//

Ervaringen Click & Buy

Ervaringen Click & Buy discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd. Maar ik vind die boetes niet kunnen hoor, het moet wel leuk blijven allemaal...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 31-08-10, 20:05
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd. Maar ik vind die boetes niet kunnen hoor, het moet wel leuk blijven allemaal
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 30-09-10, 21:58
Nelissie Nelissie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Problemen melden kan op ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument, zij leiden het door naar een overheidsorganisatie die klachten verzamelt. Doen!
  #103  
Oud 01-10-10, 00:17
Pionus Pionus is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 17
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ga ik zeker gebruik van maken om er melding van te maken. Echt te belachelijk voor woorden!

Groeten,
  #104  
Oud 02-10-10, 13:55
denbaat denbaat is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

hallo ik gebruik clickandbuy het werkt altijd goed met betaalde apps. Alleen bij application ''what's app" krijg ik de melding betaalmethode geweigerd.
iemand oplossing hiervoor?
  #105  
Oud 12-12-10, 01:48
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Exclamation

Het zijn echt oplichters van Click & Buy, heb ook meerdere keren gehad dat ze veel meer van m'n rekening hebben gehaald dan ik moest betalen, reageren doen ze niet en bij Apple sturen ze je weer naar Click & Buy.
Ik heb dan ook Click & Buy eruit geflikkerd en betaal nu gewoon met iTunes Cards en dat werkt prima!

P.S. Om je betaalmethode te wijzigen doe je het volgende;

Open iTunes.
Kies Store > Log in.
Voer je Apple ID en wachtwoord in en klik vervolgens op de knop Log in.
Kies Store > Toon mijn account.
Voer het wachtwoord van je account in en klik op de knop Toon account.
Klik op de pagina Apple accountinformatie op de knop Werk betaalgegevens bij.
Verander daar van Click & Buy naar Geen.
Klik één keer op de knop Gereed als je het hebt aangepast.

Ga daarna naar de App Store en koop daar een gratis App, als er dan om een betaalmethode wordt gevraagd kies je weer voor Geen.

iTunes Cards kun je in diverse winkels, o.a. bij de FreeRecordshop, Dixons, MediaMarkt enz., kopen voor 15, 25 of 50 euro.


Laatst gewijzigd door HereIsTom; 12-12-10 om 02:10.
  #106  
Oud 17-12-10, 12:50
Marvii Marvii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ijsselstein
Berichten: 24
Stuur een bericht via MSN naar Marvii
Standaard

Ik zit ook in dit schuitje.

Er stond nog €1,45 op mij rekening van click and buy. App gekocht van 0.79. Dan blijft er €0.66 staan. 3 dagen na die afschrijving krijg ik een mail dat een bedrag van 0.79 niet afgeschreven kon worden en dat er daardoor 15 euro in rekening word gebracht.

Uiteraard betaal ik niet en is het nu al zover dat het word overgedragen naar een incasso bureau. kosten €30.79. Ik heb ze gemailt en gebeld maar alle lijnen zijn bezet of worden verbroken..

Inmiddels contact opgenomen met Apple(costumer Support) en het probleem voorgelegd. Na 2 mail was het geregeld en kreeg ik deze mail van Apple:

Dear Marvi,

This is Nachiketa again from iTunes Store Customer Support.

I understand that your iTunes Store account was disabled due to a chargeback from ClickandBuy. Those charges have been cleared, so I have reenabled your account. You should now be able to sign in to the iTunes Store using your account name and password.

If you no longer have the password for your account, you can reset it via Apple's iForgot website:

http://iforgot.apple.com

Thank you for contacting the iTunes Store. Have a Great day and Merry Christmas.

Sincerely,

Nachiketa
 iTunes Store Customer Support

Please Note: I work from Monday to Thursday 09:00 PM - 06:00 AM CST

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

Mij account is inmiddels actief en wat ik begrijp is dat mijn 'schulden' zijn kwijtgescholden! Maar het gezeur met C&B blijft. Heb ook de machtiging voor afschrijven van CB ingetrokken.

Iemand nu nog advies? Word niet goed van dit gezeik!
  #107  
Oud 17-12-10, 13:58
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard

stop gewoon met click&buy schaf gewwon itunes kaarten aan dan heb je het zelf in de hand ik had ook het zelfde probleem
  #108  
Oud 17-12-10, 15:14
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Exclamation

Ja zoals ik al hierboven schreef, stop met Click&Buy en neem iTunes Cards!!!
  #109  
Oud 20-12-10, 17:00
Juliann Juliann is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een aantal weken geleden een Click and Buy geregistreerd als Betaalmethode.
Ik heb de code ingevoerd die ik kreeg via afschrift en alles werkte.

