[Tutorial] XBMC op je Apple TV 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha De OS X Terminal vindt je in Applications -> Utilities Bij mij is alles in het Engels. Je kan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top voor de uitleg. Werkt geweldig met apple tv 3 en ipad 4 en iphone 5.
Vind alleen de bediening bijv. als je zoekt in icefilms via de omschakeling, dus ipad /iphone als afstand bediening het toetsenbord irri via de tv zegmaar. Is het mogelijk om het toetsenbord van ipad dan te gebruiken? Misschien dat iemand dat al voorelkaar heeft ? En dan nog een vraagje 😜 als je film kijkt en bijv de subs aanzet , dan heb je de play /pauze balk onderin staan , die verdwijnt bij het streamen naar de apple tv niet vanzelf. Wel bij het afspelen op de ipad / iphone. Je moet dan kruisje rechtsboven in aanklikken onder de film en dan de verborgen linker kolom tevoorschijn swipen en full screen aanklikken. Thanks voor de uitleg xbmc en icefilms. Top !! |
|
|||
|
|||
Wat je kunt doen is de Official XBMC Remote app downloaden op je het apparaat waarmee je niet kijkt. Daar kun je makkelijk XBMC bedienen door middel van een afstandsbediening op je iPhone of iPad. Ook kun je daar overschakelen naar een toetsenbord, waardoor je gewoon kunt typen op je iPhone of iPad. Ik heb dit zelf nog niet zo getest, maar op de PC met XBMC werkt het precies zo en alle versies zijn gelijk, dus ik verwacht dat het gewoon zou moeten werken!
|
|
|||
|
|||
Ok cool. Ga ik eens ff proberen nu. Thanks mate 👍
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2013 om 17:08 ---------- Heey das me ideaal. Werk perfect. Official xbmc remote uit de AppStore gedownload. Gebruik m'n ipad met xbmc op de Apple tv3 en m'n iPhone als remote. Haha dat gaat veel makkelijker. Top |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg het niet voor elkaar deze tutorial. |
|
|||
|
|||
Beste van Damski,
Ik ben ook een redelijke leek en had ook amper door wat ik aan het doen was. Maar deze uitleg is extreem duidelijk en volgens mij echt voor iedereen te volgen. Gewoon beginnen bij stap 1 en stap voor stap het protocol volgen. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het nog duidelijker opgeschreven kan worden. Wellicht heb ik het mis, maar ik ben de auteur nog steeds dagelijks dankbaar omdat het zo fantastich werkt! Succes ermee! |
|
|||
|
|||
Full Screen #2 krijg ik niet te zien,hij blijft bij mij op Full Screen #1 staan ?
|
|
|||
|
|||
Je kunt natuurlijk ook gewoon XBMC op je Mac installeren, om vervolgens je scherm te delen middels Airplay. Werkt hier perfect en is voor mij reden geweest om m'n ATV2 met dikke winst te verkopen....
Voor de geïnteresseerden: Installing XBMC for Mac | XBMC HUB |
|
|||
|
|||
ik vind cURL niet in cydia
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of iemand deze post nog leest maar ik heb een vraag.
Ik heb xbmc op ipad 3 en als ik ga streamen naar appletv3 dan kantelt mijn beeld. Ik kan echt nergens vinden hoe ik dit kan aanpassen.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Grtzz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Opgelet, na het installeren van de nightly build, werken ondertitels op een andere manier. Veel succes! |
|
|||
|
|||
Ok thanx!! Dit is indd de oplossing.. Enige wat ik nu merk is dat Bierdopje defect is mbt ondertitels.. Meer mensen last van?
|
Labels |
apple tv 3, jailbreak |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv 2 en xbmc | pcsw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-01-13 20:35 |
Apple TV 2nd + XBMC + subs | Rivinn | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 20-10-12 09:37 |
Apple TV met XBMC | wdl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 11-10-11 01:40 |
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 | JimmyClioRS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 05-09-11 20:01 |
|
|