//

Mogelijke oplossing Micro-SIM iPad

Mogelijke oplossing Micro-SIM iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je een foto posten van hoe die er geknipt uitziet? Kan ik ongeveer inschatten of dit klopt met hoe ik het in gedachten heb....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-06-10, 01:34
bheerkens's schermafbeelding
bheerkens bheerkens is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard

Kan je een foto posten van hoe die er geknipt uitziet?
Kan ik ongeveer inschatten of dit klopt met hoe ik het in gedachten heb.
__________________
An Apple a day...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-08-10, 16:16
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Ik heb een duo-simkaart van mijn abonnement bij KPN. Ik kocht een IPhone en stopte de simkaart erin en de IPhone werkte perfect. Nu heb ik een IPad gekocht. Ik informeerde bij KPN naar een duo-micro-simkaart. Die kunnen ze nog niet leveren, maar ze wisten ook niet wanneer die in de handel kwam, misschien wel helemaal niet. Men vertelde me dat veel mensen de gewone simkaart bijknippen.
Dus ik mag aannemen dat het wel kan.

Ik heb op internet de 'Cut my Sim' besteld voor € 26.95 inclusief verzendkosten.
Mijn iPad komt omstreeks 24 augustus 2010. Dan heb ik ook de kniptang en dan ga ik knippen en dan zie ik wel of het werkt.

Ik heb deze duocard altijd gebruikt in mijn IPAQ. Daar gebruikte ik ook de telefoon. Het enig probleem wat je hebt is dat op een van beide toestellen de telefoon overgaat. Dus om die reden zorgde ik er altijd voor dat er maar één toestel aanstond.

Bij de IPad lijkt me dat geen probleem omdat dit apparaat niet over een belfunctie beschikt, doch alleen een internetfunctie.

Ik ben benieuwd of het gaat werken. Het lijkt me wel.

Groet
Jos Wessels
  #43  
Oud 07-08-10, 03:14
profighter78 profighter78 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 15
Standaard

Nope het werkt niet, ik heb een duo sim van tmobile en ik zit veel op m'n iPad en gsm dat gaat tezamen alleen ben ik vaak niet bereikbaar en krijg ik geen sms'jes binnen...ook niet later, gewoon helemaal niet
  #44  
Oud 07-08-10, 13:33
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Heb zojuist mijn duo sim verknipt, telefoon op vliegtuigmodus en dan heb ik lekker vol bereik op m'n iPad!
Ps voor de mensen die nog moeten knippen op deze site heb je een template waarop je je normale sim kunt plakken en vervolgens met lijntjes trekken de goede afmetingen kunt krijgen voor je micro sim.
http://www.buy-microsim.com/pub/How%...M%20-%20EN.pdf
__________________
Photograph my mind!
  #45  
Oud 07-08-10, 14:24
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Wat betreft de wel/niet werken discussie, zie ook deze topics:

https://forum.iculture.nl/f90/i...osim-ipad.html

https://forum.iculture.nl/f90/i...g-ipad-3g.html
  #46  
Oud 08-08-10, 11:44
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Heb zojuist mijn duo sim verknipt, telefoon op vliegtuigmodus en dan heb ik lekker vol bereik op m'n iPad!
Ps voor de mensen die nog moeten knippen op deze site heb je een template waarop je je normale sim kunt plakken en vervolgens met lijntjes trekken de goede afmetingen kunt krijgen voor je micro sim.
http://www.buy-microsim.com/pub/How%...M%20-%20EN.pdf
Heb je geen problemen met de ontvangst van telefoon cq sms?
Kun je de IPad ook op vliegtuigmode zetten om de sim vrij te maken voor je IPhone?
  #47  
Oud 08-08-10, 13:13
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Hmm gister had ik geen problemen maar als ik het internet op mijn telefoon (geen iPhone btw) uitzet, dan kan ik 3G op mijn ipad aanzetten en internetten. Maar dan heb ik dus nog wel bereik op mijn telefoon maar ik ontvang geen telefoontjes en smsjes meer.
Als ik klaar ben met de 3G op mij iPad dan zet ik gewoon de mobiele data verbinding uit, en de mobiele data verbinding op mijn telefoon aan en dan werkt alles weer prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(Mogelijke) oplossing update foutmelding Remco. iPhone algemeen 4 10-03-11 00:39
iPhone: Mogelijke oplossing!! JuniorC Jailbreak 3 23-12-10 19:04
Micro sim iPad en iPhone 4 niet uit te wisselen ? Jeroen100 iPad algemeen 6 29-06-10 16:56
iPhone: Mogelijke Oplossing voor Netwerk Dekking Sn3ak3r Jailbreak 12 28-10-09 22:50
Slide to unlock - mogelijke oplossing? stijnjasper Archief 15 26-09-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.