Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht wel gewoon nog even met updaten naar IOS 8.1 en jailbreaken als ik alles zo lees ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik wacht wel gewoon nog even met updaten naar IOS 8.1 en jailbreaken als ik alles zo lees ;-)
|
|
|
|||
|
|||
Ik zal dan wel geluk hebben heb nergens problemen mee met de jailbreak alles draaid prima op m'n iPhone plus
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Idd erg mooi, date in statusbalk ziet er ook erg goed uit !
|
|
|||
|
|||
iemand een vervanger voor xcon ? Mijn recordbank app werkt niet omdat er een jailbreak werd uitgevoerd.....
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2014 om 12:51 ---------- Croppingscreen is ook een handige tweak om een screenshot te maken van een bepaald stukje van je scherm Alleen gaat je tel op safemode in combinatie met virtualhome volgens mij. Moet ik nog f uit testen. Edit: nog niet geoptimaliseerd voor IOS 8 Laatst gewijzigd door daveensannie; 03-11-14 om 14:25. |
|
|||
|
|||
doordat safari niet goed werkt, effe chrome geprobeerd maar daar ook problemen... op bepaalde sites als je daar pincht voor groter of kleiner te maken, dan crasht je phone gewoon en start ie opnieuw op , echt erg om zo iets aan familie te laten zien
|
|
||||
|
||||
Voor de laatste nieuwe Whatsapp Beta met iphone 6 en 6 plus support WhatsApp 2.11.14.121 ( openen in safari groene knop drukken en hij zal beginnen te installeren )
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eindelijk iPhone 6 (Plus) support! thanks |
|
||||
|
||||
PanGu 0.4 is uit
|
|
|||
|
|||
Gisteren iPad Air gejailbreakt en alles liep prima.
Net zag ik in Cydia de update naar Pangu 0.4, geüpdate, Cydia vraagt om reboot en zit nu al half uur naar het opstartscherm (met het zwarte appeltje) te kijken |
|
||||
|
||||
Dat wordt dus herstellen...
Pangu begint stilaan een pain the neck te worden...
|
|||
|
|||
Net gedaan en ook de update naar 0.4 en "lijkt" nu goed te gaan!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
denk dat het ook wel aan het model ligt dat je hebt of je problemen hebt of niet
kheb namelijk de 4s en safari deed enorm irritant, andere apps lieten me iphone crashen (chrome bv) maar nu lijkt het idd zo goed als opgelost te zijn |
|
||||
|
||||
Dit wil zeggen, restore en weeral herbeginnen. Heb dit constant met pangu.
|
|
||||
|
||||
Dit wordt heel interessant voor ons NFC Chip Tweak [Upcoming] : jailbreak
|
|
||||
|
||||
Ik zag het gisteren ook op reddit.
Kan het moeilijk geloven. Vooral het feit dat hij al honderden (of zelfs duizenden) uren onderzoek op de chip heeft gedaan. Het toestel is pas een goeie maand beschikbaar, de jailbreak zelfs nog minder lang ... |
|
||||
|
||||
Daar heb je wel een punt. Ik kan t nu ook niet meer vinden op Reddit
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|