//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier 2 iphones liggen.. 1x 3GS met 4.2.1 en een iPhone 4 (geen idee welke fw). Probleem 3GS: Geprobeerd te restoren. maar blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #861  
Oud 05-12-12, 22:50
erwin1987 erwin1987 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijswijk ZH
Berichten: 31
Standaard

ik heb hier 2 iphones liggen.. 1x 3GS met 4.2.1 en een iPhone 4 (geen idee welke fw).

Probleem 3GS:

Geprobeerd te restoren. maar blijft hangen op het update balkje.
Hier heeft hij ongeveer 4uur opgestaan zonder enkel resultaat.
Geprobeerd in normale herstel modus, DFU en Pwned DFU.
SHSH files zijn aanwezig. Maar ook redsn0w/sn0wbreeze/TU helpen me er niet mee verder.

Probleem iPhone4

Aan het netstroom aangesloten start de telefoon gewoon op. en als eind resultaat Koppel aan iTunes activatie nodig.
Als de telefoon uit het netstroom gaat valt hij uit.

Aan de pc aangehangen blijft hij hangen in een soort van Boot loop. iTunes herkend hem alleen in Herstel, DFU en Pwned DFU, maar voordat de update/herstel al wil beginnen krijg ik een error 1602.

Ik heb de hosts files al geleegd.
diverse programma's al geprobeerd.
Heeft er iemand een fix ervoor?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 08-12-12, 23:22
majidmajid majidmajid is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

Ik heb een iPhone 4 16GB met een probleem. Ik wil de iPhone herstellen alleen het lukt niet. Ik krijg steeds melding fout 21. Ik heb alles geprobeerd, andere pc, andere kabels, iTunes opnieuw geinstalleeerd.

Host file is standaard en er zit niks in van Apple.

Ik heb heel het internet afgezocht naar oplossingen voor fout 21 alleen niks helpt.

Alles gaat goed tot dat er komt: Herstel Bij Apple Controleren. Daar blijft hij even haken en daarna krijg ik fout 21.

iPhone wordt in DFU mode gezet.

(iPhone doet het nu ook niet, enige wat ik zie is dat plaatje met iTunes logo en usb kabel)
  #863  
Oud 15-12-12, 18:16
heeydaar heeydaar is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard

mijn iphone start niet op en ik heb dat proramma niet op mijn telefoon...
wat nu? moet ik dat programma via de computer downloaden en dan mn telefoon op de computer aan sluiten?
  #864  
Oud 11-01-13, 16:26
Cebis Cebis is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 62
Standaard

Ik heb een iPhone 4 (ios 5.0.1) wat wel heel raar doet. Heb gisteren een paar updates via cydia geinstalleerd. Daarna zag ik niks meer op mijn beeld, na respring weer hetzelfde. Dus ik deed een reset. Nu start hij niet meer op.
Hij blijft hangen op het Apple logo. Als ik hem aansluit op iTunes, dan herkent iTunes het toestel. Alleen ik kan geen backup maken omdat er een code op het scherm zit.

Heb Tinyumbrella, redsn0w en iReb geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem. Ook batterij leeg laten lopen en daarna opladen geprobeerd maar hij blijft hetzelfde.

Iphone zit niet in een recoveryloop, hij start gewoon op alleen mijn beeld blijft op het Apple logo staan.

Wie kan me hepen aub? ik wil alleen de contacten uit mijn toestel halen
__________________

  #865  
Oud 11-01-13, 20:34
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cebis Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 4 (ios 5.0.1) wat wel heel raar doet. Heb gisteren een paar updates via cydia geinstalleerd. Daarna zag ik niks meer op mijn beeld, na respring weer hetzelfde. Dus ik deed een reset. Nu start hij niet meer op.
Hij blijft hangen op het Apple logo. Als ik hem aansluit op iTunes, dan herkent iTunes het toestel. Alleen ik kan geen backup maken omdat er een code op het scherm zit.

Heb Tinyumbrella, redsn0w en iReb geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem. Ook batterij leeg laten lopen en daarna opladen geprobeerd maar hij blijft hetzelfde.

Iphone zit niet in een recoveryloop, hij start gewoon op alleen mijn beeld blijft op het Apple logo staan.

Wie kan me hepen aub? ik wil alleen de contacten uit mijn toestel halen
Je zal moeten herstellen.
  #866  
Oud 14-01-13, 12:39
Waterpak's schermafbeelding
Waterpak Waterpak is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik zit met een iPhone 4 die niet meer wil opstarten.
Ik zie het logo van Apple verschijnen, daarna het icoon dat het toestel moet worden aangesloten aan iTunes, maar nadat ik deze stap heb gedaan, gaat hij niet verder.

De 'Home' knop en vergrendelknop samen indrukken voor een bepaalde tijd heb ik al meerdere keren geprobeerd, dit werkt helaas niet

Iemand een passende oplossing?
  #867  
Oud 15-01-13, 00:11
bebegim58 bebegim58 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik zit precies met het zelfde fout ik wou via ituness dan updaten naar een nieuwe versie endaarna ging het niet verder, nu geprobeerd om het terug te resetten maar dat gaat ook ik niet heb ituness een aantal keren verwijderd maar wilt niet lukken ik krijg telkens een melding van je dat er een herstelkopie ofzo aanwezig is en dat heb ik dan een aantal keren geprobeerd maar het lukt niet ik krijg dan het apple logo te zien en dan als het klaar is met herstellen geeft ie een fout code aan wat moet ik nu doen ?????
  #868  
Oud 28-01-13, 23:10
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Naar mijn ervaring werkt de volgende oplossing bijna altijd zolang het GEEN hardware probleem is.

