Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter hier geen gestotter hoor met AV Player HD tijdens het afspelen van MKV 1080P bestanden....... Maar heeft die app dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bluetooth App
Hallo lezers,
Ik hoop dat iemand VA jullie mij kan helpen. Mijn vader heeft een iPad 1 en wil heel graag Bluetooth verbinding maken met zijn laptop. Hij heeft al een heel aantal cydia AppStore geprobeerd o.a. Ibluetooth en ibluenova. Kan iemand mij helpen met een bluetooth app voor de iPad die ook werkt. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes Wesley Lalieu |
|
|||
|
|||
AV Player HD ondersteunt niet specifiek games,maar dat hoeft toch ook niet?
Als je de iPad 2 aansluit op je tv met digitale AV adapter via HDMI en dan zie je toch alles op je TV wat je ook op je iPad zie?? Of bedoel je dat niet? Laatst gewijzigd door uitsmijter; 16-06-11 om 22:02. Reden: iets vergeten |
|
|||
|
|||
Hee Dave,
Over een tijdje bij iOS 5 krijg je de app 'Documents' maar daar heb je nu nog niks aan. Ik gebruik nu 'Pages' van iWork, de Word van Apple... Kost je €7,99 maar het is wel een super app om professionele documenten te maken! Coen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waar lees ik er meer over? (het is geen handige term voor Google)
|
|||
|
|||
Ik zit net te zoeken op de Apple site maar denk dat ik te snel had gelezen...
Apple - iCloud - Documents Het ging alleen over het "back-up'en" van je documenten. Sorry hier voor! Dan zou ik alsnog voor Pages van Apple gaan! |
|
|||
|
|||
Op www.iKind.nl zijn veel reviews over apps voor kinderen. Daartussen staan ook prentenboeken.
Laatst gewijzigd door XIII; 17-06-11 om 23:38. Reden: Reclame verwijderd; maximaal 1 post in Eigen App a.u.b. |
|
||||
|
||||
Hmm zoontje van 5... Dan weet ik niet of die van Kabouter Plop te kinderachtig is, maar mijn zoon vind die geweldig!
|
|
|||
|
|||
Mijn dochter van bijna 3 vindt Timo en het toverboek geweldig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben uitermate tevreden over pages, numbers en keynote.
Heb met de andere niet gewerkt, maar deze paps werken perfect. Misschien even filmpjes op YouTube zoeken en recensies op internet lezen om eens te kijken naar de functies e.d. |
|
||||
|
||||
Fotobibliotheek bewerken
Ik ben behoorlijk teleurgesteld dat ik op mijn nieuwe iPad de fotobibliotheek niet kan aanpassen.
Foto's markeren, weggooien, albums aanpassen, enz. Ik dacht toch even op de bank m'n iPhoto bibliotheek te gaan opschonen... Kan dus niet! Is there an app for that? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk even op dpreview.com, ergens staat een stuk over fotografie en de ipad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb quickoffice pro maar aangeschaft op de iPad, maar waarom kost hij bijna het dubbele dan de iPhone versie?
Laatst gewijzigd door T-Bob; 23-06-11 om 19:01. |
|
|||
|
|||
recepten bewaren
Ik heb sinds 2 weken een Ipad2 en ik ben op zoek naar een geschikte apps voor het volgende:
Ik ben gek op koken en ik zoek en vind veel recepten op het web (meestal op Blogs). Vroeger ging ik alles uitprinten en opbergen in ordners maar ik zou graag nu de pagina’s willen bewaren (als bv pdf of snapshot) en ze bewaren op mijn Ipad. Natuurlijk moet ik ook alles makkelijk kunnen rubriceren… Eigenlijk zou ik graag een soort “eigen virtueel kookboek” willen maken. Is zoiets mogelijk en zo ja wat is een geschikte apps hiervoor? Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-07-11 om 15:10. |
|
|||
|
|||
Bento 4 van FileMaker.
Dit is een database programma, waarin je veel meer dan recepten kunt bewaren. Er zit een sjabloon in voor recepten. Voor op je iPhone en iPad, synchroniseren met elkaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tijdschriften ako app
Heej,
Ik lees graag de Quest en wil deze dan ook op de iPad2 kunnen lezen. Er is dus een ako-app waarmee je de tijdschriften kunt kopen. Er is dus een Wi-Fi verbinding nodig om de tijdschriften te kopen, nu volgt mijn vraag: kan ik a het kopen van een tijdschrift, het tijdschrift overal lezen? ook zonder internet. Groetjes, Karim |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? | bruut | iPhone Apps | 988 | 23-10-19 23:05 |
Ik zoek een camera app die coole effecten geeft? | iMasteri | iPhone Apps | 0 | 04-07-11 16:10 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|