//

Twitbird app werkt niet meer na update

Twitbird app werkt niet meer na update discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de vele twitter-apps gebruikte ik tot een week geleden de app Twitbird. Maar... Afgelopen week verscheen er een update en sindsdien kan ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-11, 11:19
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard Twitbird app werkt niet meer na update

Van de vele twitter-apps gebruikte ik tot een week geleden de app Twitbird. Maar... Afgelopen week verscheen er een update en sindsdien kan ik niet meer inloggen bij deze app: er verschijnt een merkwaardige melding met een pincode die je dan ergens moet invullen, geen idee waar. Ik mailde de maker van de app en hij gaf direct toe dat deze problemen bestaan maar dat men zsm met een update zou komen om dit te verhelpen. Welnu, vandaag kwam die update uit en uiteraard heb ik hem direct gedownload...maar... Het probleem is NIET verholpen. Ik vraag me echt af of nieuwe apps en updates uberhaupt worden uitgetest....Ook verwijderen van de app en opnieuw downloaden hielp me niet. Uiteraard neem ik weer contact op met de maker en ik weet ook wel dat er voldoende alternatieve apps zijn en ook overleef ik de aanschaf van die 2 Euro wel (ik heb de gratis en de betaalde versie, bij beide doet zich het probleem voor) maar wat me irriteert is dat men veel te vaak apps in de shop zet die absoluut niet werken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juli 2011 om 10:43 ----------

Even een aanvulling: zojuist heeft de maker me weer gemaild, update is weer aangepast en het werkt zowaar eindelijk....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: werkt niet meer na update gu1do Unlock 20 12-03-12 22:56
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 kamphajm iPhone Apps 5 05-07-10 14:45
Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... CadmanF Jailbreak apps en thema's 63 27-01-08 12:04
1.1.2 werkt niet meer na update 1.1.3 LOLA Unlock [archief] 15 24-01-08 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.