iPad 3 in Nederland/België discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Druk? Je bedoeld 30-40 man, echt niks hoor....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Druk? Je bedoeld 30-40 man, echt niks hoor.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo dat was snel geregeld bij de dixons in Utrecht. Even leken wat ambtenaren van de gemeente roet in het eten te gooien maar uiteindelijk mochten de mensen die binnen stonden de koop afronden.
De Mac shops in de stad hadden een enorme rij dus de dixons bleek gelukkig de juiste keuze. Dit berichtje tik ik van mijn nieuwe iPad en het fantastische scherm zorgt ervoor dat ipadclub.nl wel wat aan de logo's op de site moet doen , ze zijn net niet scherp. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net een 16G 4G gekocht in de Mobistar in Deinze.
Geen rij, geen pre-order, ze hadden er maar 2 en ik heb er één. Weer typisch voor België |
|
|||
|
|||
Heb de iPad Wi-Fi 64GB zwart besteld bij Dixons. Op moment van bestellen stond er 'wordt zaterdag geleverd'. Met creditcard betaald, duurt altijd paar dagen stond er tijdens de bestelling.
Als ik nu kijk staat er dat hij niet meer leverbaar is (online). Mijn order staat 'in behandeling'. Wat denken jullie, krijg ik deze iPad maandag/dinsdag geleverd, of zou Dixons zo smerig zijn dat het 'mijn' iPad verkocht heeft aan iemand die met iDeal besteld heeft? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net een ipad gekocht bij Art & Craft Media in Gent en daar is er nog stock! Stock kan je op hun website zien. Grtz
|
|
|||
|
|||
Bij de Mediamarkt online besteld de 32GB Wi-Fi gister middag. Vandaag net bezorgt! Dixons zijn oplichters die hebben geen enkele op voorraad in hun winkels terwijl de website dat wel aangeeft.
|
|
||||
|
||||
Gisteren een 64GB witte new Ipad gekocht bij Mediamarkt Oostende.
Daar was van alle modellen voldoende voorraad.
|
|||
|
|||
Nou dat zijn allemaal hoopvolle berichten! Moest verplicht online bestellen, maar heb spijt dat ik dat niet bij Apple direct heb gedaan...
Vond het al vreemd dat Dixons de enige was met zwarte Wi-Fi 64GB's. |
|
|||
|
|||
Bij Vandenborre winkels Ninove, Aalst waren geen rij wachtenden.
Via pick en collect gereserveerd en 1 u later kunne en ophalen. 32gb 4G wit |
|
|||
|
|||
Gisteren bij de Dixons een derde generatie iPad 32 GB (Wi-Fi only) gehaald, ze waren al wel aan het opraken en ze hadden er al flink wat verkocht, maar ze zeiden dat er wel een veel betere voorraad was dan de vorige keer.
Ik heb deze keer besloten voor een model zonder 3G (4G) te gaan, aangezien GPS wel handig is, maar slechts een paar keer per jaar wordt gebruikt en de 3G (4G) functionaliteit slechts een paar weken per jaar. Dat is me dus het extra gewicht, de zwarte strip en de extra prijs niet waard. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag de witte 16GB Wi-Fi gekocht bij Dixons in Harderwijk. Dit was de laatste aangezien het in de ochtend al behoorlijk druk was geweest. Had voor mezelf al de witte op het oog, dus dit kwam mooi uit. Als hij zwart was geweest had ik em ook wel genomen als het de laatste was. Dit is mijn eerste ipad, heb er wel schik van. Voornamelijk voor surfen op de bank dus de 16 GB versie is voldoende voor mij.
|
|
|||
|
|||
Vrijdag een zwarte 64gb 4g gekocht bij Switch in Lier. Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe iPad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPad is vrijdag wel verzonden maar heb geen mail gehad of niets. Waarschijnlijk kon hun systeem het nieuwe artikel nog niet aan. Wordt morgen afgeleverd op m'n werk. 64GB Wi-Fi Zwart. Puur uit interesse; zijn er mensen die deze versie hebben kunnen bemachtigen? |
|
|||
|
|||
Neen ik heb die versie niet gekochtg maar bij Dixons op vrijdagavond 23 maart om 22. 24 u een zwarte 32 GB Wi-Fi + 4G besteld die zaterdagmorgen 24 maart om 10.15 uur werd afgeleverd. Super toch !
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België ==> Nederland | MrGangstaInc | Proximus | 1 | 17-07-11 11:31 |
Verhouding Nederland/België | Peter | Stel jezelf voor | 100 | 15-04-11 17:28 |
aantal iPad's in Belgie en Nederland | guided tours | iPad algemeen | 1 | 22-10-10 18:56 |
Verkeersweergave Nederland/België | cvosselt | iPhone Apps | 0 | 10-03-09 15:51 |
EDGE in Nederland (Belgie) | Jochem | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 24-09-07 21:57 |
|
|