En? staat hij al aan?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Kreeg gratis simmetje van Vodafone bij iCentre, wanneer je abbo neemt zit je er minimaal 1 maand aan vast, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met VF. Neem overigens aan dat de snelheid van de microsim+abo sneller is dan die van mobiel? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus binnen 7 dagen opzeggen gaat niet. Dat is toch geen ramp, na een maand opzeggen kan ook, dan heeft het je € 20,- gekost.... |
|
|||
|
|||
Micro sim
Ik ben nog op mijn werk (balen) maar is er iemand die problemen heeft ondervonden met Wi-Fi? Ik wil hem eigenlijk nog niet updaten naar 3.2.1
Oh ja. En wie heeft een goede suggestie waar in de regio Tilburg een micro sim adapter te vinden is? Laatst gewijzigd door gdroos; 23-07-10 om 13:34. Reden: Extra vraag |
|
|||
|
|||
Ja, veel mensen. Soms plotse disconnects zonder dat het signaal zwakker wordt. Dan verschijnt er "Connecting..." op het scherm en na enige tijd is de verbinding er weer. Sinds de upgrade naar 3.2.1 nooit meer last van gehad. Die upgrade is echt wel een must!
|
|||
|
|||
Windows 7 gaf in het begin wat problemen met iTunes (wat ik nooit heb met mijn iPhone), maar uiteindelijk de fout gemaakt al mijn iPhone apps op iPad te zetten! Was niet de bedoeling! Eerste indruk is...wauw..ziet er allemaal geweldig uit. Nu nog even uitvogelen hoe ik de foto's van mijn iPhone erop krijg en dan maar eens wat apps downloaden! Er zijn nog geen goede twitter apps heb ik net begrepen! Dat is jammer.
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPad al ene tijdje.
Persoonlijk is voor mij een probleem dat het nogal wat onoverzichtelijk is geworden in iTunes met al de iPhone / iPad applicaties. Liever had ik een soort van indeling kunnen maken in iTunes, meer zoals een soort 'playlist' zoals met de muziek maar dan met applicaties.
|
|||
|
|||
Doos gaat open: prachtig toestel. Je zet hem aan en je mond valt bijna open van het mooie scherm. Echt top, nu updaten en wat foto's en video's opzetten en dan richting oma voor een demonstratie
de Standaard app is ook al geïnstalleerd, ik ben fan |
|
|||
|
|||
Vraag me alleen af hoe ik de apps op alfabetische volgorde zet! En of het mogelijk is fotos vanaf je iPhone door te sturen naar iPad!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Via Bluetooth misschien maar daar heb je een extra App voor nodig, ik denk dat PhotoShare zoiets kan doen. |
|
|||
|
|||
Wow wat een apparaat, mijn mini laptop kan weg! Even bezig geweest om alles te installeren en mijn grote vraag was of ie ook op mijn B&W Zeppelin zou werken en gaat perfect, alleen jammer dat hij hem niet oplaad! Nu kan ik eindelijk duidelijk zien wat er afgespeeld wordt, helemaal geweldig.
|
|
|||
|
|||
Hij staat nog niet aan en zit nog netjes gesealed Even wachten tot ik thuis kom want je moet hem activeren via iTunes zeker?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las van verschillende mensen dat de batterij na de upgrade naar 3.2.1 sneller leeg is. Hoe ervaren jullie dit? Ik zit nog op 3.2
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan ook toeval zijn... maar aangezien jij er nu ook over begint. |
|
|||
|
|||
Lijkt bij mij ook iets sneller leeg te gaan ja.
|
|
|||
|
|||
Eerste (vreemd) probleem: een video synchen wil maar niet lukken, nochtans geconverteerd naar mp4... 'het formaat wordt niet ondersteund'.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer er een jailbreak beschikbaar is voor 3.2.1 zal ik hem zeker updaten, zolang deze er niet is blijf ik lekker bij 3.2. |
|
|||
|
|||
Optimized Handbrake Presets to Encode Video for Your New iPad or iPhone 4
Een paar extra presets voor Handbrake |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
Shuffle staat altijd aan | swiebertje | Archief | 3 | 02-11-09 17:46 |
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat | andywegge | Wi-Fi | 3 | 28-09-09 23:04 |
Beperkingen staat aan | lsp | iPhone algemeen | 4 | 25-06-09 23:10 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
|
|