iPad 3 in Nederland/België discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knuppel Maar coolblue is geen Apple Reseller toch? Cq. weken wachttijd. Verkoper wist mij te vertellen dat ze 'normaal gezien' vrijdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
net met de mediamarkt in Utrecht gebeld en de dame aan de telefoon vertelde met een zucht dat ze niet eerder open gaan en niet reserveren . Ze vertelde dat dit al de hele dag zo gaat.
|
|
|||
|
|||
Zijn er geeks die weten of er in Vlaanderen ook shops om middernacht openen ? M-easy of switch ?
Die prijs van 599 euro Bij gigavolt, is dat een officiële prijs die we overal gaan betalen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had mijn nieuwe iPad, 2 weken geleden gereserveerd bij de Saturn (in Zaandam). Vandaag ben ik netjes gebeld met de vraag of ik de iPad nog steeds wilde kopen. Zo ja, dat ik dit vanaf a.s. vrijdag om 09:00 uur kon doen. Ik ben aanstande vrijdag een nieuwe iPad 32 GB rijker . Ik ben nu al zenuwachtig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste, |
|
|||
|
|||
Zit te denken om em bij de dixons te halen morgennacht..
Maar aan de ene kant lijkt het me prettiger om em bij een icentre te halen met als gedachte daarachter dat eventuele garantie daar iets vlotter verloopt? Is dit een juiste of een regelrechte onjuiste beredenering? |
|
|||
|
|||
Ik ben net bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum geweest, en zij gaan ook morgen om 24:00 open.
Ook kon je een iPad reserveren en 10% aanbetalen, dus voor mij dit jaar niet in de rij staan maar vrijdagavond mijn iPad 3 32 GB Black ophalen :-D was de 3e voor dit model op de lijst! Kan niet wachten!!! |
|
|||
|
|||
Is er al wat duidelijk over de prijzen in nl?
|
|||
|
|||
Dat vraag ik me ook nou is af, wel apart dat de prijs nou nog steeds niet verteld is. gewoon 479 of 499. Gezien die in de andere europese landen 479 is, ga ik er vanuit dat hij hier ook deze prijs is.
|
|
|||
|
|||
Uiteraard zal de nieuwe Ipad vanaf 479 te koop zijn in Nederland, apple heeft zelf deze prijs voor europa vastgesteld.
|
|
|||
|
|||
Dus de prijzen in DE zijn gelijk aan NL
|
|
|||
|
|||
Morgen 0:00 MM Enschede, ben er zeker bij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben voor op iPadclub bezig met een overzichtje van midnight-releases. Heb tot nu toe iCentre (een aantal), iAm Store, Xando, Amac (een aantal), Mediamarkt (een aantal) en Dixons. Zie ik nog belangrijke resellers over het hoofd?
|
|
||||
|
||||
Ik denk het niet. Wil je ook weten weten welke resellerfilialen niet meedoen?
|
|||
|
|||
Haha, ik ben bang dat we dan een erg grote lijst krijgen. Ik maak sowieso melding dat niet genoemde winkels om gewone tijd openen.
|
|
|||
|
|||
Wanneer komt die lijst beschikbaar als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je Zuid-Limburg nog tot Nederland rekent mag je ook Ivizi toevoegen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België ==> Nederland | MrGangstaInc | Proximus | 1 | 17-07-11 11:31 |
Verhouding Nederland/België | Peter | Stel jezelf voor | 100 | 15-04-11 17:28 |
aantal iPad's in Belgie en Nederland | guided tours | iPad algemeen | 1 | 22-10-10 18:56 |
Verkeersweergave Nederland/België | cvosselt | iPhone Apps | 0 | 10-03-09 15:51 |
EDGE in Nederland (Belgie) | Jochem | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 24-09-07 21:57 |
|
|