Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alleen wifi. Ik heb het zo gedaan: 1.iPad aan iTunes 2.shift+update 3.selecteer de iOS 4.2 beta2 4.de iPad gaat updaten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen Wi-Fi. Ik heb het zo gedaan:
1.iPad aan iTunes 2.shift+update 3.selecteer de iOS 4.2 beta2 4.de iPad gaat updaten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Duidelijk,maar ik kan niets selecteren.
|
|
|||
|
|||
Het moet wel een .ipsw zijn. Als je de 4.2 beta2 download moet je opletten dat Windows ipsw niet verandert naar zip. En je moet natuurlijk naar de goede locatie navigeren
|
|
|||
|
|||
Yep,klopt. Ik heb er een ipsw van gemaakt,het was idd een zip. Hij zegt nu dat niet compatible is.
Ik ga ff kijken voor een andere. |
|
|||
|
|||
Moet natuurlijk updaten.... stom ik doe herstellen en dan krijg je de melding dat je geen devacc hebt.
Laatst gewijzigd door rick99; 01-10-10 om 21:26. |
|
|||
|
|||
Ja wel shift-update doen. Ook opletten dat het voor iPad is
|
|
|||
|
|||
Tis al gelukt had eerst hersteld.....
Hij draait nu ook op 4. Thanks thom |
|
||||
|
||||
Ook ik heb net mijn 32gb Wi-Fi iPad geupgrade op multitasking en folders na merk ik weinig verschil. Ik las ergens dat deze fw (met een omweg ook te jailbreaken is) straks maar eens proberen
|
|
|||
|
|||
Als je weet hoe, wil je dan laten weten hoe je dat is gelukt? Waar heb het gehoord? (link?)
Laatst gewijzigd door thomth; 02-10-10 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maak je firmware open Als iTunes ipws toen lukte het wel. Ik denk dat het daar aan lach.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe zit het met de compatibiliteit van de apps op ios 4.2
vlc is vooral belangrijk voor mij edit: ik heb ook proberen ios4.2 erop te zetten maar toch iets mis gedaan ik heb via herstel ios 4.2 erop willen zetten ik krijg de melding in itunes dat ik gene developer ben... ik probeer nu te herstellen naar 3.2.2, maar ik krijg elke keer op het einde van het herstel de volgende foutcode: http://dl.dropbox.com/u/1813456/Sche...2003.00.04.jpg Laatst gewijzigd door hummel; 03-10-10 om 04:01. |
|
|||
|
|||
Je moet hem dan in dfu modus zetten, dan vind iTunes je iPad in recoverymodus en zal je hem kunnen herstellen naar 3.2.2. Daarna updaten naar de beta, indien je dat nog wilt.
|
|
|||
|
|||
Je kunt alleen maar via dfu herstellen als die beta niet werkt. Ik krijg elke keer die error, alleen niet als ik weer de beta erop zet, maar dan vraagt hij weer account
|
|
|||
|
|||
@Hummel: Goolge even op "recboot" om de 1015 fout op te lossen.... (om de ipad uit de dfu modus te halen)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zojuist ook geprobeerd met m'n Ipad 32GB Wi-Fi, en het werkt perfect! Eindelijk folders (vooral makkelijk voor de vele spellen) en multitasking!
|
|||
|
|||
Recboot heeft geholpen thx
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ook m'n iPad geupdate naar 4.2 Beta 2, werkt mooi. Ik miste multitasking echt bij 3.2.2
Met een beetje geluk werkt die greenpoisi0n jailbreak ook op 4.2 Beta 2 |
|
|||
|
|||
Dit ga ik vanavond toch nog eens proberen!
ik had eerst herstellen gedaan waardoor ik de melding kreeg dat het apparaat niet geregistreed stond.. Nu hopen dat het wel werkt als ik hem ga updaten thanks voor de tip |
|
|||
|
|||
Ik heb ergens op deze website een link gevonden waar je udid kan laten registreren voor 8 euro. maar is het ook legaal?
Ik heb het uitgezocht het is wel legaal als ze mijn udid opgeven bij apple, alleen de link naar de firrmware moest ik zelf zoeken. Gelijk besteld heb ook al bevestiging gekregen dat mijn ipad is geregistreerd bij apple. Nu nog de laatste beta op installeren trouwens hier is de link naar de website Laatst gewijzigd door janiei; 04-10-10 om 10:35. Reden: meer info |
Labels |
4.2, beta, raar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? | cardwizard | Unlock | 0 | 21-10-10 15:56 |
Wel 3G, maar toch geen verbinding? | Buttercup | iPhone algemeen | 8 | 07-10-10 16:21 |
Apple dev center down => iOS 4.2 Beta? | Nickmanzz | Archief | 3 | 09-09-10 01:01 |
geen Wi-Fi, maar toch internet | perozie | Archief | 4 | 22-02-08 21:27 |
|
|