//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je op youtube googeld dan krijg je een hele serie filmpjes om m open te maken en los te maken. Maar tja, als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #821  
Oud 19-06-12, 18:16
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Als je op youtube googeld dan krijg je een hele serie filmpjes om m open te maken en los te maken.
Maar tja, als je handig bent in de keuken moet t jou zeker lukken.
En anders..... In ieder geval uitzetten en een tijd wachten.
Kijk voor filmpjes maar eens op onderstaande link.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2Fmobile&gl=NL#/results?q=batterij%20iphone%203g%20vervangen

Als hij nu toch al kapot is kun je er op oefenen. Zo heb ik het ook geleerd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 28-06-12, 10:29
Michelle2012 Michelle2012 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb inmiddels een nieuwe Iphone! Ben naar de applestore geweest en heb een nieuwe meegekregen voor 150 EURO! Valt al met al dus mee!
  #823  
Oud 07-07-12, 15:03
emmma98 emmma98 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS gaat niet meer aan.

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 3GS, leuk ding opzich, maar ik ging hem uitzetten, en deed hem weer aan , en nu gaat hij niet verder dan het apple logo in het begin. Ik baal hier ontzetted van. Zelfs mijn iTunes herkend mijn iPhone3GS niet meer...

weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
  #824  
Oud 16-07-12, 16:39
Rhandy Rhandy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om de orginele software er op te zetten en dit lukt, Itunes herkent de telefoon maar de logo blijft alsnog hangen. Dit gaat ook zo met custom firmware! Ik kan alles installeren zo als het hoort, maar kom alleen niet van het apple logo af! Zoals ik het merk start de tel ook steeds weer opnieuw op na een tijdje er niets mee gedaan te hebben.

Is er hier nog iemand met ideeën??

Groet, Rhandy
  #825  
Oud 18-07-12, 19:21
Rhapsodize Rhapsodize is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Exclamation Mijn iPhone gaat niet meer aan!

Hoi! Ik heb sinds een paar maanden de iPhone 3GS (16GB) van mijn vader gekregen, die hem al twee jaar had. Ik had er relatief weinig apps op staan maar zat er wel vaak op, en op zekere momenten viel mijn telefoon al rond de 70% batterij uit het niets uit. Dit heb ik maar geaccepteerd, maar toen hij gisteren uitviel ging hij niet aan! Tot op vandaag niet, zelfs. Het engie wat ik zie is zo'n 25 tot 30 seconde het opstart scherm met het Apple logo, dan zie ik een wit beeld van een milliseconde en dan gaat het de hele tijd door! Als ik hem aan de lader leg, blijft hij dit voortdurend doen, en als ik hem niet aan de lader heb kan ik het stoppen door op home+sluimerknop te drukken. Mijn iTunes herkent mijn iPhone inmiddels ook al niet meer, maar bijvoorbeeld wel mijn iPod nano. Ik weet niet of dit aan de batterij ligt, maar wat kan ik hier het beste mee doen?

Groetjes!
  #826  
Oud 18-07-12, 19:29
Rhapsodize Rhapsodize is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Hoi! Ik heb sinds een paar maanden de iPhone 3GS (16GB) van mijn vader gekregen, die hem al twee jaar had. Ik had er relatief weinig apps op staan maar zat er wel vaak op, en op zekere momenten viel mijn telefoon al rond de 70% batterij uit het niets uit. Dit heb ik maar geaccepteerd, maar toen hij gisteren uitviel ging hij niet aan! Tot op vandaag niet, zelfs. Het engie wat ik zie is zo'n 25 tot 30 seconde het opstart scherm met het Apple logo, dan zie ik een wit beeld van een milliseconde en dan gaat het de hele tijd door! Als ik hem aan de lader leg, blijft hij dit voortdurend doen, en als ik hem niet aan de lader heb kan ik het stoppen door op home+sluimerknop te drukken. Mijn iTunes herkent mijn iPhone inmiddels ook al niet meer, maar bijvoorbeeld wel mijn iPod nano. Ik weet niet of dit aan de batterij ligt, maar wat kan ik hier het beste mee doen?

Groetjes!
  #827  
Oud 18-07-12, 19:34
Lamperp Lamperp is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard

Ziet iTunes je iPhone ook niet als je de powerknop + homeknop doet. Anders zou ik het ook niet weten.
  #828  
Oud 18-07-12, 19:35
Rhapsodize Rhapsodize is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Nee.. Hij ziet hem überhaupt niet meer! Telkens als ik denk dat het aan iTunes ligt, dan probeer ik mijn iPod nano alleen die doet het wel..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juli 2012 om 18:42 ----------

Oh! Ik ben hem nu aan het herstellen, dat duurt nog 10 minuutjes zegt hij. Zou hij het hierna dus moeten doen?
  #829  
Oud 18-07-12, 19:43
Lamperp Lamperp is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard

