iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan ik er 2 meenemen. Nou ja we zullen zien....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopelijk kan ik er 2 meenemen. Nou ja we zullen zien.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Grappig dat zo weinig mensen hem online bestellen. Dan ben je toch het meest zeker dat je iig bij deze batch ipad 2's zit. Maarja, ik wil hem ook vrijdag hebben dus dat wordt vroeg opstaan. Zou wel beter dan een 5PM release zijn iig.
|
|||
|
|||
Ja mischien is het beter om op de apple internetshop zelf te bestellen...
Als ik zie hoe waardeloos de winkels doen.. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hoe werkt het online bestellen van de nieuwe ipad? hoe ging dat in Amerika? gewoon 0:00 van de nacht donderdag op vrijdag?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Minimum(als je bij de eerste bestellers bent)is bij Apple altijd 2-3 WERKdagen Dus ten vroegste maandag of dinsdag! Heb al ontelbare dingen via Apple online gekocht en altijd was het zo. |
|
||||
|
||||
Hoe betrouwbaar is het als je besteld als er 'ships in 2-3 days' staat? Heb er geen zin in dat het dan alsnog 4-5 weken duurt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De shipping time die er staat op de moment dat jij koopt, is ook de effectieve shipping time. Maar voor 2-3 dagen te hebben ga je toch heel snel moeten zijn denk ik dusssss vanaf 01.50 constant refreshen is de boodschap!! |
|
||||
|
||||
Haha, ik ga vrijdag gewoon rond 5 naar het stadscentrum. Scoor er sowieso wel 1 inc. Smart Cover.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha prima! Volgens mij heb jij wat nieuws gemist. De iPad verkoop begint landelijk om 17:00. Prijs is vanaf €479,-.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met 7 locaties als optie omzeil ik die rijen zo Mediamarkt x3, iFactors x2, MacHouse en Saturn. Waar bij de Saturn vrijwel nooit echt drukte is met releases. Dus trust me, ik ga vrijdag naar huis met een iPad én Smart Cover.
|
|
||||
|
||||
Toch 20 euro minder dan verwacht. De mensen die bij dixons al vooruit hebben betaald krijgen die de 20 euro terug? neem aan van wel. Ik had namelijk bij dixons online gereserveerd (toen het nog kon). Een paar dagen later kreeg ik een belletje of ik het hele bedrag even wilde betalen anders zouden ze niet met zekerheid kunnen vertellen, dat ik de ipad 2 op 25 maart in m'n handen zou krijgen. niet gedaan.
|
|
|||
|
|||
Hoofddorp en omstreken
Voor degenen wonend in Hoofddorp en omstreken, Saturn deelt kortingscodes uit die recht geven op 10% korting op het hele assortiment. Het enige dat je hoeft te doen is hun facebook pagina 'liken' en ze volgen op twitter. Scheelt toch 48-78 euro afhankelijk van welk type ipad je neemt.
Saturn Hoofddorp | Facebook |
|
|||
|
|||
Ik woon ook bij jou in de buurt, maar werk in Zoetermeer, dus ik heb hem daar gereserveerd. Als ik hem daar niet kan scoren rijd ik ook door naar de Saturn die jij bedoelt. Ik denk namelijk dat je wel eens gelijk kan hebben
|
|
||||
|
||||
En hoe laat gaan jullie in de rij staan? Het wordt morgen iig lekker weer =)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. | Snader | iPad algemeen | 8 | 20-04-10 15:27 |
Apple: reserveren iPhone verboden! | ButcherJF | Archief | 15 | 09-07-08 15:48 |
|
|