Ipad gebruik in het onderwijs discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee Donovan. Heb je je profielwerkstuk al ingeleverd? er is vorige week namelijk een nieuwe Apple keynote gemaakt die prima aansluit op je onderwerp: iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hee Donovan.
Heb je je profielwerkstuk al ingeleverd? er is vorige week namelijk een nieuwe Apple keynote gemaakt die prima aansluit op je onderwerp: iPad in het onderwijs. hier een link naar de video. Succes nog. Sander |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey, kun je me een kopietje van je werkstuk sturen?
Jvson02 [apenstaartje] Gmail [punt] com dankjewel! |
|
||||
|
||||
Het werkstuk is inmiddels af.
Er is veel gebeurd in de tussentijd en ik ben veel te weten gekomen. Ik ben bijvoorbeeld in gesprek geweest met ThiemeMeulenhof dat was echt een leuke ervaring. Een van de komende dagen post ik mijn werkstuk. Even nog hier en daar foutjes weghalen. (Ben geen nette Typer Ik had ook nog die keynote gezien. Als je steeds alle ontwikkelingen erin wilt zetten blijf je bezig het gaat zo snel die technologie. |
|
||||
|
||||
Het nieuwe leren, begint met een iPad.pdf
Mijn werkstuk is af. Voor iedereen die hem wil lezen hij is hier te downloaden. |
Labels |
apps, ipad, onderwijs, school, sint |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is de iPad geschikt om massaal in te zetten in het voortgezet onderwijs? | PLablans | iPad algemeen | 1 | 04-02-11 23:33 |
TomTom gebruik in het Buitenland | keesdr | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 27-04-10 22:28 |
Gebruik JIJ het? | Eduardboon | iPhone algemeen | 3 | 15-01-09 17:06 |
Onderwijs applicaties | Planeten Paultje | iPhone Apps | 2 | 22-12-08 12:16 |
|
|