Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gevonden en instructies opgevolgd en ik heb weer 3G op mijn iPad, bedankt voor alle reacties. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Unlockit - APN Changer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gevonden.
Gevonden en instructies opgevolgd en ik heb weer 3G op mijn iPad, bedankt voor alle reacties.
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bug, mail kan niet nieuwe email laden, kheb net al mijn nieuwe accounts erop gegooit.
Bij het ophalen loopt mail telkens vast. Of het is door mn hotmail account of het is door mn eigen server bij een websitehost. Gmail deed het namenlijk wel perfect. |
|
|||
|
|||
Mail crash
Probleem heb ik ook gehad, ik heb er 4 accounts opstaan, ik heb deze stuk voor stuk per 1 account geactiveerd in de mail instellingen en na een paar keer proberen is hetr mij gelukt om alles weer werkend te krijgen.
Dus gewoon van de 4 iedere x maar 1 activeren en dan laten laden, als hij crashed gewoon even opnieuw proberen totdat alle mail binnen is en/of verwijderd. Ik heb nu alle accounts weer geactiveerd en alles komt binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben vooral blij dat ik niet de enige ben waarbij het gelukt is en dat ik hiermee andere mensen heb kunnen helpen
|
|||
|
|||
@nickmann dus je hebt zonder dev.account 4.2beta geinstalleerd? Hoe precies, gewoon 4.2beta gedownload en dan in iTunes shift+herstel en dan de 4.2 geselecteerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je MOET er een simkaart in hebben zitten, zonder simcode. Dan moet je met die simkaart erin gaan updaten met die beta ISPW ja. Vervolgens moet het meteen werken, en je hoeft na de update geen eens te syncen want alle apps, muziek enz staan er nog gewoon op |
|
|||
|
|||
Jullie hebben het telkens over update..
Je kan bij updaten toch niet zelf een firmware selecteren??? dus shift+herstel neem ik aan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben benieuwd of deze firmware dus een soort gaat verlopen? kan ik hem binnenkort niet meer gebruiken ofzo?
|
|
|||
|
|||
zonder simkaart erin gaat het updaten niet ofwa? ik heb nog geen micro sim
|
|
|||
|
|||
Nee dan lukt het niet hummel.
|
|
|||
|
|||
Lukt dit ook met een iPad met alleen Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
why the hell werkt het wel met een ipad Wi-Fi en niet met een 3g zonder simkaart , is toch geen verschil in dan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het ook mogelijk om naar beta 2 te updaten zonder een dev account?
|
|
|||
|
|||
Jep, gewoon weer op alt+update (shift+update op windhoos) en je kan zonder problemen verder
|
|
|||
|
|||
dus je hoeft niet te registren ook als je Wi-Fi hebt?
heb ik het goed? gewoon herstellen en dan 4.2 beta 2 kiezen en dan herstellen en dat doet ie het?
|
|||
|
|||
|
Labels |
4.2, beta, raar |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? | cardwizard | Unlock | 0 | 21-10-10 15:56 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
Apple dev center down => iOS 4.2 Beta? | Nickmanzz | Archief | 3 | 09-09-10 01:01 |
geen Wi-Fi, maar toch internet | perozie | Archief | 4 | 22-02-08 21:27 |
|
|