Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn atv2 gejailbreakt en xbmc er opgezet... Het probleem is dat het mij niet lukt op icefilms erop te zetten, heb de repository er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
atv2,xbmc, wie helpt mij met icefilms
Heb mijn atv2 gejailbreakt en xbmc er opgezet...
Het probleem is dat het mij niet lukt op icefilms erop te zetten, heb de repository er met filezilla erop proberen te zetten maar telkens als ik dan kijk op mijn atv2 dan ziet hij niks. Ik ben ff de draad kwijt wie o wie is in staat om mij uit dit lastige pakket te krijgen en te zorgen dat icefilms het gewoon gaat doen op mijn atv2! groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Install IceFIlms Download repo zip: http://anarchintosh-projects.googlec...ects.1.0.1.zip Open FileZilla and connect to your Apple TV New Site > Select SFTP and the host address if your Apple TV IP address. Username: root Password: alpine As default you will be in a subdirectory of the apple tv, go back a couple of folders to the /private/var directory Transfer the repo zip to /private/var/mobile directory In XBMC goto system > Addon Manager > Install Addon From Zip find zip you just added (will be within the HOME dir) Anarchintosh repo will now be enabled and will be in Addons > Video Addons which should show Icefilms, if not show the left side menu (press right on remote) and select the Auto update to off and on again, this should refresh the repo and show IceFilms. Goto Videos>Video Addons> Icefilms and enjoy a film, you deserved it!
|
|||
|
|||
hartelijk bedankt alleen nu krijg ik de melding 'add on does nog have the correct structure' rechts onder in beeld.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb het precies gedaan...heb de link gedownload en via FZ heb ik de download naar de mobile map gesleept maar krijg nog steeds dezelfde melding
|
|
|||
|
|||
Je zip is corrupt. Download het bestand met een browser die niet je zip verneukt, zoals Chrome
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had het hiervan gehaald [HOW TO] Installing XBMC + IceFilms on Apple TV 2 iOS5 4.4.2 / 4.4.1 (25/10/11) - XBMC Community Forum |
|
|||
|
|||
Krijg je deze melding bij 'add from zip' of ben je bij het inladen van de reposetories? In het 2e geval moet je de cache of database leeg maken en hierna de reposetories nogmaals verversen. Dit word ook in het xbmc forum besproken. Ik heb nu geen link voor je.
|
|
||||
|
||||
Hoi,ik heb Icefilms geinstaleerd.Nu is mijn vraag wat heb ik nodig om er ondertiteling bij te krijgen.Ik lees hier iets van een add-on voor subtitels en waar kan ik die dan downloaden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Icefilms laadt films niet?
Inmiddels is alles succesvol gelukt, dankzij jullie hulp!
Nu zit ik in Icefilms en klik ik een film aan om te bekijken, hij geeft aan: Loading movie, wait 5 seconds for the video stream to activate. En als hij dan op 100% zit, gebeurd er niets en zie ik weer gewoon het lijstje met de sources. Kent iemand dit probleem? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 december 2011 om 14:57 ---------- Net deed hij het opeens wel en nu doet hij het weer niet. Ik heb het bij verschillende films geprobeerd. Heeft dit iets met mijn eigen verbinding te maken? Dat hij het dan wel doet en dan niet? |
|
|||
|
|||
Zet debugging aan in XBMC onder Settings -> System -> Debugging
Lees de logs uit en post ze naar het XBMC forum voor hulp [RELEASE] Icefilms.info Plugin Addon - XBMC Community Forum Debug log: /private/var/mobile/Library/Preferences/xbmc.log Syslog: /var/log/syslog CrashReporter: /var/logs/CrashReporter/*.plist Die files zijn belangrijk daarvoor. |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Nou bedankt het is gelukt heb het via chrome gedaan dank jullie wel voor de reacties!!!!
|
|
|||
|
|||
Apple tv 2 xbmc icefilms vraag
Hallo,
Ik heb sinds vandaag apple tv 2 aangeschaft en deze gejailbreakt en icefilms hierop gezet. Werkt allemaal super ! Echter.. Ongeveer alle films zijn in 2 of 3 parts verdeeld en deze zijn niet ondertiteld vanaf part 2. Is er een mogelijkheid om deze goed te krijgen ? Of is het ook mogelijk om de parts allemaal achter elkaar door te laten lopen ? Zodat je de ondertiteling behoud ? Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
Geen probleem
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb een hele tjd zitten kutten hiermee met de icefilms in xmbc te krijgen
filezilla -> zwaar crap wil echt niet verbinden met me atv ik zoeken op google en kwam een topic tegen van iemand die het met cyberduck deed ik cyberduck gedownload en WHOOOOO verbindinging daarna de icefilms zip file downloaden en via stp op atv zetten en gewoon niks toen weer surfen en ipv explorer is google chrome genomen om zip file te downen en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoi hoi hoi toen werkte het dus inderdaad om de een of andere reden werd dus me zip file genakt door internet explorer -> eer dat ik er achtert was wat en hoe was ik dus wel 3 uur verder maar werkt nu en net ff lekker een icefilm gekeken en werkt perfect BTW ondekt dat op youtube veel nuttige info te vinden is over xmbc en icestuff |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reply ! Ik heb een premium account voor megaupload maar dan moet je al geluk hebben dan die full is..
Er zijn veel films met 2 part of 3 parts en dan maar 1 ondertitel.. Is het niet mogelijk deze parts achter elkaar door te laten lopen ? Groet |
|
|||
|
|||
Dat is niet mogelijk nee, ik snap dat het lastig is. Als het 2 parts is kan je nog mazzel hebben als je kiest voor een 2CD ondertiteling (als die er is). Voor de rest zit er niks anders op dan vragen in de thread op het XBMC forum of hier misschien iets aan te doen is. Misschien is die vraag trouwens al vaker gesteld.
[RELEASE] Icefilms.info Plugin Addon - XBMC Community Forum Laatst gewijzigd door glaantje; 26-12-11 om 02:35. |
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|