Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rl88 Werkt dit ook met de iOS 4.2 Beta 3? En word nu automatisch je beta 2 geblokkeerd? Of kun je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de iphone 4 moet je geloof ik nog wel je udid registreren kan iemand dat bevestigen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoi
ik lees hier over tinyumbrella om iets op te slaan maar kies ik dan voor cydia of apple? mijn ipad 3.2.2 heeft geen JB...nog. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple signed 3.2.2 namelijk nog gewoon bij een restore tot dat 4.2 officieel uit is. |
|
||||
|
||||
Heb net geupgrade naar 4.2 beta 3, en alles werkt naar behoren. Alleen geen jailbreak helaas, maar dit zal een kwestie van tijd zijn.
De resize bug is opgelost, VLC werkt ook weer naar behoren. |
|
|||
|
|||
Reuters news pro crashed
De reuters news pro iPad app crashed bij mij consequent op de 4.2 bèta's.
Ben ik de enige of is dit bij iedereen met deze combinatie? Het opstartlogo komt in beeld en valt terug naar het springboard. |
|
|||
|
|||
Heb zelf er beta 4.2(3) opgekregen. Draait soepel, ziet er goed uit. Alleen JB is daar als nieuws over ??
|
|
|||
|
|||
geweldig.... echt te gek. snap eigenlijk niet waarom dit geen ipad planet voorpagina nieuws is
|
|
|||
|
|||
Ik snap dat eigenlijk ook niet, of is dit tegen de regels in? Ben het ook nog niet op andere websites tegen gekomen.
|
|||
|
|||
ik heb zojuist geprobeerd om op mijn iPad iOS 4.2 beta 3 te zetten, maar itunes geeft steeds een foutmelding. Itunes kan geen verbinding maken met de server van apple. Moet ik om beta 3 te installeren ook de nieuwe beta van itunes (10.1) gebruiken?
|
|
|||
|
|||
De computer opnieuw opstarten heeft het probleem verholpen. Beta 3 draait nu en gaat naar mijn mening inderdaad een stuk soepeler dan beta 2.
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook probeer; mij lukt het niet
Het gaat steeds fout tijdens het checken bij de Apple servers, ik krijg verschillende errors terug (3014, 3194, of gewoon dat de update servers niet bereikt worden). Ik heb een iPad 32gb Wi-Fi, en zit op iTunes 10.1.0.5 (beta 1). Herstarten, hosts file aanpassen, niets lijkt te werken. Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Heb je wel een developer account?
|
|
|||
|
|||
Nee, maar ik begrijp uit dit topic dat dat dus niet nodig zou zijn?
/edit: Het werkt nu ineens wel! Denk dat het aan de servers lag van Apple, en sowieso lijkt me dat dit niet zou moeten kunnen, dus foutje van Apple? Laatst gewijzigd door mikkelnl; 17-10-10 om 10:00. |
|
|||
|
|||
de jailbreak ging normaal zondag komen...
hopelijk komt die snel, dan kan ik ook naar 4.2! want zonder sbsettings.. dat gaat niet |
|
|||
|
|||
Ik wacht wel ff op de gejb'de final release van 4.2, die paar weken is het toch niet waard?
|
|||
|
|||
hmmmm mijn angry birds hangt opeens bij level 3... dat zou toch niet door die upgrade komen.... hoe kun je leven zonder angry birds?
|
|
||||
|
||||
Heb beta 3 ook vlot draaien hier. In de App Store een kleine bug gevonden: als je naar de foto's van een spel wilt kijken dan moet je eerst bovenaan op 'meer' drukken voordat je naar de volgende foto wilt scrollen.
En weet misschien iemand wanneer 4.2 officieel uitkomt in november?
|
|||
|
|||
Dubbeltappen op de screenshot werkt ook.
Ander butje is dat in de iTunes music store de previews geen geluid geven, na nogmaals stoppen en starten wel. We hopen maar op een spoedige release, kan op de iPad al niet meer zonder multitasking. |
|
||||
|
||||
He potverdorie, beta geeft aan dat ie verlopen is.
|
|
|||
|
|||
Klopt...
Dan maar weer terug naar 3.2.2 |
Labels |
4.2, beta, raar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? | cardwizard | Unlock | 0 | 21-10-10 15:56 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
Apple dev center down => iOS 4.2 Beta? | Nickmanzz | Archief | 3 | 09-09-10 01:01 |
geen Wi-Fi, maar toch internet | perozie | Archief | 4 | 22-02-08 21:27 |
|
|