Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Had je nu ook de belkin backcover + smart cover combo? Hopelijk even tevreden ervan als ik Jep en heeeel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb verder geen ervaring met andere hoesjes/cases, maar vind het "systeem" om de ipad rechtop te zetten ook niet echt super werken. Welk merk/hoesje werkt wel goed en ziet er ook mooi uit? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2013 om 11:24 ---------- Ben er uit, ik ga me Apple air smart case terugbrengen en een "Loop attachment mummy case" kopen als deze uit zijn. In de tussentijd bestel ik een cheape namaak smart case van 15-20 euro. |
|
|||
|
|||
Geen problemen met mijn Apple case. Sluit perfect aan en het rechtop zetten gaat gewoon goed. Blijft wel een hoop geld voor een case.
|
|
|||
|
|||
Ach, na wat buig- en trekwerk ziet het er allemaal goed uit.
Ik heb alleen een slechte hand van folie plakken... 'Resterende luchtbellen verdwijnen vanzelf na enkele dagen'. Niet dus, van ellende de boel er maar weer vanaf gehaald. |
|
|||
|
|||
Ik ken het gevoel, zo’n folie plakken is altijd lastig.
Heb momenteel die van bodyguardz erop plakken, die gel om hem erop te plakken lijkt wat vreemd, maar denk wel dat ik daardoor nagenoeg geen luchtbellen heb (heb er maar een kleintje). Zeker een aanrader dus als je een folie wil. Ik ga mijn er binnenkort wel weer af smijten. Ben niet zo tevreden omdat er al “vuil” op zit dat ik er gewoonweg niet af krijg. Heb de Glass.T besteld bij Spigen en mijn pakketje wacht momenteel bij de douane hier in België. Ik hoop dat ze het snel goedkeuren dat ik hem snel kan plakken op mijn ipad |
|
|||
|
|||
Ik had die van BodyGuardz waarbij je met een waterballet aan de slag mag.
De naam iPad Air kreeg een geheel nieuwe dimensie... Ga ervan uit dat het mijn onhandigheid was. Hmmm, Glass T, ik ga eens Googlen. |
|
|||
|
|||
ja, was voor mij ook een hele nieuwe ervaring met die Gel ik had nog zo'n 3 - 4 dagen wat bellen maar die waren weggetrokken.
De Glass.T van spigen: iPad Air Screen Protector GLAS.t - iPad Air - iPad - Apple - Brands | Spigen Wel prijzig, maar heb zo eentje op mijn iPhone en ben er echt MEGA tevreden van hopelijk krijg ik die erop zonder stof ertussen te vangen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werk er nu 2 weken mee, helemaal prima. Levering naar Europa is pending dus aangeschaft in de US. Iets van 75 euri omgerekend voor betaald. Leuke gimmick is dat je ook bij weinig of geen licht je keyboard kan verlichten, kleuren naar keuze en helderheid. Veel mogelijkheden en iPad Air afdoend beschermd. |
|
|||
|
|||
Na een week en half (waarvan 1 week bij de douane) zou mijn glass.T geleverd geweest zijn vandaag! Uiteraard net op het moment dat er een uurtje niemand thuis was Maandag mag ik hem oppikken op het postkantoor. Ik hou jullie op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
Tja, alles uit de US valt onder Murphy's Law...
|
|
|||
|
|||
we'll see als er nu nog een barst in zit sla ik tilt maar ik ga ervan uit dat dat dik in orde is maandag!
|
|
|||
|
|||
Ik duim voor je...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk de bodyguardz Pure tempered glass besteld voor 40 dollar tijdens de black friday sale. Hopelijk net zo goed als de spigen glass.t Laatst gewijzigd door Valinor; 08-12-13 om 16:19. |
|
|||
|
|||
De site MobileFun biedt dit product nu ook aan. Probeerde vandaag te bestellen, maar de site reageert uiterst traag. Probeer het morgen opnieuw.
De Glas.tR voor de 5s had ik binnen 3 dagen in huis. Dát is een mooi product! De BodyGuardz komt niet in de buurt! Dat is een waterballetfolie, de Glas.t is een flinterdun glasplaatje. Update: De site reageert, bestelling geplaatst, ben benieuwd! Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 08-12-13 om 17:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Spigen via Ebay bij deze seller uit de UK gekocht. Geen extra taksen of wat dan ook. Correct geleverd via een internationaal aangetekende verzending.
Kostprijs met verzendingskosten +/- €64 |
|
|||
|
|||
Citaat:
' Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb 69€ betaald incl verzending, maar er komt nog eens 27€ taksen op die ik moet betalen op het postkantoor ... Die was ik uit het oog verloren toen ik bestelde. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een Belkin Form Fit Slim Folio iPad Air. Case bevalt prima. Is geloof ik rond de € 40 en voor dat bedrag een prima case. |
|
|||
|
|||
Wel, de spigen glas.t zit erop en ben super tevreden. De feeling van glas, en gelukkig geen enkel stofdeeltje eronder. Perfect dus de jelly buttons hoef ik wel niet, die gaan de schuif in.
Nu is hij eindelijk compleet. Belkin back case, Apple smart cover en spiegel, glas.t |
|
|||
|
|||
Smart case verwijderen
Hoi een late reactie op dit forum maar misschien dat er nog iemand kijkt
Ik heb de smart case van Apple, ik vind de cover veel fijner omdat je die er makkelijk afhaalt maar mijn ipad mini is helemaal gekrast aan de achterkant doordat ik hem altijd mee neem naar mijn werk en dat wilde ik niet bij de ipad air nogmaals meemaken. Onderweg vind ik de smartcase super maar thuis niet echt... Hij wordt er toch zwaarder van houdt minder lekker vast (bij boeken lezen bijvoorbeeld) en pas ook niet op mijn belkin dock... Is er iemand die bekent is bij het feit of de smart case beschadigd als je deze vaak (dagelijks-wekelijks) van de ipad af haalt. Ik vraag me af of hij er uit eindelijk lelijker van gaat worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? | NH2505 | iPad algemeen | 5 | 01-04-12 11:19 |
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? | anthony68 | Jailbreak | 2 | 22-01-12 19:58 |
Hoe doen jullie dat? | Rammin | Archief | 1 | 13-10-09 14:27 |
Gegevens beschermen: hoe? | Flydt | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-01-09 13:21 |
hoe iphone beschermen op reis? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-07-08 11:10 |
|
|