Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die dit willen uitproberen met hun iPhone: a. Download iTunes 10.1 bèta (weet niet zeker of dit noodzakelijk is). 1. Shift-update en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die dit willen uitproberen met hun iPhone:
a. Download iTunes 10.1 bèta (weet niet zeker of dit noodzakelijk is). 1. Shift-update en verwijzen naar de iOS 4.2 bèta IPSW. 2. Je iPhone begint met updaten en zal vervolgens in recovery mode blijven hangen (foutcode in iTunes). 3. Download TinyUmbrella Firmware 4. Open het programma en klik op "Kick device out of recovery mode". 5. Je iPhone zal opnieuw opstarten en de update afronden. Werkt perfect. De reden dat je een foutmelding krijgt is omdat de baseband niet geupdate kan worden. Het resultaat is dus iOS 4.2 met een basband van je vorige firmwareversie. Als je afhankelijk bent van een unlock, ga er dan niet blind vanuit dat deze methode je iPhone zal updaten zonder de bijbehorende baseband. Probeer in plaats daarvan de TinyUmbrella TSS server methode (iPhone 4). Laatst gewijzigd door makruiten; 04-10-10 om 13:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mijn bevindingen zover.... Werkt perfect en snel maar paar bugs:
- VLC werkt niet meer, wel audio geen video - Rotationlock = nu mute switch? - Iphone apps resize 1x/2x button blijft soms staan, ook na quitten |
|
|||
|
|||
In welke map staat 4.2?
Als ik shift update druk kom ik in mijn download map uit.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En die 1e was geen firmware bug...is iets waarmee vlc gewoon niet samenwerkt. Heb ze al gevraagd naar update maar ze zijn lui ofzo... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Wat ik er precies mee bedoelde is, dat als je een iPhone applicatie opstart en je de 2x resize knop krijgt, en je kantel dan je scherm, en sluit de applicatie, blijft het resize knopje staan. Dit is wel zeker een bug. - Ik zou graag me rotation lock weer terug willen op de mute knop, waarschijnlijk een cydia tweak voor nodig ff wachten dus nog |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik ook graag rotation lock grendel in plaats van mute...want als je volume down inhoud gaat geluid automatisch in 1 keer op 0.(wat overigens heel iriterend is) |
|
|||
|
|||
Heb het gevonden, bedankt voor de tips.
Het werkt, alleen ik heb niet zoiets van, wooow, dit had ik veel eerder moeten doen. Veel apps ondersteunen geen fast app switching, ze starten dus altijd opnieuw op. Unified inbox is wel fijn, netzoals op m'n iPhone. |
|
|||
|
|||
Udid
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt die ook goed. Alleen als je Mail en dan je MobileMe account pak en je agenda wil laten sychroniseren crasht die steeds
|
|
||||
|
||||
Ik heb de iOS 4.2 Beta 2 binnen gehaald. nu wil ik updaten, maar kan iemand mij bevestigen dat de jailbreak methode van Greenpois0ndie zondag vrijgegeven word zal gaan werken? Die is volgens mij alleen voor 4.1? Ik hoop dat ik het mis heb.
Laatst gewijzigd door nicosomers; 08-10-10 om 18:39. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
sla je shsh gegevens op van eerdere firmware. dan kun je upgraden. je hebt niks te maken met modemfirmware en dat gedoe
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn shsh al opgeslagen, echter was mijn vraag of 4.2 te jailbreaken is, op dit moment of na de release op zondag? Ik moet een jailbreak hebben, is onmisbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe 4.2 omgaat met de vga kabel, aangesloten op tv/beamer?
Kan je dan wel foto voor foto laten zien?
|
|||
|
|||
Werkt dit ook met de iOS 4.2 Beta 3? En word nu automatisch je beta 2 geblokkeerd? Of kun je die nog wel gewoon gebruiken?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? | cardwizard | Unlock | 0 | 21-10-10 15:56 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
Apple dev center down => iOS 4.2 Beta? | Nickmanzz | Archief | 3 | 09-09-10 01:01 |
geen Wi-Fi, maar toch internet | perozie | Archief | 4 | 22-02-08 21:27 |
|
|