//

Ervaringen Click & Buy

Ervaringen Click & Buy discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cliniclown Beste iPhoners, ik heb nu een week mijn iPhone 3gs. Ik ben er erg blij mee, maar ik wil mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-10-09, 22:46
jeroen_a jeroen_a is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cliniclown Bekijk bericht
Beste iPhoners,

ik heb nu een week mijn iPhone 3gs. Ik ben er erg blij mee, maar ik wil mijn iTunes account activeren. Ik heb er een aangemaakt maar nou moet ik nog een betalingsmanier kiezen. Ik heb een clickandbuy account aangemaakt en die is helemaal geactiveert (ook mijn bankrekening). Als ik dan kies bij betaalopties voor click and buy, en toestemming geef voor een machtiging voor iTunes, dan zegt hij:
One moment please.
connecting to the iTunes store.

maar dit blijft staan en itunes word niet geladen. Heb ook al geprobeert om de firewalls uit te zetten maar dat help ook niet.
iemand een idee.

trouwens, bij mijn click and buy account staat dat itunes een machtiging heeft.

Hi Cliniclown,

Zie toevallig je bericht. Ik had het zelfde probleem, het probleem zit hem in de browser (neem aan dat je IE gebruikt?). Ik kopieerde de link uit IE (de link waar je dus de melding One Moment Please op ziet staan). En plakte deze in Safari. Toen werd ik wél terug gekoppeld naar iTunes.

Hopelijk werkt dit ook voor jou!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-10-09, 22:51
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard click and buy rekeningnummer

Wat ook niet vertouwlijk is. Wanneer een klant zijn account ophefft, Dan word je Bankrekening nummer niet uit de klantebestand opgeheven.

In 2008 had ik mijn account opgezegt via mail. ging soepel, Kreeg bevesteging perdirect. Maar toen ik een nieuwe wilden aanmaken in 2009(dus Nu) kreeg ik een melding uw rekeningnummer bekend. dus moest contact opnemen met helpdesk voor een toegangs code ofzo.
  #43  
Oud 03-10-09, 00:38
cliniclown cliniclown is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

@jeroen a
ik heb het al gevonden! bij IE (jah, dat gebruik ik) vraagt hij een keer iets over beveiliging (voordat hij in de scherm van one moment komt), dan moet je op nee klikken en dan doet hij het opeens, misschien dus een tip voor de andere gebruikers met dit probleem die geen safari hebben.
  #44  
Oud 24-10-09, 19:14
Honeyluv Honeyluv is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Geen bevestiging bij Click&Buy

Hey, Ik heb sinds kort een IPhone 3GS. Ik heb vaak geprobeerd om een acount te maken en het is me eindelijk gelukt om het via click&buy te doen. Ook heb ik nu een acount bij click&buy alleen wilt hij het niet bevestigen. Ik snap niet wat ik moet doen en heb er zelf geen ervaring mee. Hij zegt het volgende:

One Moment Please.
Connecting to the iTunes Store.
Loading




We are unable to find iTunes on your computer.


If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar.

Ik heb al ITunes op mijn PC dus ik snap er helemaal niets meer van. Kan iemand me aub hierbij helpen?
  #45  
Oud 29-10-09, 01:17
katrien06 katrien06 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

zelfde probleem hier!!! loop al een week te ploeteren en t lukt me niet. cent ontvangen, cent teruggeboekt denk ik, althans code bij C end B ingevoerd, is bevestigd, maar verder kom ik niet! help o help!
  #46  
Oud 29-10-09, 01:21
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Arrow

berichten verplaatst
__________________

  #47  
Oud 24-11-09, 21:19
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard Click & Buy stelletje maffia

Vreselijk bedrijf dat Click & Buy, zonder overdrijving. De afschrijvingen zijn niet of nauwelijks te controleren want altijd samengevoegd onder een nietszeggend nummer.

Vier dagen geleden zag ik dat mijn saldo bij Click & Buy op nul stond. Ik heb toen direct bijgeschreven. Mijn ING was ook vrijwel op de limiet, heb ik daar ook bij bijgestort. Is vandaag mijn Appstore geblokkeerd. Blijkt dat ze bij Click @ Buy op diezelfde dag 1 euro 46 tevergeefs van m'n rekening probeerden af te schrijven. Daar kreeg ik vervolgens 25 euro !!! boete over.

Ik heb ze direct gebeld en gezegd dit buitengewoon onbehoorlijk te vinden. Een krankzinnige strafmaat. Bovendien kon ik aantonen dat ik dezelfde dag geld had gestort, terwijl ik op het saldo nog niet eens negatief stond (op 0).

