Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een bevestiging van rapidshare gehad dat mijn account is geactiveerd, maar zie geen wachtwoord in de mail. Klop dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een bevestiging van rapidshare gehad dat mijn account is geactiveerd, maar zie geen wachtwoord in de mail. Klop dat?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die heb je als het goed is al zelf aangemaakt op de site van Rapidshare. Ik hoop dat je een maand hebt genomen want er gaat binnenkort weer wat veranderen betreffende de sources....
|
|
|||
|
|||
Oke het is gelukt heb voor een maand genomen, maar wat er veranderen dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bron ? Heb je dat ergens gelezen kan je wat duidelijker zijn. Hoe weet je het
|
|
|||
|
|||
Onder welk rubriek kan ik het lezen misa
|
|
|||
|
|||
Will they possibly switch exclusively to Mediafire? I am about to upgrade to RapidPro but, I dont wanna throw money at them if Icefilms is going to switch hosters again.
I would just do monthly pro account just to be safe XBMC HUB • View topic - Subtitles not working after latest release |
|
|||
|
|||
Rapidshare is hosted in een "Safe Harbour", nl. Zwitserland. Mediafire is hosted in de USA en dat is, na de Megaupload affaire, alles behalve een "Safe Harbour"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik een film of serie via 2S open werken de ondertitels via rapidshare niet.
Wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
Nog meer mensen met problemen met Icefilms?
Ik kan geen films / series starten |
|
|||
|
|||
Effe gecheckt, kan films bekijken, geen waiting time maar na 10 seconde . Mischien effetjes een server pronbleempje lost wel op.
|
|
|||
|
|||
Ja het was binnen 10 minuten weer opgelost gelukkig.
|
|
|||
|
|||
Irritant films worden verwijderd van ice films
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep tower heist
|
|
|||
|
|||
Rapidshare Capping Free User Downloads To 30Kb, Resume Disabled
RapidShare introduces 30kb/s free account speed cap, disables resume Oplossing: Rapidshare accounts nemen |
|
|||
|
|||
[QUOTE=glaantje;772129]Rapidshare Capping Free User Downloads To 30Kb, Resume Disabled
RapidShare introduces 30kb/s free account speed cap, disables resume Oplossing: Rapidshare accounts nemen[/QUOT Glaantje ik heb een account. Dat heeft er niks mee te maken. Want als je op de site van icemovie gaat en de films indit geval pussy in boots en tower heist zoekt is er geen source meer..en ook niet icemovie. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Thakoer;772134]
Citaat:
|
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|