//

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland?

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zal het gaan als je de iPad 2 met 3G en Vodafone koppelt aan je iMac met versie 4.3 update? Gaat deze dan ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-03-11, 08:34
Beppie38 Beppie38 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 5
Standaard Updaten

Hoe zal het gaan als je de iPad 2 met 3G en Vodafone koppelt aan je iMac met versie 4.3 update?
Gaat deze dan ook crachen, hetzelfde als de iPhone 3Gs en iPad 1?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #42  
Oud 20-03-11, 09:28
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beppie38 Bekijk bericht
Ik heb de iPad 2 toch gereserveerd, en heb een formulier gekregen als bewijs van reservering. Ben benieuwd of ik vrijdag dan ook de gelukkige ben!
Ik woon in een middelgrote stad.
Bij een apple reseller? Die is niet meer veel waard dan ben ik bang
Ik ga deze week de resellers en media markt elke dag bellen voor meer informatie. Een nachtopening zou wel gaaf zijn, maar we zullen zien.
  #43  
Oud 20-03-11, 15:46
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Mn moeder wilt graag voordat ze op vakantie gaat naar Bali, eind april, een iPad2, dus ik zal aanstaande vrijdag ook maar in de rij moeten staan bij de MM Ik ga er maar vanuit dat ze eind april niet weer een nieuwe voorraad hebben..

Overigens vandaag gebeld en ze zeggen dat ze vrijdag beginnen met de verkoop. Ze doen niet aan reserveren en ze wilde niet zeggen wat ze allemaal binnenkrijgt. Logisch, want ik zou ook strontziek worden als ik elke vijf minuten aan iemand mij uitleggen wat er binnenkomt.
  #44  
Oud 21-03-11, 10:49
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

En, zijn er mensen die erachter zijn gekomen of de pallets al zijn gearriveerd?
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #45  
Oud 21-03-11, 11:35
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
. Ze doen niet aan reserveren en ze wilde niet zeggen wat ze allemaal binnenkrijgt. Logisch, want ik zou ook strontziek worden als ik elke vijf minuten aan iemand mij uitleggen wat er binnenkomt.
Echter is het wel hun werk om klanten te voorzien van informatie.
Zeker potentiële klanten die een notabene in een rij gaan staan om een device van 500+ euro te kopen
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #46  
Oud 21-03-11, 12:56
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Bekijk bericht
Echter is het wel hun werk om klanten te voorzien van informatie.
Zeker potentiële klanten die een notabene in een rij gaan staan om een device van 500+ euro te kopen
Ben ik het ook helemaal mee eens, maar kan hun kant ook wel enigszins begrijpen. Daarnaast denk ik ook dat ze niet willen laten weten dat ze twee pallets aan nieuwe hardware hebben klaarliggen voor de eerste beste draaideurcrimineel
  #47  
Oud 21-03-11, 13:06
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ben ik het ook helemaal mee eens, maar kan hun kant ook wel enigszins begrijpen. Daarnaast denk ik ook dat ze niet willen laten weten dat ze twee pallets aan nieuwe hardware hebben klaarliggen voor de eerste beste draaideurcrimineel
Mij wouden ze het wel zeggen, maar konden het niet. Ze zeiden morgen of overmorgen terug te bellen...dat zouden ze niet zeggen als ze er niks over kwijt wouden.
Ik hoop dat het een redelijke voorraad gaat zijn...anders ga ik er al vroeg staan!
  #48  
Oud 21-03-11, 13:22
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Je kan voor vrijdag ook nog iets aan je nederlandse taal doen. "WOUDEN"??.
  #49  
Oud 21-03-11, 13:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur Bekijk bericht
Je kan voor vrijdag ook nog iets aan je nederlandse taal doen. "WOUDEN"??.
Zo, een constructieve toevoeging!

Ik zou er voor kiezen om er vroeg te staan. Ik kan me niet voorstellen dat de voorraad groot is.
Bovendien zijn er 12 verschillende iPads. Dus denk ik dat er van elke uitvoering waarschijnlijk maar enkelen zijn.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #50  
Oud 21-03-11, 14:19
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik hoor overigens links en rechts voorbij komen dat de release wel eens 5 P.M. zou zijn? Zo was het ook in America
  #51  
Oud 21-03-11, 14:49
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Aantal e-mails van de i-store hier in de buurt:

1. Beste heer/mevrouw,

Apple heeft ons laten weten dat er geen reserveringen op de iPad 2 toegestaan zijn.
Hierdoor kunnen we uw reservering helaas niet honoreren. Mocht u toch graag een iPad 2 op 25 maart in uw bezit krijgen adviseren wij u om op de officiële launch datum naar de winkel te komen.

