Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Humor tv trekt ie ook niet Ook niet via navix Icefims via xbmc dvd-rip ook niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Humor tv trekt ie ook niet
Ook niet via navix Icefims via xbmc dvd-rip ook niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 20:06 ---------- Waarom kan ik hier geen foto plaaten vanaf de ipad????? Ga ff vanaf de mac proberen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij het uitvoeren van stap 1 zie ik subtitles niet in de lijst staan, wat doe ik fout? |
|
|||
|
|||
Niemand?
Moet ik de subtitles ook eerst installeren via een zip file ofzo omdat ik hem niet zie staan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 januari 2012 om 02:09 ---------- Bij sommige mensen zag ik in icefilms hoesjes(covers)staan bij bladeren.iemand enig idee hoe ik dat aan moet zetten? Of heeft dat met de metadata te maken. Omdat ik die niet aan heb en ook niet geïnstalleerd Groetjes |
|
|||
|
|||
idd metadata aanzetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zeg ook niet dat dit bij iedereen het geval is, maar bij mij in ieder geval wel. |
|
|||
|
|||
Hoi mensen
Komen er automatich nieuwe films bij of moet je hem updaten? Groetjes |
|
|||
|
|||
Kent iemand dit probleem of wat men er aan kan doen.
De apple tv is gejailbreakt met xbmc en klaar om icefilms af te spelen. Van zodra ik een film of serie wil aanklikken (afspelen/streamen) reset de apple tv. Ik heb dit ook wanneer ik tracht een film af te spelen die op mijn netwerk geshared staat. Kan dit iets te maken hebben met een algemene fout ? Wat kan ik verkeerd doen/gedaan hebben ? |
|
|||
|
|||
klinkt haast of er iets mis is gegaan met de jailbreak en firmware of met plaatsen van icefilm script
op welke Fw ????????? werkt je atv nu ???? 4.4.4 ???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Icefilms alleen dvd rips van 2 of meer delen selecteren om 5.1 geluid te krijgen
iMac Core2Duo 20" (Wit), iPhone 4 16 GB Wit, iPad 16 GB Wi-Fi, Apple TV 2 Laatst gewijzigd door weststar; 15-01-12 om 12:03. |
|
|||
|
|||
Ik zie hier bij addons geen icefilms tussen staan.Waar vind ik deze addon eigenlijk?
Via youtube filmpjes zou ik het moeten zien,maar hier niet dus. Zie ik iets over het hoofd? Ok ik heb nu dit gedoanload http://code.google.com/p/anarchintos...lTheRepository Maar hoe vind ik de file terug via xbmc? mvg Laatst gewijzigd door maltje; 15-01-12 om 15:27. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Straks proberen in terminal op mijn Mac,anders met een Windows laptop.Wordt voor Windows ook cyberduck gebruikt? Mvg |
|
||||
|
||||
voor windows winscp.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Up and running,bedankt voor de hulp.
Op naar de rest. mvg Laatst gewijzigd door maltje; 16-01-12 om 20:52. |
|
|||
|
|||
Graag zou ik langs deze weg iedereen willen bedanken. Ik heb nu 2 maanden een apTV2 - met icefilms en het werkt perfect mede dankzij dit forum
|
|
|||
|
|||
xmbc zit wel regelmatig vast,nog iemand dit probleem?
Vandaag weeral bij het downloaden van library pure.avi |
|
|||
|
|||
Iemand anders die tvshows met moeite kan laden?? Een groot aantal series willen gewoon niet beginnen met bufferen!
|
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|