Icefilms - Verzameltopic voor problemen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Megaupload komt ook vaak in het nieuws dus zou me niets verbazen dat het probleem niet in onze apple tv's zit maar bij megaupload weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Megaupload komt ook vaak in het nieuws dus zou me niets verbazen dat het probleem niet in onze apple tv's zit maar bij megaupload weg komt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is goed mogelijk maar dan moet het bij iedereen niet werken lijkt mij en er zijn hier personen die zeggen dat alles probleemloos werkt
|
|
||||
|
||||
Heb al een tijdje geen XBMC meer draaien op mijn atv2, maar moet je niet een van de "nightly builds" installeren op de nieuwste firmwares van de atv2. Ik dacht dat die het beste werkten.
|
|
||||
|
||||
en wat gebruik jij dan Bomans op jouw atv2???
|
|||
|
|||
ondertitels icefilms
Icefilms is top , buiten alle storingen om, nl ondertiels krijg ik er ook op,
maar als ik part 2 pak krijg ik mn ondertitels niet meer goed?? zie ik iets over het hoofd?? graag hulp hiermee. vriendelijke groet ik heb een atv2 |
|
|||
|
|||
ondertitels icefilms
misschien een overbodige vraag maar stel hem toch
Part 1 krijg ik nl ondertitels , wanneer ik doorzap naar part 2 of 3 pakt hij dezlefde ondertitel niet meer....? iemand een oplossing hiervoor? vriendelijke groet |
|
|||
|
|||
De ondertiteling die je downloadt is meestal voor de hele film, je moet er dus voor zorgen dat je een 2CD ondertiteling selecteert bij het kiezen van de ondertiteling als de film 2 parts heeft. Ik weet echter niet hoe vaak dit ook correct gesynct is.
Wil je zeker zijn dat de sync gelijk blijft lopen, dan moet je volgens mij meestal een plus abonnement nemen van Megaupload en ipv een 2 part, een 1 part link gebruiken. |
|
|||
|
|||
script error
Heb ook nog steeds het zelfde probleem hoor. Heb de update gedaan doet hij het een halve film weer, wil ik part 2 gaan kijken komt hij weer met die
****en error script. en doet geen film het meer. Daar word je echt hopeloos van, heb nog steeds geen volledige film kunnen kijken. Snap niet dat sommige mensen helemaal geen probleem hebben. Ik denk dat het hele icefilms gebeuren gewoon nog niet zo perfect werkt als dat de mensen schrijven, of ik moet er wel heel erg langs zitten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Mike Probeer het eerst eens bekabeld te testen.
Die Icefilms plugin zal vast niet perfect zijn nog, ik gebruik hem vrijwel nooit, maar als ie 1 deel afspeelt bij RamonB zonder problemen dan doet hij het toch. Alle keren dat ik het hier probeerde werkte het gewoon. Dat er met deel 2 een error komt ligt dan vast aan een bug in de plugin, er wordt continu aan gewerkt dus dan zit er niets op dan wachten tot die bug gefixt is. Het is niet zo dat het bij iedereen niet werkt als het bij 1 iemand niet werkt, zoals je stelt. Dit is via gebruik van een ATV, daar kan weer iets anders fout gaan dan als op een Windows pc / Mac of Linux pc. Heb je bijvoorbeeld de laatste versie van iOS draaien met een Tethered jailbreak dan kan dat weer anders zijn dan de untethered jailbreak. Heb je misschien aTV Flash geïnstalleerd dan kan dat voor problemen zorgen. Moet er misschien een apt-get update gedraaid worden. Je weet het niet zomaar. In de Icefilms plugin thread op het forum van XBMC kun je je probleem voorleggen en je error logs inleveren, zodat iemand er naar kan kijken of mee kan helpen. http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=87703 Als je niet weet hoe dat moet, dan staat dat ook in die thread. Kom je er dan nog niet uit, dan moet je zoals gezegd gewoon wachten tot de volgende versie uitkomt en hopen dat het dan is opgelost. |
|
|||
|
|||
hier zijn mijn specificaties appletv 2 met 4.3.3 met firecore atv flash black jailbreak en deze
plugin.video.icefilms-1.0.18.zip ook de laatste als ik icefilm addon wil starten vraagt hij dat ik de metacontainer wil downloaden geef ik aan ok krijg ik script error de enige addon die ik werkend krijg is al jazeera toch vreemd dat die het dan weldoet zonder problemen. op mijn mac werkt icefilms wel helemaal perfect. |
|
|||
|
|||
Ik wil je wel helpen om hem opnieuw te jailbreaken en alles nog eens na te lopen. Check je prive message
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies t selfde hier. Geinstalleerd met seasonpass en alles gedaan wat in de tutorial stond. Weet iemand hier een oplossing voor ? Heb de nieuwste nightly erop gezet
|
|
|||
|
|||
Hoi Glaantje,ik heb hetzelfde netwerk als mikeh. maar heb wel alles bekabeld
En af en toe speelt hij inderdaad een gedeelte van de film af, maar zodra je naar het volgende deel gaat (want een HD film is in drie delen gedeeld) dan werkt het niet meer maar dan werkt ook geen 1 film meer. Dat is toch raar, ik heb hem zelf niet gejailbreakt heb er 40 euro voor betaald via marktplaats maar de jongen die het gedaan heeft weet het ook niet.Hij zegt dat het bij hem wel allemaal werkt en vind het maar vreemd Hoe kom ik er achter wat er nu daadwerkelijk allemaal opstaat waar kan ik dit terug vinden. GR |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan moet het zijn opgelost ? maar daar moet je zeker ook voor betalen of niet?
|
|
|||
|
|||
zo mensen mijn probleem met icefilms is opgelost heb er niet heel veel verstand van maar het hele script error verhaal zat hem erin door xbmc helemaal eraf te gooien en opnieuw te installeren de juiste zip files erin en lopen als een speer alle addons werken nu feilloos met MET GROTE DANK AAN GLAANTJE TOPPERTJE
|
|
|||
|
|||
Haha thanks, geen probleem
|
|
|||
|
|||
aTV flash Black <=> TC
Citaat:
OK je moet er voor betalen, maar het werkt PERFECT. En nog geen € 25,- !!!! Een kind kan de was doen! Geen problemen met XBMC, OS Lion of TC. ik zeg : DOEN ! |
Labels |
icefilms, script, seas0npass, xbmc |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
|
|