iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx zou wel goed nieuws zijn. ik bel de MM ook wel morgen. kijken of ze al iets meer weten. zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga dadelijk ook eens informeren bij de MM, kom er toch langs vandaag. Eens kijken of ze meer info hebben.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
media markt en xando(apple reseller zwolle) gebeld.
Xando heeft inderdaad een verbod gekregen op reserveringen door apple. en de media markt wil van zichzelf geen reserveringen doen, en heeft verder nog geen info. volgende week maar eens weer proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet echt goed georganiseerd daar. |
|
|||
|
|||
Net bij de MM geweest. Nog biets bekend zowel qua prijzen als aantallen. Hij gaf wel aan dat ze er meer zullen krijgen dan de premium reseller ... Tenminste, zo was het afgelopen jaar.
Ik denk dat er maar 1 ding op zit: geduldig afwachten.... Ik probeer maar steeds te blijven denken "het is maar materiaal" ... .... Maar toch ;-) |
|
|||
|
|||
Met de ipad 1 had de mediamarkt rotterdam alexander de eerste 2 dagen genoeg op voorraad. Dag 3 waren alle 3g op en hadden ze nog wat Wi-Fi's.
Laatst gewijzigd door leftie; 18-03-11 om 18:16. |
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet een iPad 2 kunnen reserveren in de Fnac prijs was 480 voor een witte 16gb. De release is minstens 2 weken en waarschijnlijk langer uitgesteld door die tsunami enzo in Japan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zover nog niks officieels gehoord en om de release nu nog uit te stellen begint wel erg kort dag te worden... EDIT: Bovenstaande durf ik ineens met een stuk minder zekerheid te zeggen Laatst gewijzigd door Anfroy; 19-03-11 om 15:52. |
|
|||
|
|||
Tja, dat hebben ze mij in de Fnac gezegt Persoonlijk denk ik ook dat ze de release niet zullen verleggen maar ik zou er niet van verschieten moest ze wel verzet worden . We zullen het binnen 7 dagen zeker weten
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat de release wordt uitgesteld, kan altijd natuurlijk...maar we zitten wel erg dicht bij de 25e natuurlijk.
Daarbij lijkt het me sterk dat de iPads die voor NL bestemd zijn nu nog vanuit een of ander ver land moeten komen. Die liggen toch al lang in distributiecentra of zelfs in de magazijnen van de verkopende winkels? Overigens net een bericht op ipadclub gekomen dat de ramp in Japan geen gevolgen heeft voor de productie van de iPad. Blijft voor nu gewoon afwachten, speculeren....en vooral onszelf gek maken! Laatst gewijzigd door cremerhm; 18-03-11 om 19:08. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kunnen, willen, mogen .....
Maar ik denk toch in ieder geval dat de iPads die bestemd zijn voor NL hier al ergens in de buurt zijn.... Edit 19-3-11: Net als in Japan is nu ook in Tsjechië de release uitgesteld met een maand ... (9to5mac) .... Het zál toch niet?! Laatst gewijzigd door cremerhm; 19-03-11 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Vandaag weer met een APR gesproken. Intekenen kan, maar reserveren niet. Intekenen helpt je alleen op het moment dat er voorraad overblijft of dus op latere termijn. Kans dat de openingstijd naar voren gaat is zeer aanwezig werd mij verteld. Kan gaan om een aantal uren vroeger 's ochtends of eventueel om een nachtopening. We zullen zien.
Een uur van te voren wil ik ook nog wel aansluiten, maar veel eerder zal het niet worden. |
|
||||
|
||||
In 3 winkels geweest: geen intekenlijsten, prijzen onbekend en openingstijden zouden wel eens kunnen veranderen...
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft spannend op deze manier! Ben ook benieuwd wanneer er meer info (pre-order/prijzen) op de Apple site komt... Op macroumers (UK topic) wordt gezegd dat resellers hebben "verklapt" dat de prijs lager zal zijn dan de originele iPad... |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of ze alle preorders bij de resellers ook werkelijk geannuleerd zijn. In dat geval kunnen wij lekker naar de premium resellers gaan en kunne de 3ds fanboys naar de media markt.
Waar ik het meest op hoop is dat ze gewoon veel binnenkrijgen, dat de mensen die moeite doen vroeg op te staan(of laat naar bed gaan) allemaal hun model krijgen. |
|
|||
|
|||
Ik had op de maandag voor dat bekend werd dat de Ipad2 uitkomt een ipad1 gekocht. Deze daarna terug gebracht en een Ipad 2 besteld. Ze boden het zelf aan
|
|
|||
|
|||
op de apple site (nl) staat nog steeds 25 maart , ben benieuwd
ik hoop echt dat er een nachtopening komt in de MM of APR dat zou egt super chil zijn want 25ste heb ik school |
|
|||
|
|||
Op macrumours wordt nu gesproken over een start van de verkoop om 17.00u (UK) .... Zou ik wel balen vinden...
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPad 2 toch gereserveerd, en heb een formulier gekregen als bewijs van reservering. Ben benieuwd of ik vrijdag dan ook de gelukkige ben!
Ik woon in een middelgrote stad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. | Snader | iPad algemeen | 8 | 20-04-10 15:27 |
Apple: reserveren iPhone verboden! | ButcherJF | Archief | 15 | 09-07-08 15:48 |
|
|