Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) maar heeft apple geen beveileging gemaakt?\ het werkt niet ze vragen er om! hij vraagt toch om dev account wat heb ik verkeerd gedaan\: heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maar heeft apple geen beveileging gemaakt?\
het werkt niet ze vragen er om! hij vraagt toch om dev account wat heb ik verkeerd gedaan\: heb schift ingedrukt en toen updaten gedrukt en toen ios 4.2 beta 2. Dan zet ie hem er op. en vraagt hij met itune te syncen en dan vraagt het om account
ipad 16g Wi-Fi Windows 7 Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-09-10 om 20:39. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb iOS 4.2 beta2 geïnstalleerd. Werkt echt perfect, vooral multitasking. Nou is mijn vraag: is AirPlay en AirPrint al beschikbaar? Zo ja waar kan ik het vinden?
|
|
|||
|
|||
Hoe?
|
|
|||
|
|||
nee ik ben geen dev. gewoon de 4.2 beta2 gedownload, Shift+update, 4.2beta2 selecteren, en dan ben je klaar
|
|
|||
|
|||
Zal vanmiddag ook eens kijken of het werkt op mijn ipad3g.
|
|
|||
|
|||
Zorg op de 3G wel eerst dat je de sim pincode er af haalt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar het werkt niet met ipad Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
Idd, krijg de nieuwe ook niet te zien, alleen 3.2.2
|
|
|||
|
|||
4.2 beta 2 werkt perfect op mn ipad3g
Hij is een stuk sneller als de vorige beta. maar ios is dan ook flink opgeknapt door apple. hij is gemiddels 20% sneller volgens onderzoeken van een of andere site. (las het op ipadnewsupdates.com) En de nieuwe animatie is ook leuk |
|
|||
|
|||
werkt schift + herstel ook?
|
|
|||
|
|||
want schift + update werkt niet!!
|
|
|||
|
|||
Is ie al gejailbreaked ;-)
|
||||
|
||||
Nu ben ik toch wel benieuwd of het met een Wi-Fi kan. Ik heb het geluk dat ik vandaag van me werkgever alvast een kerstcadeau had gekregen. Het hele bedrijf een 32GB Wi-Fi. Maar ik wil ook wel naar 4.2.......
|
|
||||
|
||||
Ben inmiddels weer teruggegaan naar 3.2.2. omdat de Autoweek-app steeds crashte bij het downloaden van een nieuwe editie van het weekblad, zodra die app aangepast is voor iOS 4.x ga ik weer over op de beta
|
|
||||
|
||||
Ik heb 64 GB 3G. Heb de beta 2 erop gezet. Simkaart pincode eraf en data verbruik uitschakelen. Wi-Fi aanzetten en dan 4.2 beta 2 erop. Werkt zonder problemen. Dus geen dev code oid nodig. Al je oude instellingen staan er ook op. Beta 1 werkte niet goed. Mail ging steeds naar beginscherm. Maar het is ook een beta dus niet zeuren.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat kan niet want als je zegt update dan zegt hij dat je de meest recente firmware heb geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Je moet shift+update tegelijk indrukken
|
|
|||
|
|||
Ook dat werkt niet met een Wi-Fi.
Er is geen keuze,alleen 3.2.2 Is iemand het al gelukt met alleen Wi-Fi? |
Labels |
4.2, beta, raar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? | cardwizard | Unlock | 0 | 21-10-10 15:56 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
Apple dev center down => iOS 4.2 Beta? | Nickmanzz | Archief | 3 | 09-09-10 01:01 |
geen Wi-Fi, maar toch internet | perozie | Archief | 4 | 22-02-08 21:27 |
|
|