Excel files op i phone? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben Luc, een trotse nieuwe eigenaar van een i phone! Een leek in het gebruik dus.. Ik kocht de i phone voor kantoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Excel files op i phone?
Hi,
Ik ben Luc, een trotse nieuwe eigenaar van een i phone! Een leek in het gebruik dus.. Ik kocht de i phone voor kantoor om een betere service te geven aan m'n klanten om steeds bereikbaar te zijn. Ik heb op m'n pc (windows xp) een excel file staan die ik gebruik om zaken op te zoeken en had die graag op m'n i phone geplaatst! Kan iemand me hier helpen.. hoe kan ik die file overplaatsen? Mvg Luc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt heel veel programma's die je kan gebruiken, bijv.;
http://itunes.apple.com/WebObjects/M...300676818&mt=8 - MobileFiles Pro of http://itunes.apple.com/WebObjects/M...295798315&mt=8 - Documents |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Dat kan natuurlijk ook, het enige nadeel is wel dat het dan best wel onoverzichtelijk is.
|
|
|||
|
|||
Bedankt!!
Het staat er op via mobile files pro en werkt perfekt. Mvg Luc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
Word en Excel files op de iPhone | Boy van Baal | Archief | 7 | 09-01-08 14:32 |
|
|