iPhone met Windows XP discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lex87 Hoi allemaal! Ik heb sinds dinsdag een iphone en nu wil ik er via itunes muziek e.d. opzetten! Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dit allemaal weet (zoek in de WIKI als je iets niet snapt) dan kun je je Iphone gaan jailbreaken met de pc of mac... Met de PC gaat het in ieder geval via Ziphone, heeeeeeeel gemakkelijk... Ziphone is een programma'tje wat het allemaal voor je gaat doen dan... Succes en heb je vragen ....stel ze !!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet meer herkent door Windows
Goede Morgen iedereen.
Sinds 2 dagen , 8-03-2008, heb ik voor mijn vrouw een iphone gekocht (US model, 8 GB, firmware 1.1.4) Deze is simlockvrij en funktioneert best goed. waar toen ik de USB kabel aansloot op mijn PC, Windows XL-SP2, herkende de PC de iphone ook als "still camera", werd ook herkend in Itunes, Outlook werd zelfs ge-sinchroniseerd, toestel naam gewijzigd in Eva's iphone. maar nu geeft Windows de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" en inderdaad kom ik niet meer op de PC en Itunes. Kan iemand mij advies geven wat ik moet of kan doen en of wat het probleem is. Met Vriendelijke Groet Giel de Gelder Goede middag. Oplossing gevonden, USB van mijn PC werkt niet betrouwbaar, op de Comp. van mijn dochter ging alles goed. Giel Laatst gewijzigd door GieldeGelder; 09-03-08 om 18:24. |
|
|||
|
|||
Itunes versie??
Welke Itunes versie heb je? Download de laatste, dan lukt het wel.
Dat je PC de Iphone als een camera ziet is niet nieuw. Itunes herkent em als Iphone Succes Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi allemaal kijk ook ff bij de site van ipodtouchmaster.com werkt met ziphone het is voor iphone en itouch,
|
|
|||
|
|||
mms
hey , ik zou graag met mijn iphone mms verzenden en ontvangen , ik heb een abb. bij proximus en alles gaat prima , ik ben wel een leek , dus graag stap voor stap
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Hi,
via deze link https://forum.iculture.nl/f1/ip.../8918-mms.html kun je de info vinden die je nodig hebt! succes. |
|
|||
|
|||
ik zie het niet meer zitten nu , welke versie , hoe downloaden ?
|
|
||||
|
||||
Dat staat gewoon in die wiki pagina... http://swirlyspace.com/SwirlySpace.xml toevoegen aan installerSwirly MMS installeren. En de goede provider opzoeken... Klaar....
Greetz, Stiruam P.s. wel beter gaan lezen hé |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
herkenning iphone met windows 7 | woulei | iPhone algemeen | 0 | 05-09-10 21:57 |
iPhone: iPhone 3G 2.0.1 jailbreak met Windows ME? | jamy015 | Jailbreak | 2 | 29-08-08 20:00 |
|
|