2. Beste,

Er mag van Apple niet 's avonds worden geopend. In geen enkele vestiging in Europa. Dus gewoon 10.00 uur op de 25e.

Met vriendelijke groet

Dus gewoon voor de deur gaan liggen is de boodschap!
  #52  
Oud 21-03-11, 15:04
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Ik vind 17:00 idd nog steeds een rare tijd...
Maarja of het 17:00 is, 10:00 or 0:00 ik zal er een uur van tevoren zijn!
En bedankt ajongebreur voor je correctie, ik ben blij dat jij wel perfect bent.

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 21-03-11 om 15:07.
  #53  
Oud 21-03-11, 17:22
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Nou sorry hoor, maar ik heb toch echt wel liever 10.00 dan 0.00!

Anyway, ik ben er om 09.45.. Desnoods ga ik met die 64GB Wi-Fi +3G naar buiten.., maar ik ga niet vanaf 06.00 kamperen!
  #54  
Oud 21-03-11, 18:12
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Bij iFactors schijnt reserveren wel degelijk mogelijk te zijn. Sterker nog, ik heb het zelf ook gedaan in de vestiging Zoetermeer . Je moet dan 50% aanbetalen en dan wordt je netjes op volgorde van reservering in het boekje gezet. Toen ik er was, was ik nummer 5 voor de iPad 2 32GB Wit. Er waren al aardig was reserveringen gedaan verspreid over de iPad 2. Het is uiteraard de vraag of je er daadwerkelijk ook eentje mee naar huis neemt, maar ik dacht bij nummer 5 te zijn het risico wel te nemen. Heb sowieso weinig trek om stad en land af te gaan zoeken op zoek naar een iPad 2 en uiteindelijk kan je toch maar voor 1 winkel voor de deur staan en niet alle. Je mag dan geluk hebben als je ergens anders nog een iPad 2 vandaan kan toveren.

Dit houd me er overigens niet van om extra vroeg voor de deur te staan aankomende vrijdag, just in case ;P. En het is gewoon leuk om een release mee te maken van Apple producten . Heb in de rij gestaan voor de iPad 1 in Amerika, de iPad 1 in Nederland en dan nu de iPad 2 in Nederland . Gewoon leuk .
  #55  
Oud 21-03-11, 19:31
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Bij iFactors schijnt reserveren wel degelijk mogelijk te zijn. Sterker nog, ik heb het zelf ook gedaan in de vestiging Zoetermeer . Je moet dan 50% aanbetalen en dan wordt je netjes op volgorde van reservering in het boekje gezet. Toen ik er was, was ik nummer 5 voor de iPad 2 32GB Wit. Er waren al aardig was reserveringen gedaan verspreid over de iPad 2. Het is uiteraard de vraag of je er daadwerkelijk ook eentje mee naar huis neemt, maar ik dacht bij nummer 5 te zijn het risico wel te nemen. Heb sowieso weinig trek om stad en land af te gaan zoeken op zoek naar een iPad 2 en uiteindelijk kan je toch maar voor 1 winkel voor de deur staan en niet alle. Je mag dan geluk hebben als je ergens anders nog een iPad 2 vandaan kan toveren.

