//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! iPhone 3GS, geen jailbreak: hij laadt niet meer op en ik kom er op geen enkele manier in. Niet met PodtoMac, of Diskaid. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #841  
Oud 13-09-12, 19:45
Germana Germana is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Help!
iPhone 3GS, geen jailbreak: hij laadt niet meer op en ik kom er op geen enkele manier in. Niet met PodtoMac, of Diskaid. Ook heb ik FixRecovery geprobeerd, maar niets werkt!
Heb alle forums doorzocht maar vind geen oplossing. Restore via iTunes lukt ook niet. Het lukt me wel om te forceren dat iTunes een iphone ziet, maar de restore werkt dan niet... :-(
Is er iemand die hier raad op weet?!
k Probeer de iphone werkend te krijgen zodat ik m aan een vriend kan geven. Zelf stap ik over naar iPhone5....

k Hoop dat iemand weet wat ik doen kan!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 18-09-12, 21:29
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Thnx voor deze tip bespaart hoop tijd
  #843  
Oud 18-09-12, 22:28
wierdsmits wierdsmits is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo mensen als je iphone blijft hangen op het apple teken kan je best als eerste proberen de home en slaap knop tegelijk in te drukken ongeveer 10 seconde. Als dat niet werkt dan heb je nog 1 oplossing die zeker werkt maar je wel je gegevens kwijt bent ;(. 1. Sluit je iphone aan op je conputer op itunes 2. Houd de slaap en home knop 10 seconde ingedrukt en laat daarna de slaapknop los en houd de home ingedrukt totdat er een popup op itunes staat. Ik hoop dat dit helpt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 21:30 ----------

Dus je moet hem naar DFU mode krijgen als hij aangesloten is op itunes. En DFU mode heb ik net uitgelegt
  #844  
Oud 22-09-12, 12:49
robbnn robbnn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard iphone start niet meer op

ik heb een engelse iphone gekregen van iemand die naar londen is geweest, hij is ook gejailbreaked. als ik hem nu wil opstarten blijft het symbooltje van jailbreak erop staan. ik heb al een week niks meer nieuw gedownload.. kan iemand helpen?
groetjes
  #845  
Oud 22-09-12, 17:04
wierdsmits wierdsmits is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo robbnn heb je alles al geprobeert wat ik in min vorige reactie eb geschreven? Omdat als je hem in DFU mode zet op itunes moet de iphone het eigenlijk altijd doen en anders heb je het verkeer gedaan
  #846  
Oud 23-09-12, 11:19
kimsun kimsun is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard ios 6 blijft in installatie hangen

Heb gisteravond IOS 6 geinstalleerd. Blijft hangen in zwart scherm met appletje en bar is halverwege. nu al 12 uur.
Wat kan ik nu nog doen?

Kim
  #847  
Oud 23-09-12, 17:17
robbnn robbnn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wierdsmits Bekijk bericht
Hallo robbnn heb je alles al geprobeert wat ik in min vorige reactie eb geschreven? Omdat als je hem in DFU mode zet op itunes moet de iphone het eigenlijk altijd doen en anders heb je het verkeer gedaan
ik heb dit gedaan, maar er kwam op dat de iphone zich niet kon herstellen en zich een onbekende fout had voorgedaan. (fout 3194) heb je nog een andere tip?
  #848  
Oud 10-10-12, 18:50
stefkee stefkee is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: belgie
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wierdsmits Bekijk bericht
Hallo mensen als je iphone blijft hangen op het apple teken kan je best als eerste proberen de home en slaap knop tegelijk in te drukken ongeveer 10 seconde. Als dat niet werkt dan heb je nog 1 oplossing die zeker werkt maar je wel je gegevens kwijt bent ;(. 1. Sluit je iphone aan op je conputer op itunes 2. Houd de slaap en home knop 10 seconde ingedrukt en laat daarna de slaapknop los en houd de home ingedrukt totdat er een popup op itunes staat. Ik hoop dat dit helpt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 21:30 ----------

Dus je moet hem naar DFU mode krijgen als hij aangesloten is op itunes. En DFU mode heb ik net uitgelegt

Heb dit gedaan, de iphone gerestored, Itunes heeft er IOS 6 opgegooid, maar appeltje blijft mooi staan. Tyinumbrella herkent de telefoon zonder probleem, itunes alleen als ik in restore mode ga.
heb je een idee?
  #849  
Oud 30-10-12, 20:14
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

ik ben niet zo erg kundig maar ik heb een in het water gevallen iphone ut elkaar gehaald om te drogen in elkaar gezet maar als ik hem aanzet krijg ik alleen een applelogo dan gaat ie laden maar niet veel gaat ie weer aan op het logo en dan als ie weer leeg is laad ie een beetje en zo voorts.. itunes herkend de telefoon wel maar ik kan de pincode van de telefoon niet intoetsen want ik heb geen scherm om in te werken ik kan dus geen softwareupdate of zoiets doen met ibrickr moet je ook in een werkend scherm werken en dat heb ik niet, wie kan me in jip en janneke taal uitleggen of en hoe ik dit ding aan de praat kan krijgen voor een verdrietige dochter? en welke programma's ik nu het beste kan gebruiken?
hij is niet gejailbraked en weet niet welke versie erop staat want dat kan ik niet zien..

in itunes krijg ik op eengegeven moment de volgende foutcode te zien 1XE8000084 als ik geen pincode kan geven..

