Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel verdien je daar nou eigenlijk mee in een maand? met al die Apps ideveloper?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel verdien je daar nou eigenlijk mee in een maand? met al die Apps ideveloper?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iFacts ziet er saai uit, en zal naar mijn idee geen bestseller worden..
Waarom geen ubercoole, toffe nieuwe, high-end technology app met functies en vormgeving die onze ogen versteld doen staan 8-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Roept u maar, wat had u gehad willen hebben? |
|
||||
|
||||
Hij staat dus niet in de US Store...
Jammer.
|
|||
|
|||
Ik kan hem in de NL store ook niet vinden of ligt dat gewoon aan mij?
|
|
||||
|
||||
Ze hebben hem er tijdelijk uit gehaald om een last-minute bug te fixen, staat eerder in dit topic wel vermeld.
Ik vind het wel een geinig idee. Vraag me af waar je dat soort data allemaal vandaan haalt en hoe dat zit met copyright e.d.? Dezelfde vraag geld eigenlijk voor iStart, veel informatie kan je onmogelijk zelf verzameld hebben toch? |
|
|||
|
|||
Geniet er nog maar even van, want de 1.1 is net door de review. Wat wel vreemd is, is dat op de iTunes pagina wel de nieuwe screen shots staan maar in de app text nog steeds "1.0" staat. En ook dat er 2.2.1 voor nodig is, terwijl ik dat in de update heb aangepast...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat suf! Ik heb namelijk wel degelijk op de link "app details" geklikt die bij de nieuwe versie stond (terwijl die nog "in review" was). Enfin, ik neem aan dat die eigenschappen wel "ge-erfd" worden als 1.1 zometeen echt live wordt.
|
|
||||
|
||||
Komt er ook nog eens een Python update, ideveloper?
De besturing mag wat mij betreft wel eens wat aangepast worden, vind het erg lastig! |
|
|||
|
|||
ik vind het helemaal niet lastig.. hij speelt erg prettig en intuïtief!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Eindelijk is iFacts dan beschikbaar gekomen in de App Store.
Apple heeft er bijna een week over gedaan om de update te reviewen. As we speak zijn we trouwens alweer met de volgende update van iFacts bezig, waarmee je meer achtergrond informatie over een bepaald feit kan opvragen. Laatst gewijzigd door ideveloper; 09-03-09 om 23:58. |
|
||||
|
||||
Nice, gefeliciteerd
Nog steeds nieuwsgierig hoe dat nou zit met al die gegevens in iFacts, die kan je nooit allemaal zelf samenstellen lijkt me... Waar komen ze vandaan? Ik wil niet met het vingertje wijzen ofzo hoor, ben gewoon oprecht nieuwsgierig. Heb zelf ook nog wat ideeen op de plank liggen maar vaak is daar data bij nodig die ik niet zelf heb. Hoe doe je zoiets? Wat kan wel, wat kan niet? |
|
||||
|
||||
Op dit moment kom de data van iFacts geheel uit wikipedia (voorbeeld http://nl.wikipedia.org/wiki/10_maart), maar dan overzichtelijk gepresenteerd.
Het zou best kunnen zijn dat we deze data later aanvullen met andere bronnen, maar op dit moment is wikipedia redelijk volledig. |
|
||||
|
||||
Ah slim. Ik ben er altijd een beetje huiverig voor, weet niet goed wat wel en niet kan, wat die GNU license nou precies inhoud etc.
Haalt iFacts die gegevens realtime binnen? Of heb je een databaseje ingebakken? |
|
||||
|
||||
Nee realtime gaat veel te langzaam, ik wilde van iFacts echt een snelle applicatie maken. Dus alle feitjes zitten in een locale database en dat werkt echt super snel. Dit houdt wel in dat we regelmatig nieuwe updates zullen uitbrengen, met zowel nieuwe data als nieuwe functionaliteit. In de eerst volgende update die bijna klaar is zitten bijvoorbeeld al weer 1000 feitjes meer als in de huidige versie.
|
|
||||
|
||||
Klinkt als een goeie keus Volgens mij is regelmatig een update uitbrengen nog goeie marketing ook.
Doordat ik aan het afstuderen ben kom ik helemaal niet meer toe aan het afronden van ons laatste projectje.. Vervelend Ik wil o.a. nog global+local highscores bouwen, iemand een idee of daar goeie examples ofzo van bestaan? Niet dat het mezelf niet lukt, maar altijd goed om te kijken hoe een ander dat aanpakt. |
|
||||
|
||||
Misschien wel, dat is even afwachten. Hoe dan ook, de updates van de feitjes zullen we regelmatig gaan doorvoeren. Zo zitten feitjes over het vliegtuig ongeluk op Schiphol er ook al in. Ze zijn dus actueel, wat het erg leuk maakt.
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik! Laatst gewijzigd door sossienl; 10-03-09 om 12:58. |
Labels |
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|