[Tutorial] XBMC op je Apple TV 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beide staan aan haha......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beide staan aan haha...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zoals ik het heb gedaan is gewoon op me router een verbinding gemaakt met alleen 2,4 GHz . En dan verbinding met een andere naam die alleen maar 5 GHz uitzendt. Maar de vraag is natuurlijk ook of je router en je internet verbinding die verbinding aankunnen kwa verkeer. Mijn router draait 450 m/s als ik het goed heb. Maar als je xbmc als schokt op je ipad zoals bij sommige anderen hier in het forum zit er al wat mis in de verbinding die te traag is.
|
|
|||
|
|||
ja het is me uiteindelijk gelukt om xbmc op mijn iphone te krijgen, alleen als ik hem op mijn iphone probeer te openen staat er alleen maar dat hij aan het laden is. en gebeurd voorderest ook niet veel.
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand helpen in de omgeving Katwijk Noordwijk
Hallo ik wil graag een Apple tv 3 kopen en XMBC via de Iphone 4s / Ipad 2 afspelen zoals hier beschreven. Ik kan het alleen zelf niet, snap er niets van.
Heb er wel een vergoeding voor over. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2013 om 19:50 ---------- Ik zou je graag willen helpen maar ik woon wat ver weg voor je.. |
|
|||
|
|||
Hallo Dennis.
Ik wil je wel helpen, Ik woon in Rijnsburg dus makkelijk te doen. Stuur maar een p.m. naar jer.oen@alice.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een vraagje. Ik heb een ipad4 en ik had xbmc er al op staan. Vandaag heb ik een apple tv 3 gekocht. Nu wou ik dus xbmc ook gaan streamen naat de appple tv 3. Mijn ap tv 3 vind de xbmc in airplay. Ik zet hem aan en dan krijg ik alleen geluid wat ik stream? maakt niet uit wat ik open met xbmc.film,uitzending gemist enz.. Nu kan ik ook niet op mijn ipad synchroon selecteren? bij airplay?En wat is cUrl? dat kan ik niet vinden en open openShh heb ik er wel op.Oja en in xbmc kan ik ook de Full Screen #1 niet op 2 zetten? heb jij een idee wat er mis gaat hier? Groet Ray |
|
|||
|
|||
In 1 woord: Geweldig!!
Thnx voor deze fijne tutorial! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 maart 2013 om 12:47 ---------- wel 2 aanvullende vragen; als ik beeldscherm op full screen #2 zet kan ik nauwelijks meer mijn ipad bedienen en ook het beeldscherm is dan niet optimaal. Full screen #1 is dan beter (iig qua besturing), maar beeld is ook niet superklein.. het valt me op dat er geen enkele nederlandse ondertiteling is, veel engelse vooral. Hoe doen jullie dat met NL ondertitelingen? thnx alvast!
|
|||
|
|||
Hallo
Waarom kan ik full screen mode niet op 2# zetten? En als ik met mijn ipad 4 ga streamen krijg ik alleen geluid en geen beeld?Hij springt dan op internet radio op de tv en krijg ik het geluid van de film. En ik kan ook geen airplay mirroring selecteren? Iemand een idee?. Bedank! Groet Ray |
|
|||
|
|||
woont er iemand in de buurt van denhaag wie mijn er mee kan helpen? tegen een vergoeding! thanks
|
|
|||
|
|||
Ik heb een ipad1 met xbmc en krijg alleen het geluid over de apple tv3 kan ik het beeld er ook op krijgen?
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme opmerking maar ik kan het cURL niet vinden en installeren op mijn Ipad 3. Weet iemand hoe ik deze package op mijn Ipad krijg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry Den Haag is voor mij te ver rijden. Las in het eerdere bericht over je woonplaats heen. Zet je wel goed je airplay aan? Je moet ipad op apple tv synchroon zetten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op min ipad 4 staat onder AIRPLAY IPAD LUIDSPREKER ,APPLE TV, en XBMC (Ipad-van-Ray).Meer heb ik niet om aan tevinken?Dus ik weet niet hoe ik hem synchroon moet zetten?Ik heb alle opties hier boven al geprobeerd maar krijg alleen geluid. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2013 om 18:29 ---------- Hallo allemaal. Ik ben er achter waarom ik geen synchroon optie kon selecteren. Ik had op mijn ipad het progamma AUXO geinstaleerd.Die heb ik nu verwijderd en nu kan ik synchroon wel selecteren.XBMC doet het nu ook Dus voor de mensen met het zelfde probleem als mijn en auxo hebben geinstaleerd, eraf gooien en alles werkt. Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de hulp Groet Ray |
|
|||
|
|||
Als ik dit probeer in te typen "curl -O -L http://anarchintosh-projects.googlec...ects.1.0.1.zip" in de terminal op mijn iPad,kan hij dat niet vinden.
klopt de repo adres? googlec...ects?? op mijn imac heb ik deze repo wel. |
|
|||
|
|||
Je moet het daadwerkelijke adres gebruiken, zonder de punten. Het forum heeft het adres ingekort met de punten.
|
|
|||
|
|||
Het is verwarrend,komt het word projects 2 keer in? en waar moet de googlecode staan?
Zou je mij de juiste repo adres willwn geven zonder afkortingen? |
|
|||
|
|||
Hoii allemaal ik hoop dat jullie mij kunnn helpen ik loop al gelijk bij het begin vast ik heb dus al xbmc op me iphone geinstalleerd en putty op me laptop. Nu is het zo dat ik niet begrijp hoe putty werkt ik vul me ip adress in en alsnog pakt ie het niet. Ook kan in cURL. Niet vinden in cydia.
Zou iemand mij kunnen helpen ik loop echt vast en ik ben niet zo een technise iemand. Zou iemand mossgien een video tutoriial kunnen maken. Alvast bedankt |
Labels |
apple tv 3, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv 2 en xbmc | pcsw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-01-13 20:35 |
Apple TV 2nd + XBMC + subs | Rivinn | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 20-10-12 09:37 |
Apple TV met XBMC | wdl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 11-10-11 01:40 |
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 | JimmyClioRS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 05-09-11 20:01 |
|
|