Toetsen op het scherm (Probleem) discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb laatst IShowU HD (screenrecorder) geinstalleerd. Maar sinsdien krijg ik bij SHIFT ,CTRL, ALT en CMD dit in beeld: het is vreselijk irritant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsen op het scherm (Probleem)
hoi,
ik heb laatst IShowU HD (screenrecorder) geinstalleerd. Maar sinsdien krijg ik bij SHIFT ,CTRL, ALT en CMD dit in beeld: het is vreselijk irritant als ik shift gebruik ofzo. Het lukt me niet om het te stoppen, ik heb IShowU al verwijderd. Kan iemand mij helpen??? -Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een idee hoe?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd telefoonteken met toetsen bovenin scherm na 3.0 | Verhulk | iPhone algemeen | 3 | 11-07-11 01:55 |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
Virtuele toetsen doen het niet! | unknown90 | iPhone algemeen | 4 | 24-11-08 17:49 |
bel scherm verandert in toetsen van oude telefooncel | jvp | iPhone algemeen | 1 | 12-09-08 18:09 |
|
|