Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik iPhone 3G: Zonde Activatie.. Als ik hem in DFU-Mode zet, Dan krijg ik een 1600 ERROR! Wordt er dood ziek van!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik gebruik iPhone 3G: Zonde Activatie..
Als ik hem in DFU-Mode zet, Dan krijg ik een 1600 ERROR! Wordt er dood ziek van! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Super dat je de moeite doet voor het aanmaken, thnx man!!
1 vraag ik heb de 3gs simlockvrij uit belgie, dus moet ik die zonder activatie doen met baseband update n cydia. Dat snap ik, maar waarom moet de baseband geupdate worden? Toch alleen maar risico dat je bij latere updates nit meer kan jailbreaken? Ik zit nu op 4. Nogwat (laagste) oftewel is er niks aan te maken dat je baseband niet wordt geupdate? Of maakt dat echt niet uut voor mij (simlockvrij) hoop dat iemand me reactie kan geven thnx!! |
|
|||
|
|||
Iemand al een custom FW voor 3GS gemaakt met pwnagetool 4.01?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan er wel een maken. Maar dat is over een uurtje ongeveer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan iemand ook een custom ISPW maken met:
iPhone 3GS: download - Activatie - Cydia -Geen Baseband update -Geen custom opstart logo's -geen custom recovery logo Thnx! |
|
|||
|
|||
heb het uiteindelijk via een macbook gedaan. firmware gedownload van apple via itunes.. pawnage tool en gelukt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou wel graag een CFW van 4.0 hebben die gemaakt is met de nieuwe Pwnagetool 4.01 ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
iOS4 gemaakt met PwnageTool 4.0.1. iPhone3GS: Download - Geen activatie - Geen Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo iPhone3GS: Download - Activatie - Geen Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo iPhone3GS: Download - Activatie - Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo iPhone3GS: Download - Geen activatie - Baseband update - Cydia - Geen bootlogo - Geen recovery logo Laatst gewijzigd door Jchan; 23-06-10 om 20:37. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen...heb ik al de baseband geupdate (toestel is toch al simlockvrij), dat maakt dan verder niet uit toch ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geweldig! Bedankt voor de moeite!
Vanmiddag zonder problemen de cfw erop gezet, geen enkele moeite of melding. Van cfw 3.1.3 naar 4.0 met BB, zonder andere fratsen. Enkel problemen met ibooks, vandaar zeer happy met: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nog een vraag voor ieder die het weet. heeft het updaten van mijn baseband (de laagste) nog positieve invloeden op mijn simlockvrije telefoon?? is wel goed om te weten denk ik |
|
|||
|
|||
Nou, het antwoord zal vast al wel ergens staan hoor maar ik vind het niet, misschien kan iemand mij helpen?
Heb een origineel T-Mobile 3Gs met 3.1.2, BB 05.11.07, gejailbreaked met Blackrain en vervolgens geunlocked, de unlock heb ik nodig want ik moet er ook andere simkaartjes in kunnen gebruiken! . Heb ik nu goed begrepen dat het belangrijk voor een volgende unlock is dat ik de Baseband behoud en dat hij dus NIET geupdate wordt? En hoe zit dat nu met activatie? Welke Custom FW zal ik nemen als ik geen custom bootlogo's wil? (dus alleen gewoon jailbreak + later unlock). Alvast bedankt hoor, jullie zijn echt Super!!, vooral degenen die de Custom Firmware's ter beschikking stellen !! |
|
|||
|
|||
En deze?
Die staat nog open volgens mij:
iPhone 3GS: Nog niet gemaakt - Activatie - Baseband Update - Cydia Thanks!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Download - Geen activatie - Geen Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo In jouw geval zou ik deze nemen en dan activeren met je T-mobile simkaart in iTunes. Waarna je ultrasn0w installeert en dan ben je klaar voor gebruik. |
|
||||
|
||||
Ik ga om 20:30 beginnen met het opnieuw maken van de firmwares zodat ook iBooks correct werkt.
Ze gaan dan ook naar een andere server. Hier heb ik geen limit (met dank aan [S]joerd) |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|