iPad 3 in Nederland/België discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Heel verstandig. Wanneer moet het artikel online? Begin van de middag lijkt mij het verstandigst. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Begin van de middag lijkt mij het verstandigst.
Citaat:
Edit: Hier is hij dan. Met kaart, zodat je kunt zien welke winkel in de buurt is. http://www.ipadclub.nl/36010/waar-ku...we-ipad-kopen/ Laatst gewijzigd door Bastiaan; 22-03-12 om 13:55. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net gebeld door Xando Nijmegen, ik kan vannacht tussen 00:01 en 02:00 uur mijn iPad ophalen... hij blijft sowieso tot en met zaterdag gereserveerd
|
|
|||
|
|||
Ik ben net gebeld door MM alphen aan den rijn. Mijn ipad ligt morgen klaar vanaf 10 uur !!! Kan niet wachten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Krefel: iPad zal beschikbaar zijn vanaf 24 maart. Mediamarkt: we hopen dat Apple de iPads zal leveren in de voormiddag. We weten zelf de hoeveelheid niet. Vandenborre: Vanaf 23/03 zal uw de voorraad van onze iPad kunnen zien op onze website. Daar zal u ook kunnen reserveren Switch: Op vrijdag 23 maart wordt de nieuwe iPad in België gelanceerd en wij hebben een aanzienlijk aantal iPads ter beschikking voor wie er graag als eerste eentje heeft. Teneinde het wachten te beperken en alles aangenaam te laten verlopen lanceren we deze iPad bij Switch als volgt: Onze 10 winkels openen vrijdagochtend om 10u (Genk om 9u30). Wie dan al aan de deur staat te wachten, krijgt van één van onze medewerkers een ticket voor een model naar keuze dat in de loop van 23 maart kan ingeruild worden voor een iPad (mits betaling natuurlijk). Zo kan je, afhankelijk van de drukte, ervoor kiezen om 's ochtends even te wachten op je beurt, of om in de namiddag terug te komen wanneer het wat rustiger is. Onze medewerkers blijven de wachtenden voorzien van tickets zolang de voorraad iPads strekt. Ben je, net zoals wij, blij dat de lente eindelijk in aantocht is, kom dan kleurrijk gekleed en goedgemutst naar de winkel: je krijgt dan van ons een handige Stylus Pen ter waarde van €14,99 helemaal gratis* bij aankoop van je nieuwe iPad én een accessoire naar keuze. Om zo veel mogelijk bezoekers vrijdag en zaterdag te kunnen laten genieten van een nieuwe iPad beperken we de aanschaf tot 1 nieuwe iPad per bezoeker. Ik denk dat ik eens zal langsgaan bij Switch Via Mobistar geraak je er wellicht ook aan. |
|
|||
|
|||
Fnac Gent heeft zijn lading deze middag gehad, dus daar kan je ook terecht .
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de info joeridt.
Ik kan pas na 18u erom gaan maar ik denk dat ik zeker nog wel een zal vinden. Eerst Switch proberen . |
|
|||
|
|||
Ik heb net een telefoontje gekregen van Mediamarkt Schoten (ik had ze deze voormiddag gebeld om een 16GB Wi-Fi te reserveren) met de melding dat mijn nieuwe Ipad vanaf 10u 's morgens klaar zou liggen en dat ik hem gans de dag kon komen afhalen!
|
|
|||
|
|||
Mag er toch van uit gaan dat ie 479 gaat kosten :')
|
|
|||
|
|||
Het is nog heel even afwachten, we kunnen aannemen van wel maar in Frankrijk is-ie bijvoorbeeld €489,00. Verder kunnen we met geen enkel ander Europees land vergelijken (Engeland heeft ponden, Zwitserland heeft hun eigen munteenheid).
|
|
|||
|
|||
Nog 2 winkels posten waar de iPad morgen zeker te koop is:
(België) Saturn (Brugge): werkt zelfs met een "pre-order" lijst Lab9 / (ex GCA): sommige Lab9 winkels openen om 06.00u morgenochtend. Er is zelfs een klein ontbijt voorzien Edit: Prijs in Saturn is € 479 voor 16gig / Wi-Fi Laatst gewijzigd door URL; 22-03-12 om 21:34. Reden: Prijs |
|
|||
|
|||
Naja gewoon 500 euro mee naar de dixons, dat moet lukken.
|
|
|||
|
|||
I store Oss open 22-3 om 24 uur
Zie je over 2 uur daar met new iPad 3 groet Jan |
|
|||
|
|||
Bij Xando in Nijmegen staan nu 8 mensen te wachten
|
|
|||
|
|||
Mensen in Dordt nog de ipad halen bij Dixons of I AM STORE?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan je laten weten hoe druk het is ? Hoe laat ga je
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik schat zo'n 150 man? En veel teleurgestelde gezichten..
|
|
|||
|
|||
En de iPad 3 is binnen jonks! Supersnel bij MediaMarkt enschede. Top service.
|
|
|||
|
|||
Yes, mijn Nieuwe iPad heb ik . Super blij mee, mooi beeldscherm, echt super .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België ==> Nederland | MrGangstaInc | Proximus | 1 | 17-07-11 11:31 |
Verhouding Nederland/België | Peter | Stel jezelf voor | 100 | 15-04-11 17:28 |
aantal iPad's in Belgie en Nederland | guided tours | iPad algemeen | 1 | 22-10-10 18:56 |
Verkeersweergave Nederland/België | cvosselt | iPhone Apps | 0 | 10-03-09 15:51 |
EDGE in Nederland (Belgie) | Jochem | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 24-09-07 21:57 |
|
|