Facebook meldingen Mac van iemand anders? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wanneer iemand een bericht stuurt via Facebook krijg je daar tegenwoordig een melding rechts boven op je Macbook. Nu heeft mijn zusje ooit ingelogd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook meldingen Mac van iemand anders?
Hoi,
Wanneer iemand een bericht stuurt via Facebook krijg je daar tegenwoordig een melding rechts boven op je Macbook. Nu heeft mijn zusje ooit ingelogd op de Mac en krijg ik nog steeds haar meldingen binnen wanneer zij met iemand chat, ik had pas facebook notificaties uitgezet maar als ze een keer inlogt krijg ik ze meteen weer. Heeft iemand een idee hoe je dit uitzet? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga naar Systeemvoorkeuren > Internetaccounts. Selecteer hier haar Facebook-account en klik linksonder op het minus-teken.
|
|||
|
|||
Top, bedankt!
|
Labels |
chat, facebook, macbook air, notificaties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingen op mail van facebook | Encore7333 | iPhone Apps | 2 | 14-05-14 09:46 |
Apps van iemand anders overnemen? | Qobus | iPhone algemeen | 2 | 25-05-12 16:33 |
Apps verwijderen van iemand anders iPhone | Motjee | iPhone algemeen | 3 | 22-02-12 15:59 |
Apps van iemand anders op mijn iPhone | srf0611 | iPhone Apps | 8 | 22-08-09 00:12 |
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! | Marshi | Archief | 2 | 14-01-09 20:40 |
|
|