iPad 3 in Nederland/België discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg net een mail dat de Dixons een nachtopening heeft. Komt wel goed uit, woon er 5 minuten vandaan en dan kan ik snachts al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg net een mail dat de Dixons een nachtopening heeft. Komt wel goed uit, woon er 5 minuten vandaan en dan kan ik snachts al spelen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanavond gebeld met de MM in Hengelo, ze geven aan dat ze niet eerder open gaan voor de release van de iPad. Dus ze gaan om 10:00 open. Helaas...
|
|||
|
|||
Ik sta sinds gisteren op de wacht lijst in de mediamarkt schoten, ze gingen mij bellen als de voorraad geot genoeg was en er voor mij 1 bij zat dus wordt afwachten.
|
|
|||
|
|||
Ik moet de iPad online bestellen met creditcard, maar wil hem eigenlijk dezelfde dag nog afhalen. Weet iemand een webwinkel waar dit een mogelijkheid is?
|
|
|||
|
|||
Als je hem toch wilt afhalen kan je toch ook gewoon in de winkel met credit card betalen? of is dit niet mogelijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je in de officiële Apple winkel in Amsterdam niet via je Apple ID (en dus met credit card) betalen?
|
|||
|
|||
via de apple store app kun je gewoon via je apple id dingen kopen en ophalen bij de apple store in amsterdam
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij Apple kan ik ook niks selecteren om producten op te halen. Zit niks anders op als wachten denk ik... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kijk das knap, bij Gigavolt hebben ze hem al op voorraad. Geleverd binnen 24 uur
Apple iPad 3 Wi-Fi 16GB Black |
|
|||
|
|||
Mocht je een iFactor in de buurt hebben zitten, die geeft op alle Apple producten 2 jaar. 1 jaar Apple en 1 jaar van zichzelf. Gisteren nog wezen vragen...
|
|
|||
|
|||
Ik betaal dit soort aankopen altijd met mijn creditcard in verband met de extra verzekering bij aankopen met een creditcard.
Bedoel je nu dat winkels bij de nachtaankopen geen creditcard accepteren? Of mag jij hem niet met een creditcard kopen omdat jij niet de houder van de kaart bent? Ik zou hem namelijk toch graag met de creditcard kopen... |
|
|||
|
|||
Net gebeld door MediaMarkt Deventer, ze gaan morgen nacht ook open, en m'n iPad staat gereserveerd! Echt een goede service!
|
|
|||
|
|||
In Sjengenville (aka Mestreech) is Ivizi morgen vanaf 23u30 geopend. Verkoop vrijdag vanaf 00u00
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België ==> Nederland | MrGangstaInc | Proximus | 1 | 17-07-11 11:31 |
Verhouding Nederland/België | Peter | Stel jezelf voor | 100 | 15-04-11 17:28 |
aantal iPad's in Belgie en Nederland | guided tours | iPad algemeen | 1 | 22-10-10 18:56 |
Verkeersweergave Nederland/België | cvosselt | iPhone Apps | 0 | 10-03-09 15:51 |
EDGE in Nederland (Belgie) | Jochem | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 24-09-07 21:57 |
|
|