//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, je wens is duidelijk. Maar omdat je met Microsoft toch al voor een 2e leverancier koos, kon het ipv Microsoft ook Evernote zijn......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 22-07-11, 22:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ja, je wens is duidelijk.

Maar omdat je met Microsoft toch al voor een 2e leverancier koos, kon het ipv Microsoft ook Evernote zijn...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 22-07-11, 22:16
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik zat misschien zelf ook teveel te focussen op de google dingen.
  #143  
Oud 24-07-11, 09:00
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Gezocht.. App die uit dropbox meerdere foto's kan importeren

Hoi,

Ik zoek een app die in staat is in 1 keer meerdere foto's (dus een hele map met foto's) kan kopieeren van de dropbox naar de ipad. Nu moet ik ze met de dropbox app stuk voor stuk downloaden.
Ik heb al wel apps gezien die meerdere foto's in 1 keer kunnen uploaden.. maar ik zoek er eentje die kan downloaden.
Iemand ideeen?

Alex
  #144  
Oud 25-07-11, 10:49
MichaelVerbeek MichaelVerbeek is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Post Schijfruimte overzicht op iPad

Heej,

Weet iemand of er een App bestaat die weergeeft welke app veel ruimte in beslag neemt, zoals Treesize op je Windows machine doet. Ik zie in iTunes dat mijn apps veel ruimte in beslag nemen maar je kunt daar niet snel zien welke apps zo groot zijn. Je kunt natuurlijk van elke app de grootte opvragen in iTunes maar dat is niet echt handig als je 100 apps hebt staan.
  #145  
Oud 25-07-11, 12:01
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelVerbeek Bekijk bericht
Heej,

Weet iemand of er een App bestaat die weergeeft welke app veel ruimte in beslag neemt, zoals Treesize op je Windows machine doet. Ik zie in iTunes dat mijn apps veel ruimte in beslag nemen maar je kunt daar niet snel zien welke apps zo groot zijn. Je kunt natuurlijk van elke app de grootte opvragen in iTunes maar dat is niet echt handig als je 100 apps hebt staan.
Kun je dat niet zien via ifile?
  #146  
Oud 25-07-11, 12:05
MichaelVerbeek MichaelVerbeek is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard iFile

Citaat:
Kun je dat niet zien via ifile?
Nope, niet de totale grootte van een folder
  #147  
Oud 25-07-11, 13:11
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Ik gebruik Password Safe. De windows versie had ik al en is Open Source en Ned.talig. De Appversie voldoet voor mij prima. Syncen kan via Dropbox.
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #148  
Oud 26-07-11, 17:40
Monoceros Monoceros is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Flickr HD

flickr hd for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
  #149  
Oud 26-07-11, 18:27
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Flipboard is een leuke app om je flickr-account te bekijken op de ipad. En hij "doet" gelijk twitter en facebook.
  #150  
Oud 26-07-11, 21:14
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.
  #151  
Oud 27-07-11, 09:03
MichaelVerbeek MichaelVerbeek is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.
Het is niet helemaal wat ik zocht maar een goeie tip, thnx Sjetlur
  #152  
Oud 28-07-11, 01:21
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjeltur Bekijk bericht
In iTunes kun je dit bekijken. Waar je ook selecteert welke Apps je op je iPad wilt hebben.
Daar kun je op naam een selectie maken, maar ook op grootte, kun je direct zien wat de 'groot verbruikers' zijn.

Als je bv naar Real Racing 2 HD kijkt,die slurpt al 375.2 MB aan geheugen op......
  #153  
Oud 29-07-11, 18:17
pvdk pvdk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Belgische kempen
Berichten: 23
Standaard Video afspelen van op een upnp server in lokaal netwerk

Hallo. Ik heb al enkele iPad apps uitgetest maar tot nu toe geen enkele goede gevonden die doet wat ik zoek. Ik heb in een lokaal thuisnetwerk een QNAP server staan waar vele dvix en xvid filmen op staan. Deze server ondersteunt upnp en ik zou dus graag een app op de iPad installeren waarmee ik in het lokaal netwerk deze films kan terugvinden en afspelen zonder ze steeds te moeten downloaden naar de iPad zelf. Iemand met de juiste tip? (één app vindt de films maar ondersteunt geen dvix of xvid of avi).

