witte iphone 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JustH4ckMe de mensen bij t-M hebben mij vandaag verzekerd dat hij er in december of januari is. Zouden de mensen bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen verzekerde de T-mob medewerker mij dat de witte dit jaar 100% zeker niet meer komt. Waarschijnlijk ergens begin 2011. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu hoor ik van he reparatiecentrum dat de onderdelen voor de witte iphone al wel gewoon te krijgen zijn Blijkbaar stuurt Apple die wel af. Ik kan er dus zo een witte van laten maken Maar kost wel extra ivm de achterkant die nog heel is Voor mensen die echt een witte willen kun je dus gewoon de onderdelen kopen, kost wat, maar dan ben je (nog) wel uniek |
|
|||
|
|||
hoi frank_B
ik ben toevallig vandaag langsgegaan bij een man in Apeldoorn die niets anders doet dan zwarte iphones 4 naar wit ombouwen! ziet er erg goed uit! en allemaal orginele onderdelen. je bent voor 200 euro klaar. voor en achterkant |
|
|||
|
|||
Dus waarschijnlijk tot december wachten?!? Pff, heb nu een nieuwe nodig....
Lastig lastig |
|
||||
|
||||
Ook de headphoneconnector en dockconnector?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft deze beste man een website of een emailadres oid?
|
|
|||
|
|||
Ja dat heeft hij, www.iphone4u.eu
|
|
|||
|
|||
Bijna hilarisch dat iemand 225 euro neer gaat leggen voor een ander kleurtje van zijn iphone. Binnen 1 maand ben je er weer zo aan gewend dat er niets bijzonders meer aan is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dan worden ze wel goedkoop aangeboden, die ombouw kitjes zijn niet veel goedkoper
|
|
|||
|
|||
Jullie zien iets over het hoofd.
Deze persoon bied een "Phone 4" aan, geen "iPhone 4". Hij blijft duidelijk PHONE herhalen en niet IPHONE. Indien jullie dit kopen zijn jullie bedot geweest! |
|
|||
|
|||
LOL
Nu je het zegt, het staat ook duidelijk geschreven op de kartonnen doosjes op de foto. (Die oplader ziet er trouwens ook wat afwijkend uit) |
|
|||
|
|||
Duidelijk een nep ding;
- SD kaart - geen nederlandse taal - dual sim - WVGA resolutie - verwisselbare batterij verder ziet de telefoon er crappy uit... vooral de home button |
|
|||
|
|||
Ik onlangs een witte achterkant besteld, nu blijkt dat er een "haakjes" op de binnenkant zitten, waarmee je hem als het ware vast-schuift/klikt. Weet iemand hoe ik die moet bevestigen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je schroeft de twee schroefjes aan de onderkant los, en dan kan je als het goed is de achterkant er afschuiven/klikken, alleen weet ik niet in welke richting. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte iPhone 6 augustus in NL | Kaynar | Chat en geruchten | 7 | 15-07-10 23:43 |
Volledig witte iPhone | deuxani | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 16-01-10 21:05 |
|
|