witte iphone 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 Ik ben echt ongeduldig en wil zo graag een witte! Eind dit jaar betekend waarschijnlijk weer voor Amerika en istie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geduld is een schone zaak, en die zal je moeten hebben voor de witte iPhone 4.
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Apple Store Southampton UK liet me weten dat ze de witte iPhone pas tegen het einde van het jaar verwachten.
Saturn en anderen winkels zeggen dan wel binnen 4 en 10 week, maar ik geloof dat een Apple Store toch echt een betrouwbaardere bron is. |
|
|||
|
|||
Is die witte dan echt zo'n hebbe ding? Ik vind het maar spuuglelijk
|
|
|||
|
|||
bij d2onderdelen.nl kun gek genoeg wel een witte achterkant en een witte module voor de voorkant kopen. Er staat bij dat het orginele apple producten zijn. Zullen waarschijnlijk wel fake zijn dan...
|
|
|||
|
|||
White iPhone 4 Unboxing, Hands-on Video ! | Redmond Pie voor de ongeduldigen
|
|
|||
|
|||
tsja....als de witte pas in voorjaar 2011 uit zou komen zullen een hoop mensen het geduld op kunnen brengen om toch maar op de Iphone5 te wachten.
En je mag er dan vanuit gaan dat Apple toch wel wat aan het antenneprobleem doet. Dus doe mij maar een witte Iphone5. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag een witte, ieder zijn voorkeur toch.
Ik wacht sowieso op de 4GS? Versie als die dan ook komt...wie zal het zeggen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Welk atenneprobleem? Ik heb trouwens gelezen dat de batterij van de aankomende iphone 5 heel erg warm wordt.... *GAAP* |
|
|||
|
|||
Ik zag toevallig, tijdens het eten, op TV dat Jan Smit een witte iPhone 4 heeft..
Je kon alleen de achterkant zien, dus het kan natuurlijk dat hij het zelf zo heeft laten maken met de (losse) witte achterkantjes die je op internet wel kan vinden.. het stond wel mooi in ieder geval |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Koop je een zwarte, doe je zelf op de achterkant een Apple stickertje over het huidige logo en koop je bij de Gamma een spuitbusje witte verf.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of je doet 't zelf uiteraard.. of je moet handig een kennis hebben werken bij een spuiterij
|
|||
|
|||
The White iPhone 4 Might Finally Go On Sale This Week
Adjust text size: September 24th, 2010, 13:01 GMT| By Filip Truta Promotional material for the White iPhone 4 appears in a leaked image by pocketnow.com, which believes that Walmart has the device in stock, preparing to launch it as soon as this week. According to the leaked image, indeed it looks as though the consumer giant may have the White iPhone 4 on sale soon. The photo (available above) clearly shows that Walmart will be carrying the 16GB version of the White iPhone 4 for a price of $197.00 with a qualifying two year agreement. |
|
|||
|
|||
hmm we zijn nu al bijna een maand verder en nog steeds geen witte te verkrijgen
|
|
|||
|
|||
Verwachting is dat ze rond kerst uitkomen, steve jobs zei in een email dat het wel eens een witte kerst kon worden. weet niet of het echt een betrouwbare bron is, maar ik denk dat kerst ook wel reëel is
|
|||
|
|||
de mensen bij t-M hebben mij vandaag verzekerd dat hij er in december of januari is. Zouden de mensen bij t-M nu eindelijk eens gelijk krijgen ?
waarschijnlijk niet
|
|||
|
|||
op de site van Belcompany staat het volgende :
Letop: Apple iPhone 4 wit is de verwachte leverdatum begin 2011 Apple iPhone 4 | Bestel nu! | Opnieuw wordt alles anders. - BelCompany |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte iPhone 6 augustus in NL | Kaynar | Chat en geruchten | 7 | 15-07-10 23:43 |
Volledig witte iPhone | deuxani | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 16-01-10 21:05 |
|
|