Ja dan herstel hij de iPhone naar de fabriekinstellingen. Dus dan denk ik dat hij het doet
Ik hoop het voor je
  #830  
Oud 18-07-12, 19:56
Rhapsodize Rhapsodize is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Nee.. Hij geeft error 1611 aan, wat is dat?
  #831  
Oud 18-07-12, 20:01
Lamperp Lamperp is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard

Op de site van Apple staat dat er dan iets met je software is en in het ergst geval heeft de iPhone service nodig

Bron: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
  #832  
Oud 18-07-12, 20:02
Rhapsodize Rhapsodize is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het nogmaals geprobeerd, en toen gaf hij error 21 aan.. Die ben ik nu aan het proberen te verhelpen. Ik denk dat het maar service wordt, inderdaad. Heel erg bedankt voor het helpen in ieder geval!
  #833  
Oud 18-07-12, 20:12
Lamperp Lamperp is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard

Graaggedaan en veel succes
Het kan trauwens ook aan de beveiliging van iTunes liggen dat kan je uit schakkelen. Dat kan je vinden op deze website iTunes: problemen met beveiligingssoftware oplossen bij het 4de kopje
  #834  
Oud 21-07-12, 22:39
mamasofie mamasofie is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Exclamation help...hoe downgrade ongedaan maken

Hallo,
Ik heb een iphone3G. Werkte prima. Ik heb er ios4 opgezet, waarschijnlijk een downgrade dus...
Ik heb in ieder geval nu een iphone die niks meer doet, bij herstel geeft hij constant de foutmelding 1015. Ook blijft er op mijn iphone constant het itunes logo en usbkabel staan. Ik weet niet meer wat doen...
  #835  
Oud 21-07-12, 22:48
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Even in Google intypen lost denk ik 90% van de problemen zo op, zo (waarschijnlijk) in dit geval ook. 1015 betekent volgens Google dat je nog in de Recovery mode zit, beland je volgens mij altijd na een Downgrade. Heel simpel op te lossen, download TinyUmbrella, verbind je iPhone en druk op ''Kick out of Recovery''. Denk dat 't dan weer goed gaat!

TinyUmbrella: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella
  #836  
Oud 22-07-12, 08:18
mamasofie mamasofie is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diedjuhh Bekijk bericht
Even in Google intypen lost denk ik 90% van de problemen zo op, zo (waarschijnlijk) in dit geval ook. 1015 betekent volgens Google dat je nog in de Recovery mode zit, beland je volgens mij altijd na een Downgrade. Heel simpel op te lossen, download TinyUmbrella, verbind je iPhone en druk op ''Kick out of Recovery''. Denk dat 't dan weer goed gaat!

TinyUmbrella: The Firmware Umbrella - TinyUmbrella
Klopt, met google ben ik al ver geraakt, nl dat mijn pc de iphone terug herkent en dat ik een downgrade gedaan heb. De rest lukt me gewoon niet, ben niet echt handig met deze dingen.
Ik had al geprobeerd om een nieuwere versie van ios erop te zetten maar ik weet niet hoe ik dat juist moet doen.. Gewoon downloaden op pc en dan weer een herstel doen in itunes? Been there done that... dat gaat dus niet... (waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd)
Lastig voor een leek zoals ik..
Ik wil wat jij zegt gerust doen, ik zag alleen dat ik er 24 dollar voor moet betalen, niet erg als ik zeker zou weten dat het me gaat lukken... Ik vrees alleen dat ik dat weer niet goed ga doen!
  #837  
Oud 09-08-12, 15:54
Murdock24 Murdock24 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Zottegem
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
Thanks voor de tip, ik schrok me kapot toen ie niet meer wilde opstarten had hem net weer opnieuw bijgewerkt, ik zag het al gebeuren opnieuw jailbreaken!
Da jalbreaken is domste je kan doen.
  #838  
Oud 27-08-12, 20:54
nurze nurze is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

ik heb hetzelfde probleem.

Allez ja, bij het koppelen aan mijn IMAC krijg ik enkel een appeltje en héél af en toe een itunes icoontje.

Als ik de USb eruit trek krijg ik enkel een zwart scherm en verder niets.

Wat is dit? moet hier een nieuw logicboard of zo in?

Zou echt zonde zijn, er scheelt uiterlijk echt NIETS aan het toestel
  #839  
Oud 27-08-12, 21:00
Lamperp Lamperp is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 13
Standaard

En het werkt ook niet als je de power knop en de home knop ingedrukt houd als je hem gekoppeld hebt op je iMac
  #840  
Oud 30-08-12, 18:43
nurze nurze is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

Zonet maar even geprobeerd, maa hij doet niets ...

De imac herkent hem ook niet meer.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Nieuw logicboard erin?
Nieuwe software?

Ik weet het niet meer

het gaat om de iphone 4 trouwens.
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.