Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Nee bij al deze sites zijn er over het algemeen sowieso wachttijden voor de gratis gebruikers, bij Megaupload waren die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is trouwens een simpele java code: javascript:alert(c=0) Dat werkt(te?) ook in je browser (al jaren). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
top! Bierdopje doet het weer, in deze laatste versie!! Het werkt inderdaad allemaal weer een heel stuk beter bij Icefilms
Jee, keuzes maken.... Icefilms of 1channel??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ok, ik gebruik het nauwelijks dus ik wacht altijd gewoon even Kan natuurlijk goed dat deze counter ook te bypassen is, maar ik dacht dat vooralsnog niet geïmplementeerd was. Even wachten tot het avond wordt en dan nog eens testen Momenteel btw 13.500 actieve links op Icefilms |
|
|||
|
|||
Precies,
De wachttijden zijn overdag eigenlijk altijd 0 seconden. Begin van de avond is dat vaak al een seconde of 10 en rond 21:00 uur is het vaak 200 of 300 seconden of meer. Ik heb een Pro account bij RapidShare en zal dit vanavond rond 21:00 uur eens gaan testen. Ik laat hier weer even weten of het werkt.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2012 om 10:39 ---------- Hee Glaantje, waar haal je het aantal links vandaan eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Links onderaan de pagina onder Statistics op IceFilms.info - Quality DivX TV & Movies
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dag mensen
De recente update van icefilms. Is er iets gedaan aan de wait time ? ook voor mensen die geen pro accounts hebben ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zult dus vanavond de verschillen moeten kunnen zien |
|
||||
|
||||
Zonder RS account (voorlopig) geen wachttijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een RS account en met de nieuwe update heb ik geen wachttijden meer. Dat is mooi..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staat nergens 500 seconden. De max wachttijd is volgens mij 360 seconden.
Ik moest nu net 5 seconden wachten, de wachttijd is er dus sowieso nog voor mensen zonder account Verschillen geen account en pro account: |
|
|||
|
|||
Ik heb nu op m'n iPad wachttijd van 41 seconden. Het loopt al op aangezien het net nog 30 seconden was!
|
|
||||
|
||||
Nog steeds 0 seconden wachttijd.
Na 18u nog eens testen. |
|
|||
|
|||
Hier met een Pro account nog steeds 0 seconden, als het goed is blijft dit zo
|
|
|||
|
|||
Nu net getest met A Very Harold & Kumar Christmas. Moest 80sec wachten, klopt dus helemaal
|
|
|||
|
|||
Krijg je gewoon een wachtwoord en login bij rapidshare? Dan is het toch ook mogelijk om je account te delen? Dus als wij met wat iPC-lui een account kopen en delen, dat moet toch ook werken?
|
|
|||
|
|||
Dit lees ik bij een aantal urls, kon het zo snel niet op de site van Rapidshare zelf vinden btw.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier inmiddels bij het aanklikken van een aflevering family guy 489 seconden wachten... Ik hoop écht dat de hier boven omschreven "cheat" snel komt voor icefilms om dit te omzeilen!
|
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|