Ervaringen Click & Buy

Ervaringen Click & Buy discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nooit problemen gehad. Altijd de goede prijs is van me rekening afgehaald en een account aanmaken is niks moeilijks aan....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31 August 2009, 23:06
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

Nooit problemen gehad. Altijd de goede prijs is van me rekening afgehaald en een account aanmaken is niks moeilijks aan.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 1 September 2009, 00:09
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 August 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik hetzelfde als kuotje Tot nu toe !
  #23  
Oud 1 September 2009, 00:52
yingie's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 October 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.538
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Mensen die problemen gehad hebben met Click and Buy zullen hun account wel niet aangezuiverd hebben. Ik heb zelf in elk geval geen enkel klagen over C & B: je betaalt gewoon wat je koopt (logisch, lijkt me) en ja, als je niks op je account hebt gestort halen ze het van je bankrekening (ook logisch, dacht ik). En verder krijg je een mail dat je iets gekocht hebt, een mail dat binnenkort een afrekening plaats vindt en een mail dat het werkelijk van je account/bankrekening afgeschreven wordt. Zelfs als ik een credit card zou hebben, zou ik nog met C & B in zee gaan.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #24  
Oud 1 September 2009, 01:06
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 June 2009
Berichten: 102
Standaard

Bij mij gaat het ook prima. Wat ik wel heb begrepen is dat er extra kosten worden gerekend als je niet voldoende geld op je rekening hebt staan. Als je rood kan staan zoals ik dan is dat nooit het geval.
  #25  
Oud 1 September 2009, 01:32
yingie's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 October 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.538
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DKKKK Bekijk bericht
Bij mij gaat het ook prima. Wat ik wel heb begrepen is dat er extra kosten worden gerekend als je niet voldoende geld op je rekening hebt staan. Als je rood kan staan zoals ik dan is dat nooit het geval.
Dat is alleen het geval als het geld dat Click and Buy van je rekening haalt, teruggeboekt wordt vanwege onvoldoende saldo. Dan brengen ze 'administratieve kosten' in rekening bij de volgende afschrijving. Een heel normale gang van zaken in dit soort dingen.
  #26  
Oud 1 September 2009, 01:33
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 August 2009
Berichten: 56
Standaard

Wat probleempjes gehad bij de registratie bij C&B, maar na een telefoontje naar de helpdesk alles opgelost. Verder nooit problemen bij het bestellen met C&B ondervonden. Prima service, en altijd het goede bedrag van de bestelde apps afgeschreven van m'n rekening.
  #27  
Oud 8 September 2009, 18:45
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2009
Berichten: 147
Standaard

2 apps gekocht, n van 0.79 en 1 van 0,99.

Ik mag 31,78 betalen aan click and buy: administratie kosten, omdat het zogenaamd niet van mijn bank kon worden afgeschreven.

Mensen, trap er niet in, het is een K U T bedrijf!!!

Ga niet lopen roepen dat het aan mij ligt, mijn huur gas water en licht, zijn NA de mislukte transactie van CLICK AND BUY gewoon afgeboekt.

OPLICHTERS ZIJN HET!!!

Telefonisch niet te bereiken, en op emails wordt pas na een week gereageerd, in de vorm van aanmaning, anders deurwaarder.

Neem net als ik een paypal account, of koop waardebonnen voor itunes, dat spaart een boel leed!!!
  #28  
Oud 8 September 2009, 19:33
» iPhone 7 32GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 21 January 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.760
Standaard

Ik doe via itunes mee visa en nog nooit problemen gehad,de bedragen die eraf gaan zijn altijd eerlijk en correct bij mij.
  #29  
Oud 8 September 2009, 20:10
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 23 July 2009
Berichten: 85
Standaard

heb er wel eens wat meegekocht, werkt uitstekend. Sofar veel bestigings mails dat 't klopt.
  #30  
Oud 8 September 2009, 20:28
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 January 2009
Berichten: 147
Standaard

Ja dat het bedrag klopt, is correct, dat was bij mij ook.

Tot dat ze roepen, het kan niet afgeboekt worden 15 euro administratiekosten, staat in de voorwaarden, 2 bedragen niet afgeboekt, dus 30 euro lappen...

Heb meteen die teringzooi opgezegt, nooit meet click and buy voor mij....
  #31  
Oud 8 September 2009, 23:17
JWVD's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 July 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD Send a message via twitter to JWVD
Standaard

Mijn emailadres is verlopen, en m'n wachtwoord werkt niet meer, kan dus helemaal niks meer met m'n account, maar ik ga ook geen moeite meer doen om het werkend te krijgen, dat bedrijf heeft me 45 euro gekost.
  #32  
Oud 9 September 2009, 18:17
Magnetron's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik werk al meer dan een jaar met Click & Buy, en tot nu toe geen problemen gehad. Zorg ervoor -voordat je aankopen doet- dat je je account activeert doormiddel van de code op je (digitale)afschrift. Natuurlijk moet er ook genoeg geld op je bankrekening staan
  #33  
Oud 18 September 2009, 14:46
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 September 2009
Berichten: 1
Standaard

Fatsoensprijs voor..Click and Buy uit Amsterdam?
het niet reageren op mijn vragen, het kampioen zijn in het negeren van mijn vragen en het 10 dagen verwerken van een met betaalbewijs gestuurde afschrift en de zeer slechte communicatie en het tot slechte betaler afschilderen van klanten door eigen autoritaire tekst te sturen als Geblokkeerde account en we geven het door aan en ook bedankt voor het langs elkaar communiceren.