Hoewel ze nog een tweede poging gaan doen om geld af te schrijven, duurt nog 3-5 dagen, kunnen ze die 25 euro niet meer tegenhouden! Ze hebben nu besloten om die afschrijving toe te voegen aan mijn krediet. Dus niet langer meer als boete te innen.

Ik vind dit gewoon maffiapraktijken en ga naar een ander bedrijf uitkijken of via creditcards werken. Van mijn bank hoorde ik dat Click and Buy deze boete al na 1 mislukte afschrijving oplegt. Andere bedrijven dit soms pas na twee mislukte pogingen en een waarschuwing.
  #48  
Oud 24-11-09, 21:23
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Eigenlijk zou ik ook wel willen weten of er, behalve click & buy en credit cards nog andere alternatieven zijn als betaalmiddel. Ik dacht zelf van niet, maar van wie het weet hoor ik het graag!
  #49  
Oud 24-11-09, 21:28
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Jij bent nummer driemiljardzeshonderdzoveel!!!

Ik had het zelfde geintje, 5 apps a 79 ct per stuk, ziekenfonds dubbel geincasserd, dus geen tegoed, 25 boete PER STUK!!!!

Ik heb meteen boos gebeld, geroepen dat ze de tering kunnen krijgen, en meteen de hele handel opgezegd.

Ik sta nu b.v. al een hele maand 82 euro rood op mijn paypal rekening, en 0,0 boete!!! alleen een zeer vriendelijke meneer, die mij opbelde en vroeg of ik het bedrag in eens ging betalen, of dat ik dit in 3 termijnen wilde betalen GEHEEL KOSTENLOOS!!! Dat noem ik service!!!
  #50  
Oud 24-11-09, 21:54
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

25 per app die ze niet konden afschrijven? De boete (ook al absurd zonder een enkele waarschuwing) geldt toch per afschrijving? En die vijf apps zitten toch in diezelfde afschrijving? Dat zou helemaal crimineel zijn. Mijn bloed loopt al weg als ik die automatische telefoonstem hoor met dat stasi-accent. Heel vreemd bedrijf. Ook raar dat ze bij Apple dat monopolie hebben.
  #51  
Oud 24-11-09, 21:58
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Ja, maar ik heb ze niet allemaal in 1 keer gekocht.

Ik had automatische incasso van click and buy, dus niet met tegoeden en zo.

Ik heb dan 5 keer in die maand een app gekocht, dus ik kreeg ook 5 itunes "facturen".

Leuke verrassing, ik baal als een stekker dat je niet met paypal kan betalen.
  #52  
Oud 24-11-09, 22:14
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Paypal of met Ideal had ik ook veel liever gehad. Het verbaast mij echt dat ik niet veel meer keiharde kritiek over Click & Buy lees.
  #53  
Oud 30-11-09, 01:22
rubenC rubenC is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard test

Beste allen,

ik heb geen Iphone.. maar wilde dit graag met jullie delen!

Clickandbuy: bezig met erge fraudepraktijken!

Mijn verhaal;
Ik kocht foto's bij foto.com via Clickandbuy.
de 1e keer nadat ik ze had gemachtigd om het geld af te halen hebben ze geld van mijn rekening gehaald.
vervolgens zouden ze er niet mee kunnen betalen. Dus het geld is naar mijn account bij clickandbuy gegaan.

De 2e keer dat ik het probeerde haalden ze WEER geld van mijn bankrekening ipv het geld wat ik bij clickandbuy heb.
Dit klopt dus niet wat ze zeggen, en daarvoor heb ik ook geen toestemming gegeven.

Nadat de betaling voldaan is wilde ik mijn geld terugboeken op mijn bankrekening. Waar ik dus voor moet betalen!

Ik heb ze direct gemaild met daarin dat het om een misverstand moest gaan en dat de kosten daarvan ook gewoon konden terugstorten.
Als ze binnen 5 werkdagen niet reageerden neem ik juridische stappen.

Kijk ik vandaag op mijn account bij clickandbuy: geblokkeerd. ik kan er niet in. terwijl er dus nog geld opstaat.

Ik geef ze nog een paar werkdagen, voordat ik juridische stappen ga ondernemen.
Aanklacht duid: Fraude

Zijn er mensen die hun geld terugwillen? Stuur een mail naar rubencress@gmail.com
Want ik ga deze bastards pakken. Het gaat mij dus echt niet om het geld wat ik van hun krijg/betaal of whatever.
Ik wil in ieder geval dat dit stopt, niet voor de mensen waarbij dit al is gebeurd, maar voor de mensen die we kunnen waarschuwen!

