Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) bij beiden links krijg ik een error...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bij beiden links krijg ik een error
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bericht aangepast.
Meer info: http://expandedmedia.org/XBMCHUB/php...php?f=15&t=379 Als het goed is wordt deze fix ook automatisch doorgevoerd, maar ben niet zeker. Laatst gewijzigd door misa; 08-02-12 om 21:16. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thanks misa!!
Ik las op het forum van XBMC Hub dat dit word verholpen in de nieuwe update van vandaag. Bij mij staat nog versie 1.0.25 . Dit is toch niet die nieuwe versie al van vandaag he? Ik kan hem ook nog niet updaten? Jou wel gelukt? |
|
|||
|
|||
Haha ik moet nu al 800+ seconden wachten om even iets te testen
Subtitles addon is hier ook geüpdatet naar 2.9.32, ook al had ik nog geen problemen gemerkt |
|
|||
|
|||
Beste misa,
moet ik nu nog die fix installeren of gaat het nu vanzelf met die update van icefilm. het is me een beetje onduidelijk geworden. want eldorado zegt fixt. |
|
|||
|
|||
De nieuwe Beta 3 van XBMC is net uit, daar zit ook de fix in.....dus updaten naar Beta 3.
|
|
|||
|
|||
Net nieuwe Beta 3 er op gezet, maar blijf problemen met subtitels hebben komen niet zichtbaar in icefilm.
De rest werkt perfect dank voor de ontwikkelaars. Wie kan mij helpen met de subtitels |
|
|||
|
|||
Tot gisteren werkten de ondertitels bij mij perfect op de ATV2, iPad en iPhone met de standaardinstellingen. Plotseling niet meer.
Ik heb dan de locatie van de ondertitels veranderd naar /var/mobile/ en toen werkte het weer. Voorheen stond het op "dezelfde locatie als de film". |
|
|||
|
|||
Bedankt werkt weer.
Maar is dit de oplossing, met het updaten naar beta 3 moest deze bug opgelost zijn. wie weet er meer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank timosha voor de snelle reactie
Ik volg je advies op, alles werkt toch weer lekker zoals een maand geleden Top |
|
|||
|
|||
Ik heb nu bij alle films zowel in 1channel en icefilms dat niet de complete film afgespeeld wordt .
dan stopt deze met spelen en keert hij terug naar het menu . |
|
|||
|
|||
hoe moet dat updaten naar Beta 3
want heb apple tv nog maar paar dagen en wil niks fout doen dank je |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat is echt vreemd? Ik heb gisteravond 2 flims gekeken op channel01 en Icetv, moeiteloos afgespeeld met ondertiteling !! ik zou het niet weten waar het aan ligt. mischien kan iemand je helpen..... wel heb ik de volgende opgemerkt : Als ik naar de laatste 2 films aanklik en wil afspelen wat RECENT is geplaatst. bij Icemovie. speelt dan niet af. is de file leeg ofso ? waar kan het dan aan liggen ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2012 om 11:47 ---------- Citaat:
Gister gedaan. NITO tv Intalleer scroll naar xmmbc aptv2 klik daarop opgegeven moment zie je beta 3 voor op. klik op install en daar gaat ie dan. voila beta 3 erop. |
|
|||
|
|||
Hier precies hetzelfde en er is nog iemand anders hier op het forum met hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe moet ik dit zien naar var/mobile ??? |
|
|||
|
|||
Dat doe je in de instellingen (Configure) van de XBMC subtitle add-on, onder de tab Advanced.
|
|
|||
|
|||
als ik daar naar adons ga kan ik de subtitels deinstaleren en weeer instaleren maar kan deze niet wegzetten in een directory?
ow ja na de beta 3 update werkt mijn 1channel ook niet meer loadscript fail |
|
|||
|
|||
Citaat:
In advanced settings..........in map film downloaden uitzetten en dan springt er automatisch een regel open waar je het pad kunt aangeven. |
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|