Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge. Heel goed kunnen aanbrengen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge.
Heel goed kunnen aanbrengen zonder lucht maar mijn beeld is wazig en lelijk erdoor! Denk wel dat ik er beter een op zet maar deze smijt ik er af! Misschien is die "HD" protectors toch niet zoveel blablablabla als ik dacht |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een screenprotector op de air gedaan. Het is de BodyGuardz UltraTough geworden.
Wel een heeeeeeele vreemde manier van plaatsen van de protector. Er zit een zakje met vloeistof bij en die moet je er op smeren en dan er onderuit drukken. Wel eerst een paar keer de instructievideo op youtube gekeken. Het duurt wel even voordat alles weg is, maar dan is wat mij betreft het resultaat prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toevallig deze gezien op de site van spigen (heb hem op mijn 5 ook plakken). Denk dat ik gekozen heb, nu nog vinden in BE http://www.spigen.com/brands/apple/i...or-glas-t.html |
|
|||
|
|||
Ik heb de "BodyGuardz UltraTough iPad Air Screen Only". Dus niet de HD (om de simpele reden dat toen ik hem bestelde deze de enige was die er te leveren was.
Door gebruik van de vloeistof is het dus eenvoudiger om de protector er op de . . . . plakken zeg maar, zonder belleltjes. je kan alles er onderuit schuiven met het meegeleverde doekje en plastic plaatje. Ik weet niet of het als reclame gezien wordt hier, maar dit filmpje geeft wel een goede indruk: UltraTough® Clear Skins? by BodyGuardz® - (Gel Installation for Tablets) - YouTube (nee, ik werkt niet voor ultratough, heb geen tabletwinkel, beschermhoesjes winkel en wordt ook niet gesponsord door dit merk) Het is (vind ik) een hele vage manier van aanbrengen met die gel, maar het werkt wel. Op de phone heb ik overigens een brado ultraclear, geplaatst zonder gebruik te maken van Gel. De iPad is wat lastiger door de oppervlakte, maar daar is dus de gel voor. Overigens krijg ik net een mail dat de switcheasy onderweg is. dus de Kensington gaat er weer van af. Ik kan niet wennen aan dat ding. |
|
|||
|
|||
Heb enige tijd geleden, ik meen vlak voor Christus, 'n iPhone 3GS daarmee behandeld. Werkt prima, hoewel wat bewerkelijk. Bij mijn nieuwe 5s had ik twee pogingen nodig om het enigszins acceptabel te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wacht tot qooqoon er met een komt!
Super fijn op mijn iPhone dus wil die graag voor de ipad! |
|
||||
|
||||
Ik had dus de Kensington Corner Case Apple iPad Air Clear, maar vond deze te "grof". Ik heb deze teruggestuurd en wilde eigenlijk de Belkin Snap Shield Apple iPad Air Clear bij de desbetreffende winkel bestellen maar deze was €15 duurder dan bij andere winkels. Uitendelijk de Belkin bij een APR besteld en hij zit als gegoten!
Had dezelfde combinatie, Apple smartcover en Belkin backcover, op mijn iPad 3 en dat beviel uitstekend en nu dus weer! Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt en dat is altijd prima gegaan. Vindt het vooral heel irritant als ze net niet goed zitten....
|
|||
|
|||
Die 15 euro duurder had ik ook gezien dat klopt gewoon niet!
Ook als je hem via iculture zou bestellen is dat zo! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had de Kensington dus bij hun besteld en hoefde deze na de retouraanvraag ook niet terug te sturen, maar hoefde ook niet te betalen. Dit was omdat het terug sturen de duur was. Ik snap dus wel waarom die prijzen hoger zijn... Helaas is de Belkin case nog niet bij heel veel shops te vinden, maar heb hem kunnen vinden bij Amac, voor de normale prijs. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, net zoals Nicky75 zegt: Wel een zalige case Vrouwlief haar case voor haar iPad 2 was stuk en heb haar ook meteen een snap shield gekocht voor die. Even strak en mooi als op mijn iPad Air! aanrader dus in combinatie met de smart cover. Normaal vandaag/morgen ontvang ik thuis mijn screen protector. Toch gekozen voor die van bodyguardz omdat ik die glazen van Spigen nergens kan vinden (en is prijzig om van US te laten komen). Zou er geen op zetten als ik hem enkel thuis gebruik, maar aangezien deze toch wel dagelijks mee door weer en wind gaat, besloten om dat extra laagje bescherming erop te zetten. |
|
|||
|
|||
Ik had de originele Apple Smart Case gekocht. Ik vond de case alles behalve fijn. Jisoncase.nl heeft mooie en fijne hoesjes. (handgemaakt leer)
|
|
|||
|
|||
Bodyguardz full body
Ik heb de bodyguardz full body protection om de ipad air heen zitten. Makkelijk aan te brengen met de gel (en anders gewoon protector even in warm water met een beetje afwasmiddel). Ipad is nu rondom beschermd, zonder toegenomen gewicht of afmetingen, in volle glorie zichtbaar en heerlijk om mee te werken. Als extra bescherming (en omdat ik het mooi vind) heb ik er nog de smartcover van Apple zelf bij. Voor het vervoer wil ik echter nog een eenvoudige (neopreen) sleeve. Ik heb nu de sleeve van mijn oude ipad 2 eromheen, maar die is eigenlijk net wat te groot. Iemand nog een tip waar ik een eenvoudige sleeve kan vinden die écht voor het formaat van de air is en niet "geschikt" voor de air (oftewel, een universeel formaat)?
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren het belachelijke bedrag betaald voor de ipad air smart case. Is het normaal dat deze zo slecht af sluit als op de foto?
|
|
|||
|
|||
Noem je dat slecht aansluiten? Die van mij heeft ruimte voor een tweede iPad én een iPhone zonder de klep te openen. You lucky bastard...
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik mijn oude grijze leren sleeve van mijn iPad 1
Laatst gewijzigd door pinokkia; 26-11-13 om 18:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooie sleeve, altijd praktisch zo'n sleeve! |
|
|||
|
|||
Ik heb de smart case om die reden terug gebracht!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? | NH2505 | iPad algemeen | 5 | 01-04-12 11:19 |
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? | anthony68 | Jailbreak | 2 | 22-01-12 19:58 |
Hoe doen jullie dat? | Rammin | Archief | 1 | 13-10-09 14:27 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
hoe iphone beschermen op reis? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-07-08 11:10 |
|
|