dank u
  #154  
Oud 30-07-11, 08:44
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard VOIP ontvangen op iPad en iPhone

Ik maak al geruime tijd gebruik van de app MobileVoip om voip gesprekken te MAKEN via mijn iPad.
Bestaat er ook een mogelijkheid of app om voip gesprekken te ONTVANGEN op je iPad ?
Ik heb een voip account bij 12voip.
  #155  
Oud 01-08-11, 18:35
moexius moexius is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Misschien yxplayer2?
  #156  
Oud 01-08-11, 22:42
basset basset is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 33
Standaard Terminal emulator op Ipad voor linux comnmando's

Weet iemand of er een linux emulator is voor de ipad waar je zeg maar gewoon de standaard linux GNU commando's kunt uitoefenen.

Het lijkt me handig om te oefenen. Het liefst zonder te jailbreaken, want volgens mij kan ik dan net zo goed de gewone shell van IOS gebruiken toch?
  #157  
Oud 02-08-11, 07:34
pvdk pvdk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Belgische kempen
Berichten: 23
Standaard

Bedankt voor de tip. Net wat ik zocht!
  #158  
Oud 04-08-11, 18:01
J4cks0n J4cks0n is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Smile DJ Mix Sampler Launchpad

Valt niet mee om een duidelijke titel te geven aan mijn vraag:

Sinds ik op YouTube Madeon aan de gang heb gezien met een Novation Launchpad, wil ik dit graag ook doen. Een Mashup maken van verschillende nummers. Ik zoek daar alleen een geschikte app voor. En tot mijn verbazing lijkt er (nog) geen enkele app te zijn uitgebracht die de functionaliteiten van Launchpad benaderen. Natuurlijk, precies hetzelfde zou moeilijk worden, aangezien de echte launchpad werkt met het programma Novation, welk enkele Gigs aan ruimte vereist. Maar een beetje simpeler, voor de huis-tuin-en-keuken DJ?

Iemand suggesties? Ik heb volgens mij inmiddels de meeste progs uit de AppStore al gekocht, maar nog niets dat echt lekker werkt. Ik moet overigens wel toegeven dat SoundBox Pro al aardig in de goede richting komt...
  #159  
Oud 06-12-11, 15:14
miquelb miquelb is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard Op zoek naar een app voor het volgende

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar het volgende een app die PDF's kan laten zien via Airplay op een grote TV. Er zijn er heel wat maar die doen niet wat ik wil namelijk de volledige resolutie gebruiken van het scherm zoals bv bij het afspelen van een video.

Is dit uberhaupt mogelijk?

Alvast bedankt,

Miquel
  #160  
Oud 12-01-12, 20:39
Dimie Dimie is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Bestanden sync en opslaan ipad

Hallo allemaal.

Voor mijn Ipad 2 ben ik op zoek naar een bepaalde app (mag betaald zijn).
Dit wil ik er graag mee bereiken:
- Hij moet bestanden lokaal op de Ipad kunnen opslaan.
- Hierin moet een verkenner/Explorer voor het zoeken tussen je mappen in zitten.
- Op mijn Windows PC moet een map kunnen staan waarin ik bestanden zet.
- Als de Ipad wordt aangesloten aan de PC, moeten de map op mijn computer en de map op de Ipad synchroniseren.

Dit wil ik graag, omdat ik uit veiligheidsoverwegingen niks in een cloud heb willen staan en doordat ik enkel Wi-Fi heb, kan ik soms deze bestanden niet ophalen. Ook al heb ik ze dan juist wel nodig.

Wie helpt mij op weg naar een goede app?
Reageren

Labels
aantekeningen, access, app, app-store, apps, bewerken, camera, database, disk space, dj mix sampler launchpad, documenten, dropbox, foto's downloaden, gebruik, geheugen, gratis, icloudftp, ipad, iphone, maatsoort, maatsoortwisselingen, memory, midi, nederlands, notities, oma, password, powerpoint, presentatie, processen, registratie, ruimte, schijfruimte, secure, student, tijd, uploaden, vaarwegen in nederland, word, zelfontspanner



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? bruut iPhone Apps 988 23-10-19 23:05
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? iMasteri iPhone Apps 0 04-07-11 16:10
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.