Een paar dagen geleden kocht ik echter een App van 0.79 cent via mijn Iphone en nu kan ik geen nieuwe apps meer downloaden (zelfs niet die gratis zijn). Op itunes staat er het volgende: Wij konden geen autorisatie krijgen voor uw creditcard wat betreft deze aankoop. Werk uw factuurinformatie bij.

Door u verschuldigd bedrag: 0.79

Terwijl ik op mijn Click and Buy rekening nog 4 euro heb staan dus zou hij gewoon die 0.79 moeten afschrijven.

Kan iemand mij verder helpen?
  #110  
Oud 20-12-10, 17:21
Marvii Marvii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ijsselstein
Berichten: 24
Stuur een bericht via MSN naar Marvii
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pacilootje Bekijk bericht
stop gewoon met click&buy schaf gewwon itunes kaarten aan dan heb je het zelf in de hand ik had ook het zelfde probleem

Ik wil ook best stoppen.. Maar ik krijg daar via alle nummer die ik inmiddels heb geen enkel gehoor. Ook niet via email. Er word nu gedreigd met het uit handen geven naar een incasso bureau. Ik zit niet op nog meer kosten te wachten. De 'schuld' staat daar voor mij al op 30,79. Uiteraard dat ik dit niet ga betalen. Het is hun fout.

Ik krijg allemaal mails van hun over herinneringen, aanmaning, ingebrekestelling etc.. maar kan nieteens contact opnemen. Word er niet goed van.

Laatst gewijzigd door Marvii; 20-12-10 om 17:33.
  #111  
Oud 25-12-10, 12:45
coo013 coo013 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Na aanschaf van nieuwe Iphone 4 snel Itunes gedownload om te ontdekken en eens een app te downloaden. Allerlei aanmeldhandelingen verricht maar dan gaat het fout. Bij het aanmelden in Itunes, krijg ik deze melding:

Deze apple id is nog niet gebruikt in de Itunes store --> bekijk: na aanklikken Bekijk Opent Itunes store met betaalmogelijkheden waar ik alleen creditcard of ClickandBuy aan kan vinken (kan nergens "geen" aanvinken). --> CAB aangevinkt en doorgelinkt naar site CAB --> daar aangekomen moet ik aanmelden en registreren en machtiging voor easycollect invoeren. --> na bevestigingen krijg ik continu de melding: U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.

Daarna loopt hij vast en kan ik dus niets…… Ik kan daarmee geen gebruik maken van de Itunes store.

Denk dat ik na het lezen van al deze CAB ellende mijn geld er maar vanaf ga halen en kijken of het met een Itunes card wel gaat werken.
  #112  
Oud 25-12-10, 13:13
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard

itunes kaarten kopen
  #113  
Oud 25-12-10, 13:16
coo013 coo013 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pacilootje Bekijk bericht
itunes kaarten kopen
Zal vandaag of morgen lastig worden, maar ik ga het zeker proberen. Ben dit zo beu (opheffen van CAB rekening kost ook geld, daar verdienen ze dus goed aan!!!)
  #114  
Oud 25-12-10, 13:33
wesleydegraaf wesleydegraaf is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 64
Standaard

Probeer dan iTunes Gift Cards online kopen, direct geleverd per e-mail kan je betalen via ideal en je krijgt je code meteen in je mail.. Werkt top
  #115  
Oud 06-10-11, 13:01
barrymossel barrymossel is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesleydegraaf Bekijk bericht
Probeer dan iTunes Gift Cards online kopen, direct geleverd per e-mail kan je betalen via ideal en je krijgt je code meteen in je mail.. Werkt top
Lekkere SEO spam...
Reageren

Labels
apple, appstore, clickandbuy, ervaringen, geld, icopter, kopen, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 21:18
iPad en click& buy Ariejanuari iPad algemeen 21 20-01-11 21:52
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16-10-10 22:00
Creditcard veranderen in Click&Buy? Doeke iPhone Apps 2 09-10-10 12:51
Windows: click & buy betaalgegevens mieske iTunes 0 19-09-10 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.