Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een app die de omgevings temperatuur b.v. van de slaapkamer aan kan geven. Kan iemand mij hieraan helpen?! Alvast bedankt....gr. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
omgevings temperatuur
Ik ben op zoek naar een app die de omgevings temperatuur b.v. van de slaapkamer aan kan geven.
Kan iemand mij hieraan helpen?! Alvast bedankt....gr. Esther |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry hoor maar hoe bedoel je dat?
|
|
|||
|
|||
Je Iphone heeft geen temperatuurmeter, dus dan wordt het moeilijk.
|
|
|||
|
|||
Oh, dat is jammer. Had me erg handig geleken.
Groetjes Esther |
|
|||
|
|||
Ze kan het ook aan haar vriend vragen. Dan moet die het maar uitzoeken......
|
|
|||
|
|||
Ben opzoek naar de app die een pull-down menu creeert met Wi-Fi,3g, bluetooth enz
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neem aan dat je wel in Cydia heb gezocht?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Scollingboard is ook handig, heb je de settings onderaan in beeld, gewoon schuiven van L naar R en op en af.
|
|
||||
|
||||
Is er een app die telt hoeveel smsjes je al verstuurd hebt in een maand? Lijkt me van niet maar vraag het toch even.
|
|
|||
|
|||
Dan zou je denk ik op zoek moeten gaan naar een beltegoed status van je provider. Sommige geven aan hoeveel smsjes je over hebt/of verstuurd hebt.
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app waar je ringtone kan maken zonder sync met iTunes. was icoon met Gitaar erop had ik ooit van Cydia gehaald
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een app waarmee je surveys kan invullen en daarvoor betaald krijgt. Kan iemand mij hiermee helpen?;p
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Zo zal het wel lang genoeg zijn. |
|
|||
|
|||
App zoektocht
Hoe heet die app waarmee je de beginschermen ook boven elkaar kunt zetten. Je ziet dan ook de bolletjes (boven het dock) van de schermen niet alleen naast elkaar staan maar ook boven elkaar.
Bvd |
|
||||
|
||||
InfiniBoard (jailbreak)
|
|
|||
|
|||
Nee het is volgens mij niet infiniboard... Ik boedoel niet dat je per blz omlaag kunt scrollen, maar dat wanneer je naar onder scrollt je gewoon op een nieuwe blz komt.
Boven het dock(vaste apps onder in scherm) zie je dan ook die bolletjes van de badzijden ook onder alkaar staan ipv alleen naast elkaar... Of kan infiniboard dit ook? Ik heb het ooit eerder gezien gezien bij de nieuws berichten op de iphoneclub-site... groeten |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|