Ipad en mail van Ziggo discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Perfect!!! Verzenden gaat nu goed. Om de een of andere reden krijg ik nu weer niets binnen. Dat is toch pop.ziggo.nl, SSL uit, en poort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Perfect!!! Verzenden gaat nu goed. Om de een of andere reden krijg ik nu weer niets binnen. Dat is toch pop.ziggo.nl, SSL uit, en poort 110?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het account verwijderd en toen opnieuw ingesteld. Inkomende poort 110, uitgaande poort 25. SSL bij beiden uit.
Gebruikersnaam alleen het gedeelte voor @home.nl. Alles werkt nu, eindelijk!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook ziggo maar wat ik ook doe, het werkt niet het programma is maar op zoek naar mail. Ik zie overigens alleen inkomend map staan, en geen uitgaand en/of verzonden map staan
Laatst gewijzigd door Mikkey4; 25-07-10 om 19:19. |
|
|||
|
|||
Hello,
Nou ik heb ook een Ipad 16Gb 3G. Nog geen abo erbij, ben nu eerst thuis aan het klooien ermee. Alles gaat en hotmail werkt, maar Ziggo krijg ik niet aan de gang. Heb het nu als volgt; Hostnaam: pop.ziggo.nl gebruikersnaam: email adres wachtwoord: spreekt voor zich smtp.ziggo.nl gebruikersnaam en ww niet ingevuld. SSl uit id controle: wachtwoord Serverpoort 25 Op de een of andere manier wil hij het toch niet doen!? Ik krijg de melding, kan geen verbinding maken met pop.ziggo.nl Laatst gewijzigd door iesje73; 25-07-10 om 19:49. |
|
|||
|
|||
Ik heb het met onderstaande gegevens mijn Casema account aan de praat gekregen...
POP accountgegevens: naam: vrij te kiezen Adres: xxx@casema.nl Beschrijving: xxx@casema.nl Server inkomende post: Hostnaam: pop.casema.nl Gebruikersnaam: xxx@casema.nl Wachtwoord: xxxxxxx Server uitgaande post: Smtp.casema.nl Geavanceerd: SSL: uit Serverpoort: 110 Vervang Casema door Ziggo en doe een schietgebedje..... |
|
|||
|
|||
Ik heb alles ingevuld zoals hier boven staat vermeld maar wel vervangen door ziggo, het programma blijft maar zoeken naar mail. Verder gebeurt er namelijk niks,is dat normaal en zo niet wat moet er dan gebeuren??
|
|
|||
|
|||
heb je soms je mail op je computer aanstaan ? bij mij werkte het pas toen ik deze uit schakelde.
Ook wordt de oude mail niet opgehaald terwijl dat bij gmail wel gebeurd. |
|
|||
|
|||
Niks helpt vindt het erg jammer
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel de mail op de pc ook staan
Maar dat moet toch geen probleem zijn, wel? |
|
|||
|
|||
alleen als je hem open hebt staan zodat hij je mail controleerd.
|
|
|||
|
|||
Met gmail het zelfde als met ziggo, ik dacht dat het simpel was maar dat blijkt dus niet zo te zijn
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Gmail instellingen:
naam: vrij te kiezen Adres: xxx@gmail.com Wachtwoord: xxxxx Beschrijving: xxx@gmail.com Server uitgaande post: Smtp.gmail.com Geavanceerd: SSL: aan Serverpoort: 993 Werkt feilloos..... |
|
|||
|
|||
pffffff na ruim een half jaar NIET kunnen verzenden vanaf mijn Iphone ( ik begreep er helemaal niks van!!) heb ik nu EINDELIJK voor elkaar gekregen dankzij jullie posten hier dat het werkt! Ik zit bij xs4all en hoefde alleen maar smtp.xs4all.nl EN mijn login en wachtwoord van xs4all in the vullen en voila! Ik heb OOK ziggo, maar dat laat ik sowieso automatisch doorsturen naar xs4all want Ziggo werkt niet eens op mijn VASTE pc! DRAMA
|
|
|||
|
|||
Guys,
Heb hier zelf ook tijden mee zitten klooien. Heb geen ervaring met de iPad maar is het niet gewoon een kwestie van connecten aan iTunes en dan in het tabje 'Info' een vinkje zetten bij synchroniseer Mail-accounts? Alle settings worden dan overgenomen... |
|
|||
|
|||
Het ontvangen gaat nu wel maar e-mail versturen gaat nog steeds niet. Ik heb ingesteld...
Hostnaam: mail.home.nl ) smtp.ziggo.nl werkt ook niet Gebruikersnaam: Leeg gelaten Wachtwoord: Leeg gelaten Gebruik SSL: staat uit Serverpoort: 25 Ideniteitscontrole: Wachtwoord (ingesteld), als ik op Gereed klik en ga daarna terug dan staat ie op MD5 Challenge-Response update: zowel het ontvangen als het versturen van e-mail werkt nu, eindelijk. Laatst gewijzigd door Mikkey4; 26-07-10 om 13:30. |
|
|||
|
|||
Mijn instellingen voor een adres van Ziggo met @home.nl op het einde:
POP accountgegevens: naam: vrij te kiezen Adres: xxx@home.nl Beschrijving: Ziggo Server inkomende post: Hostnaam: pop.ziggo.nl Gebruikersnaam: gebruikersnaam (Dus ZONDER @home.nl) Wachtwoord: xxxxxxx Geavanceerd: SSL: uit Serverpoort: 110 Server uitgaande post: smtp.ziggo.nl SSL: Uit Serverpoort: 25 Ik heb een 32 Gb Wi-Fi iPad en hier werkt het nu perfect. Hoop dat iemand er iets aan heeft!!! |
|
|||
|
|||
wat me opvalt is dat er verschil zit bij de verschillende accounts, bij de ene gebruik ik mail.home.nl en bij de ander moet ik juist smtp.ziggo.nl gebruiken voor uitgaand mail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail instellingen Ziggo | lyndon | iPhone algemeen | 147 | 24-12-14 17:13 |
Instellingen Mail Ziggo | mhoops | iPhone algemeen | 12 | 09-04-13 14:32 |
E-mail Ziggo | Ad1965 | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 17:04 |
Ziggo (instellen) e-mail | larsonn | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 01:00 |
|
|