Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ik had het dus gegoogled.. Maar hier een jaar oud iPC artikel over IB. Hier de link naar IB in Cydia....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
HallO mensen
Ik ben opzoek naar een app dat een foto kan doorsturen via Bluetooth,maar ook naar andere gsm's zoals naar ne Nokia,Samsung.ect.. |
|
|||
|
|||
Ik kan find my iphone niet meer vinden in de app store? Hoe lan ik deze WEL vinden?
Bvbd |
|
||||
|
||||
Deze heeft ook nog nooit in de Nederlandse App Store gestaan hoor.
Zoek Mijn iPhone Je kunt trouwens vanaf nu alle apps die je ooit hebt gekocht in de iTunes Store (en je iPhone App Store updates tab) vinden in de Aankopen tab, rechts bovenaan de iTunes homepage bij Snelkoppelingen.. |
|
||||
|
||||
Ik zoek ik zoek....
Van een vriendinnetje hoorde ik dat ze een app zelf had gemaakt om haar man te bellen met 1 druk op de knop. Hoe?? Weet iemand dat? Groetjes |
|
|||
|
|||
"Bel mijn lief", "mijn lief" zijn een van de twee originele namen voor deze "app"
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2011 om 23:46 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2011 om 23:51 ---------- Waarom niet gewoon per mail sturen. Met PhotoMail (Cydia) kan je meerdere foto's per keer selecteren en versturen per mail. Lijkt mij veel praktischer en zuiniger (voor batterij). Als je per se BT wilt, dan kun je dat via iFile doen (wel omslachtig). |
|
|||
|
|||
Er zijn verschillende methodes om je iDevice te ontgrendelen. Laatst heb ik in een Youtube video een methode gezien waarbij je een aantal bolletjes (groen?) met elkaar moet verbinden, dus een bepaald patroon maken waarna het iDevice ontgrendelt wordt.
Geen idee meer hoe de video heet of wat er precies in stond, vandaar dat ik er niet uitkom... |
|
||||
|
||||
@lolbroeck
Dat kun je enkel via Jailbreak installeren, aangezien dat het ontgrendelsysteem van Android is.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat gaat dus niet werken op 4.3.3 :S |
|
||||
|
||||
iOS 4 compatible als het goed is. Ik kan het alleen niet in Cydia checken want behalve een lijst zoekresultaten laadt niets in Cydia op mijn iPhone..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En AndroidLock XT?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee je je beltonen kan veranderen en ik zoek een bluetooth app waarmee je bestanden kan uitwisselen met andere telefoons
|
|
|||
|
|||
Zie berichten eerder in deze discussie
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Trust^ ik zoek een app waar je ringtone kan maken zonder sync met iTunes. was icoon met Gitaar erop had ik ooit van Cydia gehaald Ik weet niet over welk app jij het hebt, maar met TuneFX en AnyRing kan je zelf een ringtone kiezen zonder interference van iTunes. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2011 om 23:51 ---------- Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sgaar HallO mensen Ik ben opzoek naar een app dat een foto kan doorsturen via Bluetooth,maar ook naar andere gsm's zoals naar ne Nokia,Samsung.ect.. Waarom niet gewoon per mail sturen. Met PhotoMail (Cydia) kan je meerdere foto's per keer selecteren en versturen per mail. Lijkt mij veel praktischer en zuiniger (voor batterij). Als je per se BT wilt, dan kun je dat via iFile doen (wel omslachtig).
|
||||
|
||||
Voor bestande via bt te verzenden kan je Celeste kopen in cydia.
Celeste: bestanden tussen iOS-apparaten uitwisselen via Bluetooth (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee ik mijn computer kan uitschakelen. Geen vnc-achtige programma's. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een (cydia) app waarmee ik muziek kan editten (qua album/naam/artiest/nummer). Iemand enig idee?
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|