Gesprek recorder discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is die er al dat jullie weten?. Is handig voor me als ik gesprekken terug kan luisteren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek recorder
Is die er al dat jullie weten?. Is handig voor me als ik gesprekken terug kan luisteren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voicenotes bedoel je denk ik.
|
||||
|
||||
Als je eerst de zoekfuncties gebruikt kom je al wat verder.
Zoekfunctie op de hoofdsite: iPhoneclub.nl > Zoeken > voicerecorder Zoekfunctie op het forum: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Zoekresultaten PS: je kunt uiteraard ook nog zoeken op een ander woord. Succes! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je een App bedoeld die telefoongesprekken opneemt?
|
|||
|
|||
Had ik al gedaan. Een voicerecorder neemt alleen de microfoon op zeg maar. Ik zoek een goede applicatie die gesprekken opneemt en kan beheren.
|
|
||||
|
||||
Die is er niet. Het is tevens in sommige landen verboden om telefoongesprekken zomaar op te nemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
NP . Wel jammer, Nokia had wel zo'n programma'tje. Ideaal.
|
|
|||
|
|||
Nou, die wàs er volgens mij wél.
Ik kan me herinneren dat er onder installer een "voice change" programma was waar je ook een gesprek mee kon opnemen. Kan nu niet opzoeken hoe het programma heette, omdat ik geen installeer meer heb, maar cydia sinds de update naar 2.0 |
|
||||
|
||||
Werkte alleen in US en Canada geloof ik Spoof.. nogwat
|
|
|||
|
|||
telefon gesprekken opnemen
Ik ben altijd een Windows MObile gebruiker geweest. Sinds enkele maanden gebruik ik nu iPhone 3G 16GB.
Windows Mobile had meer serieuze applicaties beschikbaar merk ik op. Terwijl de iPhone heel veel applicaties heeft maar weinig zakelijke toepassingen heeft. Overigens ik ben erg enthosiast over de iPhone gebruik! Ik weet niet of jullie de volgende site kennen: Resco Downloads . Je ziet daar dus een lijst met apps voor WM. Ook een telefoon gesprek opneem applicatie. Dit soort applicaties mis ik dus voor de iPhone. Bijv. een verkenner in iPhone zelf. Stel ik formatteer mijn PC. Dus al mijn iTune apps zijn weg. Toevallig heb ik mij iPhone ook naar andere firmware geupdate. Hoe kan ik dan al mijn apps weer terughalen? zonder dat ik Cydia, Installer of AppSore gebruik? RARA... Wat dat betreft vind ik Apple net zo arrogant zoniet arroganter dan Microsoft! Groeten aan allen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo helaas ook met de iPhone. Deze heeft hardwarematig niet de mogelijkheid om het binnenkomende spraak-signaal op te nemen. Er zal dus ook geen app voor zijn of komen, tenzij misschien hooguit met een hardware uitbreiding onder je iPhone die het wel mogelijk maakt, maar voor zover ik weet is die er ook nog niet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
Video Recorder | duikieduikie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-08 20:37 |
Gesprek recorder | SO89 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-02-08 20:58 |
|
|