Probleem: Apple logo of vast in recovery mode.

Oplossing :

1) Zet de telefoon in DFU mode en probeer deze dan via itunes te herstellen.
Als je niet weet hoe je de telefoon in DFU zet kijk dan even op youtube "How to put iphone into DFU mode"

2) Als na herstel via DFU (of uberhaupt) je telefoon vast staan in Recovery modus (het bekende connect to iTunes bericht als je de telefoon probeert aan te zetten) download dan TinyUmbrella. Na downloaden programma starten. Je iphone met de USB aan de computer hangen en daarna in het programma tiny umbrella op de knop "kick out of recovery" clicken.

Naar mijn ervaring als dit niet werkt is er toch meestal hardware matig iets fout. Er zijn gevallen bekend waarbij een slechte batterij de oorzaak was.
Dit is redelijk makkelijk zelf op te lossen met een nieuwe batterij.

Ook kan het probleem door vocht schade komen. Dan ben je helaas verder van huis.
__________________
Sobby - Inkoop iPhones/iPads
  #869  
Oud 31-01-13, 20:04
Liinde Liinde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Mijn iPhone hangt nu al een ruime tijd op het appeltje, maakt niet uit of hij in stroom is of niet, hij blijft hangen.
Ik had mijn telefoon uitgezet omdat een app niet laadde na vele malen proberen, en sinds ik hem weer aan wil doen blijft hij hangen.
Ik heb al een aantal keer geprobeerd de home&vergrendelknop tegelijk in te drukken, dan wordt het scherm even zwart, en als ik het dan weer los laat gaat ie mooi weer verder met alleen het logo laten zien.
Hij wil niet connecten met iTunes en de iPhone herstellen is ook geen optie, aangezien er geen reservekopie is en ik die ook niet kan maken op deze computer.
Mijn iPhone is niet gejailbreakt en tot ik hem uitzette werkte hij altijd goed, ik heb dit nog nooit eerder gehad.

Wat nu?!
  #870  
Oud 31-01-13, 20:08
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Zie bericht boven je eigen bericht....
  #871  
Oud 31-01-13, 20:12
Liinde Liinde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Ja, maar als ik hem dan herstel raak ik alles kwijt aangezien ik geen backup kan maken op deze computer.
Ik dacht, dan kan ik mn iphone wel updaten naar 6.0.1 via iTunes, alleen maakt mn telefoon geen verbinding meer met de iTunes nu...
  #872  
Oud 31-01-13, 20:15
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Als je eerder geen backup heb gemaakt zal je inderdaad alles kwijt zijn.
Maar dat is beter dan een telefoon die je helemaal niet kan gebruiken.
Mocht je in het verleden een backup hebben gemaakt kan je na het herstel (via DFU) de backup gewoon weer terugzetten.

Als je nooit een backup heb gemaakt.. tja, dan heb je pech
  #873  
Oud 31-01-13, 23:06
Liinde Liinde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Herstellen wordt sowieso moeilijk als mn telefoon geen verbinding maakt met iTunes.
  #874  
Oud 01-02-13, 00:09
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Daarvoor moet je hem in DFU mode zetten. Zoals ik al eerder zei.. lees mijn eerdere post.
Daar word het haarfijn uitgelegd...
  #875  
Oud 01-02-13, 00:10
Cvv Cvv is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard Apple tje gaat aan en uit......na update

Daar ik een leek voor de rest op een pc ben...
Hij blijft knipperen het Apple logo na een update.
Nu heb ik m (iPhone 4) in het verleden zelf eens ge jailbreakt, maar hoe en wat weet ik niet meer. Op welke firmware weet ik ook niet.
Verbinding met iTunes lult ook niet.
Cydia en ins*******us had ik er eerder van af gehaald.
Maar een volledige reset nooit gedaan, zodoende dat iconrenamer en nog een programma er nog wel opstonden. Waar het nu allemaal fout gaat is voor mij een groot vraagteken , zal wel bescherming van Apple zijn.
Heeft er iemand een geweldige oplossing voor mij?
  #876  
Oud 01-02-13, 00:15
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Ik begrijp dat met meer dan 40 paginas het een hoop lezen is.
Voor het gemak verwijs ik je naar pagina 43 Post nummer 857
  #877  
Oud 01-02-13, 00:31
Cvv Cvv is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Thumbs up

Vooralsnog gouden tip. thanks alvast. Heb nu al meer leven dan 24 geleden.
  #878  
Oud 21-02-13, 12:10
Jailbroken Jailbroken is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Wat je ook zou kunnen proberen:

Houdt de Home-knop en de Uit-knop tegelijkertijd ingedrukt tot je zwart scherm hebt,
daarna gewoon opstarten als normaal.
Citaat:
Dat is wat ik gedaan heb
  #879  
Oud 23-02-13, 09:52
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard Appeltje !!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jailbroken Bekijk bericht
Wat je ook zou kunnen proberen:

Houdt de Home-knop en de Uit-knop tegelijkertijd ingedrukt tot je zwart scherm hebt,
daarna gewoon opstarten als normaal.
Inderdaad,dit lukt perfect ,waar een forum toch goed voor is ??
  #880  
Oud 25-03-13, 09:35
Annelies58 Annelies58 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 5
Standaard

Hoi
Hoelang duurt het voordat de Ipone 3 gs weer opgeladen is, gisteravond heb ik die
aangesloten, heb nog nog maar een streepje hierop.
Denk dat dit wel 2 dagen onderhand moet duren, hij is helemaal leeg.
Wie kan me helpen
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.