Vele handen maken licht werk

Laatst gewijzigd door rubenC; 30-11-09 om 01:32. Reden: kijken of ik geen double post had.
  #54  
Oud 30-11-09, 22:16
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

@Holavista en DennisV1984,je kunt ook met I-Tunes cards werken.
Die kun je bij de Dixons,Media Markt enz. halen.
__________________
Standin' my ground
  #55  
Oud 30-11-09, 22:23
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja dat klopt idd, maar volgens mij moet je bij het aanmaken TOCH EEN betaalmiddel opgeven en dus alsnog een C&B account aanmaken, of je deze nu ga gebruiken of niet :s
Daarna kun je idd beter deze niet gaan gebruiken en gewoon van die kaarten halen bij de Dixons Dan heb je trouwens ook meer controle over hoeveel geld je nou eigenlijk uitgeeft aan apps en onzin
  #56  
Oud 30-11-09, 22:46
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ja dat klopt idd, maar volgens mij moet je bij het aanmaken TOCH EEN betaalmiddel opgeven
Dat zou best kunnen hoor,weet het al niet meer.
Heb zelf een CC die ik ook voor mijn
PS3 gebruik en dat werkt,voor mij,prima.
  #57  
Oud 30-11-09, 22:54
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
@Holavista en DennisV1984,je kunt ook met I-Tunes cards werken.
Die kun je bij de Dixons,Media Markt enz. halen.
Klinkt interessant, wist ik niet. Erg elegante oplossing is het niet, maar tijdelijk zeker niet slecht! Grootste probleem vind ik ook dat C&B helemaal geen concurrentie heeft van andere aanbieders van betalingdiensten, afgezien van creditcard natuurlijk.

Ik ben vanwege die vreemde positie en het misbruik onder "Ervaringen" een nieuwe thread over Click&Buy begonnen. Ik vind 25 euro boete per automatische afschrijving (zonder waarschuwing) bij eenmalig niet kunnen afschrijven gewoon diefstal. Ook de onherleidbare specificaties van C&B zijn een smet op het Apple blazoen van kwaliteit en betrouwbaarheid.
  #58  
Oud 14-12-09, 14:47
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

Wat een ***** service is dit zeg... Maandenlang boeken ze zonder problemen geld af van mijn rekening en nu ineens hebben ze elke keer "problemen" en gooien ze er telkens 15 euro en 25 euro bij

Bel ik dat 020 nummer van ze.. Na 30 minuten in de wacht te staan valt de verbinding gewoon weg en dit 2 x
  #59  
Oud 14-12-09, 16:40
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

@Leftie
En die Duitse stasie-stem is ook al niet best voor je energetische balans ;-)

Wat ik zo absurd vind is dat deze gang van zaken nergens kan worden gereclameerd. Hoewel daar wel degelijk instanties voor zullen zijn, is dat kennelijk iets wat op eigen houtje moet worden uitgezocht. Ik sta nu ook in de wacht bij ClickandBuy, al ruim een kwartier. Vanwege de foutmelding "Uw betaalgegevens ING Rekening: xxx-5701 zijn helaas niet correct. Actualiseer uw betaalgegevens a.u.b. hier." Hoewel ik mijn betalingsgegevens absoluut niet heb veranderd.

Probleem inmiddels weer verholpen, wat mij zeer mogelijk een boete bespaart van 25 euro en alle gedoe om dat weer recht te zetten.

Zojuist gezocht of ClickandBuy is aangesloten bij een geschillencommissie voor financiële dienstverleners, zoals het Kifid Kifid - Onpartijdige hulp bij financiële geschillen maar dat lijkt ook niet het geval, ze staan niet in hun register: Kifid - Onpartijdige hulp bij financiële geschillen Wel staan ze onder toezicht van een Britse financiële toezichthouder FSA. www.fsa.gov.uk Op deze site een paragraaf vinden over klachtafhandeling is mij nog niet gelukt. Heel vaag allemaal. Wie meer weet over dit soort zaken, schroom niet om hier een bijdrage te leveren!
  #60  
Oud 14-12-09, 16:46
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holavista Bekijk bericht
@Leftie
En die Duitse stasie-stem is ook al niet best voor je energetische balans ;-)


Probleem inmiddels weer verholpen, wat mij zeer mogelijk een boete bespaart van 25 euro en alle gedoe om dat weer recht te zetten.
Die stem is nog het ergste ja : )

Hoe heb je het opgelost. Ik ga die boete van 25 euro echt niet betalen al komt de eigenaar van C B zelf bij mij aan de deur.
Reageren

Labels
apple, appstore, clickandbuy, ervaringen, geld, icopter, kopen, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 21:18
iPad en click& buy Ariejanuari iPad algemeen 21 20-01-11 21:52
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16-10-10 22:00
Creditcard veranderen in Click&Buy? Doeke iPhone Apps 2 09-10-10 12:51
Windows: click & buy betaalgegevens mieske iTunes 0 19-09-10 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.