Doorschakelen Actief bericht weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even dit topic teruglezen. Citaat. Hoe vaak is er nu al gezegd dat code ##004# en ##002# alleen maar de voice mail uitzet. Voicemail aanzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even dit topic teruglezen.
Citaat. Hoe vaak is er nu al gezegd dat code ##004# en ##002# alleen maar de voice mail uitzet. Voicemail aanzetten en de melding is weer terug |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toch vreemd dat bij mij de meldingen weg zijn na ##004# gebruikt te hebben en vervolgens voicemail opnieuw instellen (Vodafone). Waarom zou het bij de een wel lukken en de ander niet?
Hoop trouwens dat dit gewoon standaard goed zal gaan vanaf het moment dat alle providers de iPhone mogen verkopen. |
|
|||
|
|||
Is er dan echt geen goede oplossing om "doorschakelen actief" te verwijderen. Kan googlen tot ik een ons weeg, maar met de genoemde oplossingen ##004# en soortgelijke oplossingen kom ik geen steek verder. Of de voicemail is uit, of ik krijg die melding.
|
|
|||
|
|||
Jammer dat ForwarderMsgFix 4.0 niet voor FW 4.1 is.
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je een iPhone 3G hebt - Zie eerder in dit topic mijn bericht voor hoe je (zonder al dat gedoe met bellen van nummers / uitschakelen van voicemail) je de melding uit kan schakelen in je provider-profiel.
Draai nu mijn iPhone op 4.1, en ook daar lukt de methode nog steeds.
|
|||
|
|||
@Icerunner: Jouw methode werkt inderdaad alleen bel je met het voicemail knopje dan naar de t-mobile voicemail en niet bijv. die van Hi of Vodafone.
|
|
|||
|
|||
werkt super die ForwardMsgFix40
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry "Limera1n" daar moet je me even mee helpen, ken ik niet. Ik gebruik Cydia is dat hetzelfde? Sorry voor deze (misschien) domme reactie maar heb mijn iphone pas een week en ben er nog maar net mee bezig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vragen over ForwarderMsgFix 4.0 <-> ios 4.1 iphone 4
Goede morgen,
ik lees tegenstrijdige berichten? Mijn vraag aan jullie is ForwarderMsgFix 4.0 een betrouwbaar oplossing voor een T-Mobile NL iphone 4 IOS 4.1 simlock vrij toestel (officieel). Ik wil hem graag gebruiken bij een zakelijke KPN abbo.. ik wordt ook gek van die melding. Maar is hij stabiel of is er een betere oplossing? mogelijk gebruiken jullie hem al een tijdje...crasht hij? kan ik daardoor call's missen? kan ik hem ook makkelijk de-installeren? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Msgfix 4.0 werkt niet op iOs 4.1. Had je paar posts terug kunnen lezen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee, 4.1 installeerde niet en zei dat het een verkeerde versio ios was....
icerunner deed het of ook niet met die fix, of op een oude ios versie. 4.0 beta werkte wel goed op 4.0.1. trouwens |
|
||||
|
||||
Msgfix 4.0 werkt bij bij wel op 4.1 (Jailbroken met Limera1n). Melding is weg, voicemail werkt gewoon. Ik heb alleen wel het idee dat mijn accu veel sneller leeg is.
|
|
|||
|
|||
goede avond, ik heb via Msgfix 4.0 (iphone 4, 4.1) de vervellende melding weg gekregen.
bedankt voor support |
|
|||
|
|||
hebben jullie het over ForwardMsgFix of is Msgfix een andere App
|
|
|||
|
|||
Ik heb Forward msgfix 4.0 werkend op mijn iphone 4 met firmware 4.1 (officieel unlocked).
1) Je moet deze repo toevoegen: http://apt.iphone-storage.de/ 2) Zoek naar Forward msgfix 4.0 3) Installeren 4) Reboot je iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt perfect! Eindelijk die irritante popup weg! |
|
|||
|
|||
Ook gedaan en werkt prima. stomme popup is eindelijk weg!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Doorschakelen actief, uitschakelen? | Cynt76 | iPhone algemeen | 7 | 20-05-11 01:57 |
melding doorschakelen actief | toon54 | Archief | 2 | 22-06-09 20:33 |
'doorschakelen actief' uitzetten | aaifoon | Archief | 1 | 04-11-08 11:58 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
KPN/hi 'doorschakelen actief' | MartenBecker | KPN | 3 | 02-05-08 17:32 |
|
|