Laatst gewijzigd door pardijntje; 30-10-12 om 20:30.
  #850  
Oud 01-11-12, 13:30
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

vervolg..., ik heb hem uiteindelijk via restoremode aan de itunes gekregen, herstellen lukt niet hij geeft code 6011 weer wat van alles kan betekenen maar vooral ben ik bang dat hij gewoon stuk is, ik heb inmiddels een batterij besteld om te kijken of dat het probleem is, zo niet dan geef ik het op.. het lijkt erop dat hij niet laden wil en dat de software niet te copieren is op de telefoon.. ik krijg hem ook niet uit de restore mode terug dan gaat hij op batterij en uit leg je hem dan aan de lader komt de restoremode weer terug.
ik heb van hieruit geen tips gekregen behalve dan de opmerking weet ik veel, dus heb zelf veel met google uit moeten knobbelen.. jammer.. ik ga er maar vanut dat hij stuk is iemand echt geen idee meer?
  #851  
Oud 01-11-12, 23:06
kiwigirl kiwigirl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

bij mij geen appeltje maar een zwart scherm (was eerst helemaal wit, nu helemaal zwart). Ik heb geprobeerd om hem te herstellen met DFU maar nu zegt hij dat de SIM geblokeerd is met een PIN en dat ik de nieuwste versie van iTunes moet installeren (wat ik al had). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Iphone 5, zonder jailbrake trouwens.
  #852  
Oud 01-11-12, 23:09
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

ik kreeg ook 1 keer de melding van de simkaart en de pincode..
  #853  
Oud 01-11-12, 23:11
kiwigirl kiwigirl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

wat heb je toen gedaan? en heeft dat gewerkt?
  #854  
Oud 02-11-12, 12:00
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

ik heb niets gedaan want ik was aan het werk toen ik later keek was er dezelfde storing als voor heen ik heb nu een nieuwe batterij besteld doet ie het dan niet dan is het vermoedelijk de hardware en geef ik het op ik heb niet zo veel kennis van alle jailbreakprogramma's weet niet welke ik moet hebben voor mijn telefoon en zo.. en de telefoon is niet gejailbraked dus ik weet ook niet of dit helpen zal..
  #855  
Oud 02-11-12, 13:42
kiwigirl kiwigirl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

ooh okay! tnx. Ik heb inmiddels apple gebeld en ik krijg een nieuwe
  #856  
Oud 18-11-12, 21:15
rensroos rensroos is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard iphone 4s valt uit

mijn iphone 4s 6 dagen oud valt uit zomaar doet dan niks moet hem weer opstarten home knop en aan uit knop tegelijk indrukken 10 sec vast houden dit is me al 6 maal gebeurt wat te doen en of is er een oplossing voor ?

ben gewoon ziek van
  #857  
Oud 18-11-12, 21:28
pardijntje pardijntje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

als hij 6 dagen oud is zou ik terug gaan naar de winkel.. helaas kan ik dat met de mijne niet ik wil proberen te jailbreaken maar weet niet eens of de nieuwe versie op de telefoon gekomen is en ook niet wat de oude versie was dus het is een schot in het duister welk programma ik moet hebben om een beetje kans te maken op herstel, o by the way nieuwe batterij hielp dus ook niet..
  #858  
Oud 18-11-12, 21:32
rensroos rensroos is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

nou jij dan nog succes met je phone ik bel morgen wel effe trouwens kon niet in de winkel namen ze hem niet terug omdat hij online bestelt was bij vodafone balen nu opsturen weer geen telefoon groeten en bedankt
  #859  
Oud 19-11-12, 13:19
abdelakhiat abdelakhiat is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Sinds enkele weken werkt mijn iphone 4 plotseling niet meer.
Als ik hem aansluit op de muur oplader krijg ik een scherm met
slide voor configureren, doe ik dat dan krijg ik een scherm met koppel aan itunes. Haal ik de stekker eruit, valt ie ook uit. Koppel ik m aan de pc dan gaat ie constant aan/uit (gaat niet verder dan appeltje). Iphone is gejailbreaked op 5.1.1.
Dit zijn de oplossingen die ik heb geprobeerd:

DFU Mode (itunes herkent m wel maar bij herstel geeft ie elke keer een ander foutcode)
recovery mode
recovery fix (div. programma's)
nieuwe batterij
nieuwe oplader en usb kabel
opnieuw jailbreaken div. programma's (ook fout meldingen. komt niet voorbij limera1n)
resetten d.m.v. home en power

Ik sta op het punt om m weg te gooien.
Als iemand nog een oplossing weet graag!
  #860  
Oud 03-12-12, 20:56
master122 master122 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Heb een iphone 3gs en gejailbreaked op 4.0.1 dacht ik en heeft altijd goed gewerkt
Nu gisteren was hij uitgevallen en dacht dat de batterij op was maar helaas
Nu heb ik zo een usb stekker dat wijst op itunes op mijn scherm en geraak er niet meer uit
Heb al vanalles geprobeerd en niks lukt
met redsnow ziet hij mijn iphone 3g3 recovery mode new BR
heb daar vanalles mee gedaan en geraak er niet uit

Valt dit nog te redden en nee ik heb nergens een backup
Kan ik er een andere firmware indoen mss is dit wel het moment ,dacht aan ISO 5 ?
Mvg ,
Master122
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.