Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek een app voor bv dat je foto bewerkt en je wilt een teks bij zetten dat je dat in venster intypt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestaat er een app waar je fotos en teks mee kan bewerken
Ik ben op zoek een app voor bv dat je foto bewerkt en je wilt een teks bij zetten dat je dat in venster intypt dan bij foto kan plakken zo als bij paint de lettertypen veranderen enzo
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je zou fotolr kunnen proberen??!!
|
|
|||
|
|||
Tnks ik zal hem ff proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2012 om 14:28 ---------- Hij werkt best goed tnks voor tip |
|
||||
|
||||
Skitch van Evernote?
|
||||
|
||||
Kan met veel camera applicaties, vele betaald al is daar ook soms een lite versie van. Even in de AppStore zoeken op camera, volgens mij is 1shoot gratis met zelfontspanner, zelf geen ervaring mee
|
|
||||
|
||||
Tekstverwerken iPad: pages!
Als je graag dropbox wil gebruiken: quickoffice! |
|
||||
|
||||
Wachten op iOS 6 en hopen dat Siri dan Nederlands ondersteund (ik zou het te gek vinden)
|
|
|||
|
|||
CV uploaden ipad
Hallo iedereen, tot mijn grote irritatie moet ik het solliciteren altijd op mijn laptop doen omdat mijn ipad niks kan uploaden. Kent iemand misschien een app die dit wel mogelijk maakt?
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Zoekt gratis pdf reader voor comic books te lezen
Ik wil via internet een comic downlouden van max payne maar heb een pdf reader nodig heb paar geprobeerd ze openen niet. Moet ik het via de pc/laptop eerst doen? Dan op de ipad. En welke reader is het beste liefste gratis.
|
|
||||
|
||||
Het kan heel eenvoudig door deze link te openen in GoodReader (EUR 3,99).
Maar met het gratis Stanza zou het ook moeten lukken. |
|
|||
|
|||
Tnks voor snelle reacie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goodreader kan geen CBR noch CBZ bestanden lezen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord.
Welke reader kan ik daar dan het beste voor gebruiken? |
|
|||
|
|||
Ikzelf gebruik ComicZeal
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ik gebruik comicbook
werkt erg goed |
|
|||
|
|||
bestanden opslaan
Wat ik nog niet weet is of ik bestanden van een externe HDD die ik via cloudftp op de iPad inlees en daar ook aanpas, bijvoorbeeld een bewerkte foto of een tekstdocument, terug kan opslaan op het externe medium via de cloudftp of ander Wi-Fi-station.
Weet iemand of dat kan? dank bij voorbaat |
|
|||
|
|||
Apps ontwikkelen voor schoolgebruik
Op school starten we binnenkort met iPads. Ik ben op zoek naar een programma waarmee apps eenvoudig kunnen aangemaakt worden en die voldoen aan volgende eisen:
- kinderen moeten eenvoudig gegevens kunnen invullen of aanvinken - deze aanvullingen moeten eenvoudig kunnen opgeslagen worden met of zonder Wi-Fi-verbinding - het programma liefst in het Nederlands Wie weet raad? |
|
||||
|
||||
App voor weergave gebruik na opladen
In tegenstelling tot de iPhone geeft Instellingen > Algemeen > Gebruik bij de iPad niet aan hoeveel uren hij gebruikt/stand-by was. Kent iemand een handige (liefst gratis) app die dit kan?
Alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? | bruut | iPhone Apps | 988 | 23-10-19 23:05 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|