Ik weet niet wat voor opvoeding of privleven deze personen bij dit bedrijf erop nahouden; het blijkt allemaal in de manieren van handelen tegenover klanten,echt professioneel allemaal.Click and Buy bouwt een mooie reputatie samen met Apple. 2 keer opgehangen terwijl ik zolang heb gewacht aan de lijn zonder ik iemand aan de lijn krijg. Een telefonist is zeer dominant arrogant legt telefoon neer na mijn verhaal gehoord te hebben..

Als er problemen om op te lossen moet je proberen alleen al het adres te achterhalen van Apple..zelfs de winkels van Apple hebben er problemen mee! Het enige die Apple adres heeft is de postbode! Niet de klant. De klant is gelijk aan een Landloper! Terwijl de klanten Apple zo rijk hebben gemaakt!!!

het kan niet op hulde aan de hufterigheid in 2009.

Heb altijd voldoende saldo gehad, maar toch beweren ze dat dat niet zo is, en dan gooien ze er + €15 bij.
Heb dit gewoon betaald.
Nu is de vraag: als ze deze truc op de hele aardbol dagelijks doen..is een mooie bedrag wat ze op een nette stille manier in praktijk brengen.

Laatst gewijzigd door Bomans; 18 September 2009 om 15:06. Reden: samengevoegd
  #34  
Oud 18 September 2009, 18:50
» iPhone 5 64GB (Wit) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 December 2008
Berichten: 560
Standaard

Tja, daarom werk ik met een credit card, dan is het enkel Apple dat de betalingen regelt, nooit problemen mee gehad en dus een aanrader. Heb je geen credit card, werk dan met de tegoed "herlaadkaarten" van iTunes, zo controleer je je eigen betalingen en geen gezeik over tekort aan tegoed.
  #35  
Oud 23 September 2009, 10:06
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 September 2008
Berichten: 9
Standaard

Terrecht!,
Wat een ***** bedrijf is dat zeg, heb er zelf ook hetzelfde gezeik mee gehad ze zeggen dat er geen saldo op je rek staat terwijl dat wel zo is.
Gewoon niet betalen dan kunnen ze je ook niks maken laat ze maar eerst is bewijzen zo heb ik dat ook gedaan.
  #36  
Oud 23 September 2009, 20:59
Timmeh_'s schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 September 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.894
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_ Stuur een bericht via Skype™ naar Timmeh_ Send a message via twitter to Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen priv-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #37  
Oud 24 September 2009, 11:45
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 August 2009
Berichten: 44
Standaard

Inmiddels heb ik ook een account zonder tegoed. En het is tot nu toe nog steeds goed gegaan, het juiste bedrag van de rekening af
Ik heb dan ook toestemming gegeven om het eraf te halen en er staat natuurlijk genoeg geld op.
  #38  
Oud 2 October 2009, 20:40
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 22 September 2009
Berichten: 4
Standaard click and buy activatie

Beste iPhoners,

ik heb nu een week mijn iPhone 3gs. Ik ben er erg blij mee, maar ik wil mijn iTunes account activeren. Ik heb er een aangemaakt maar nou moet ik nog een betalingsmanier kiezen. Ik heb een clickandbuy account aangemaakt en die is helemaal geactiveert (ook mijn bankrekening). Als ik dan kies bij betaalopties voor click and buy, en toestemming geef voor een machtiging voor iTunes, dan zegt hij:
One moment please.
connecting to the iTunes store.

maar dit blijft staan en itunes word niet geladen. Heb ook al geprobeert om de firewalls uit te zetten maar dat help ook niet.
iemand een idee.

trouwens, bij mijn click and buy account staat dat itunes een machtiging heeft.
  #39  
Oud 2 October 2009, 21:29
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

//Discussies samengevoegd. Er is veel te vinden over Click and Buy op het forum
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #40  
Oud 2 October 2009, 22:14
» iPhone 4S 32GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Stuur een bericht via Skype™ naar Dannybevers
Standaard

Ik heb mijn iTunes account vandeweek afgekoppeld van click & buy aangezien ik weinig goed over het bedrijf gelezen heb. Heb wel paar keer gewoon een correcte betalingsafhandeling gehad maar toch bleef ik er onzeker over als mensen er slecht over te spreken zijn.
Reageren

Labels
apple, appstore, clickandbuy, ervaringen, geld, icopter, kopen, probleem


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28 December 2011 21:18
iPad en click& buy Ariejanuari iPad algemeen 21 20 January 2011 21:52
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16 October 2010 22:00
Creditcard veranderen in Click&Buy? Doeke iPhone Apps 2 9 October 2010 12:51
Windows: click & buy betaalgegevens mieske iTunes 0 19 September 2010 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.