Dit houd me er overigens niet van om extra vroeg voor de deur te staan aankomende vrijdag, just in case ;P. En het is gewoon leuk om een release mee te maken van Apple producten . Heb in de rij gestaan voor de iPad 1 in Amerika, de iPad 1 in Nederland en dan nu de iPad 2 in Nederland . Gewoon leuk .
Ik heb bij iFactors Leiden een reservering gedaan voor de 32GB zwart. Moest gelijk €250,- aanbetalen en was nummertje 1 geloof ik!
Houd er wel rekening mee dat je dus geen voorrang hebt met een reservering, ze zeiden in de winkel tegen mij dat de mensen die vroeg aanwezig zijn voorrang hebben! Vond dit nogal raar, dus ik ga zelf ook gewoon optijd voor de deur staan. Dat is natuurlijk als ze de iPad's vanaf openingstijd verkopen i.p.v. 5 uur 's middags!
__________________
Photograph my mind!
  #56  
Oud 21-03-11, 19:38
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Ik heb bij iFactors Leiden een reservering gedaan voor de 32GB zwart. Moest gelijk €250,- aanbetalen en was nummertje 1 geloof ik!
Houd er wel rekening mee dat je dus geen voorrang hebt met een reservering, ze zeiden in de winkel tegen mij dat de mensen die vroeg aanwezig zijn voorrang hebben! Vond dit nogal raar, dus ik ga zelf ook gewoon optijd voor de deur staan. Dat is natuurlijk als ze de iPad's vanaf openingstijd verkopen i.p.v. 5 uur 's middags!
Wat is dan het nut van een reservering als je dan niet zeker bent van een iPad 2 als je achteraan de rij staat . Bij mij zeiden ze gewoon dat ze apart gelegd worden mits je hem in ieder geval op vrijdag afhaalt. Dus dat is dan zeker raar. Dan moet je geen reserveringen aannemen vind ik dan .

Maar ik hoop inderdaad ook de ochtend en niet de middag. Anders moet ik weer gaan regelen met m'n werk .
  #57  
Oud 21-03-11, 19:39
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Wat is dan het nut van een reservering als je dan niet zeker bent van een iPad 2 als je achteraan de rij staat . Bij mij zeiden ze gewoon dat ze apart gelegd worden mits je hem in ieder geval op vrijdag afhaalt. Dus dat is dan zeker raar. Dan moet je geen reserveringen aannemen vind ik dan .

Maar ik hoop inderdaad ook de ochtend en niet de middag. Anders moet ik weer gaan regelen met m'n werk .
Klopt ik vind het ook erg raar dat ze dat zo doen! Maarja, vorig jaar heb ik hem ook daar gehaald, en het is meestal niet zo druk!
Ik ben vrijdag lekker vrij! dus ik kan de hele dag spelen
  #58  
Oud 21-03-11, 19:43
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Klopt ik vind het ook erg raar dat ze dat zo doen! Maarja, vorig jaar heb ik hem ook daar gehaald, en het is meestal niet zo druk!
Ik ben vrijdag lekker vrij! dus ik kan de hele dag spelen
Mjah ik geloof er eigenlijk weinig van. Reserveren doe je niet voor niets. Dus ze moeten wel een volgorde aanhouden anders gaat niemand reserveren natuurlijk. En ze hebben mij ook dit toegezegd en ik zag de lijst met reserveringen en wordt netjes op volgorde van binnenkomst gelegd. Maar goed, hoe dan ook, weinig aan te veranderen, en dus gewoon voor de winkel staan in de ochtend en hopelijk niet de middag. Dat zou wel balen zijn. Hopelijk wordt dat dan wel snel bekend en niet last minute .
  #59  
Oud 21-03-11, 19:47
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur Bekijk bericht
Je kan voor vrijdag ook nog iets aan je nederlandse taal doen. "WOUDEN"??.
Het klinkt misschien raar maar ''wouden'' en ''wou'' zijn officieel correct gespelde woorden, dit is niet zo lang geleden gebeurt, je kan alleen geen ''gewoud'' zeggen.

Dit vertelde mijn docente Nederlands ons vorige week.

Laatst gewijzigd door MauroDG; 21-03-11 om 20:13. Reden: Reden voor verhaal uitleggen.
  #60  
Oud 21-03-11, 19:49
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

@borgqueenx en wouter1981 . Jammer dat jullie niet tegen een opmerking kunnen.
ik ben verre van perfect, maar probeer wel de taal een beetje bij te houden. Zelfs volgens mijn man mag wouden tegenwoordig. De iPad is een schitterend apparaat,dus laten we daar maar over praten. Ik ben een oma van zes kleinkinderen en na verkoop van mijn ipad1 de nr. 2 besteld bij Dixons.

Laatst gewijzigd door ajongebreur; 21-03-11 om 20:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. Snader iPad algemeen 8 20-04-10 14:27
Apple: reserveren iPhone verboden! ButcherJF Archief 15 09-07-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.