Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kommer1967 Heb zojuist de cover omgeruild. Echter heb ik het zelfde probleem, is dus geen cover fout. Misschien dat het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had ook Apple smartcover besteld bij mycom, samen met de Ipad Air.
Ik heb deze teruggebracht en vervolgens de Apple smartcase besteld bij Appelhoes. Bij mycom hadden ze geen Smart Case |
|
|||
|
|||
Heb een smart cover kunnen bemachtigen maar nog geen back cover …
Heeft er iemand toevallig de kensington corner backcover of de Belkin snap Shield voor ipad air? Zijn jullie tevreden hiervan? Liefst van al zo dun en licht mogelijk uiteraard (ik laat een iPad NOOIT vallen dus moet voor mij niet super hard te zijn). Wil krassen voorkomen De kensington spreekt me aan omdat die doorzichtig is en dat ik dus het mooie design van Apple kan zien maar die lijkt me log. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Fnac, daar hadden ze er veel ( sinds vandaag). In de easy-m (APR) helaas geen.
Back covers hadden ze nog niet |
|
|||
|
|||
Bij A-Mac een Tucano Angolo iPad Air folio case gekocht voor 30,-. De iPad klikt in een kunststof frame wat rondom zit, zodat de hoeken, randen en achterzijde niet snel beschadigen. De cover is zodanig dat je hem ook in landscape op tafel/schoot kunt zetten, zo zit ik nu te typen op de bank. Goede beschermende cover, voor een goede prijs, maar niet heavy duty. De keuze is nog beperkt en vaak zijn ze belachelijk duur.
|
|
|||
|
|||
De keuze is inderdaad nog zeer beperkt. Heb daarnet een back cover besteld bij appelhoes.nl, hopelijk vrijdag geleverd (levering naar België dus). Ik hou jullie op de hoogte!
Moet alvast zeggen, de zwart smart cover ziet er alvast MEGA uit op mijn iPad |
|
|||
|
|||
Ipad Air Smart Case via Apple Store
Hallo
Ik bestelde dit weekend een smartcase voor de ipad air van m'n zoon. De bestelstatus is sedert gisteren veranderd naar 'verzonden'. Wanneer mag ik de levering dan verwachten? (Verzending binnen België via de post). Groeten |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met de Mujjo sleeve?
Mujjo iPad Sleeve - Brown Leather Edition - 100% Wool Felt |
|
|||
|
|||
Citaat:
aangezien ik alles van apple krijg de dag na de status veranderd is naar verzonden gok ik toch op vandaag. |
|
|||
|
|||
Ik zag deze voorbij komen kent iemand deze en hoe zit hij om de ipad?
Sluit hij netjes af enzo? Protective Case voor iPad Air - Logitech |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met iPad naar Dixons gegaan, daar een andere Smart Cover geplaatst. Zelfde probleem. Nu ben ik vanmorgen naar Utrecht gegaan, en bij iCentre een Smart Cover gekocht. Wel nu, het zelfde probleem van uitsteken bovenkant iPad, en onder 3mm scherm. Is het dan een iPad probleem, dat de magneten aan de linker zijkant niet goed zitten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Case ontvangen maar wil retour sturen. Dan moet je bij hun eerst dit aanmelden via een mailadres maar zij reageren dan niet meer. Vervolgens tig keer gebeld maar nemen niet op, mooi is dat zo'n 'bedrijf' |
|
|||
|
|||
Kommer 1967
hier een ipad en smartcover van dixons geen problemen het lijkt erop dat jouw ipad kleiner is :<) |
|
|||
|
|||
Hier best moeten zoeken en uiteindelijk de smart cover in handen gehad wat een mooi licht ding!
Die dus gevonden en mee genomen ben benieuwd hoe die zit! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was dat voor diezelfde back cover? Of problemen met een andere cover? |
|
|||
|
|||
Ik zelf ben erg tevreden over de belkin snapshield. Ziet er mooi uit en bied net dat beetje meer bescherming
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik had precies hetzelfde. Ik durf hem nu eindelijk gewoon mee te nemen en te gebruiken waarvoor die bedoelt was. Heb ook een screenprotector aangeschaft van zagg alleen die is nog niet binnen. Ben heel benieuwd hoe die zal bevallen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? | NH2505 | iPad algemeen | 5 | 01-04-12 11:19 |
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? | anthony68 | Jailbreak | 2 | 22-01-12 19:58 |
Hoe doen jullie dat? | Rammin | Archief | 1 | 13-10-09 14:27 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
hoe iphone beschermen op reis? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-07-08 11:10 |
|
|